Forum www.jawa250.fora.pl Strona Główna www.jawa250.fora.pl
Forum poświęcone motocyklom Jawa / CZ
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Śruba spustowa oleju Jawa 250 353/04
Idź do strony 1, 2  Następny
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.jawa250.fora.pl Strona Główna -> Silnikowe kwestie
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Tomek123
Czeladnik
Czeladnik



Dołączył: 21 Paź 2010
Posty: 35
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Ostrów Wielkopolski

PostWysłany: Pon 15:24, 21 Lut 2011    Temat postu: Śruba spustowa oleju Jawa 250 353/04

Witam. Mam takie pytanie. Co oryginalnie przychodzi między karter a śrubę spustową? Uszczelka miedziana? W katalogu pisze tylko "uszczelka".Pozdrawiam

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
sławek
Czeladnik
Czeladnik



Dołączył: 04 Sty 2011
Posty: 39
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: lubelskie

PostWysłany: Pon 20:46, 21 Lut 2011    Temat postu:

Witam.
Oryginalnie korek spustowy posiadał uszczelką wykonaną z wyżarzanego aluminium.
Uszczelka miedziana sprawdzi się jak najbardziej.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
adbok
Kierownik warsztatu
Kierownik warsztatu



Dołączył: 19 Maj 2010
Posty: 366
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Drzewica / Łódź

PostWysłany: Pon 21:15, 21 Lut 2011    Temat postu:

A taka sruba byla tylko w modelach 250ccm ?
Bo chyba w 125 i 175 nie bylo - mozecie to potwierdzic ?


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Tomek123
Czeladnik
Czeladnik



Dołączył: 21 Paź 2010
Posty: 35
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Ostrów Wielkopolski

PostWysłany: Pon 21:49, 21 Lut 2011    Temat postu:

sławek napisał:
Witam.
Oryginalnie korek spustowy posiadał uszczelką wykonaną z wyżarzanego aluminium.
Uszczelka miedziana sprawdzi się jak najbardziej.


Jest możliwośc kupić taką uszczelkę?


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
black-dimon
Moderator
Moderator



Dołączył: 02 Sty 2009
Posty: 1637
Przeczytał: 5 tematów

Pomógł: 13 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Wieluń/Łódzkie

PostWysłany: Wto 16:38, 22 Lut 2011    Temat postu:

W każdym sklepie motoryzacyjnym kupisz podkładkę miedzianą.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Tomek123
Czeladnik
Czeladnik



Dołączył: 21 Paź 2010
Posty: 35
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Ostrów Wielkopolski

PostWysłany: Wto 19:43, 22 Lut 2011    Temat postu:

black-dimon napisał:
W każdym sklepie motoryzacyjnym kupisz podkładkę miedzianą.


Miedzianą tak, ale chodzi mi czy kupie tą z wyżarzanego aluminium.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Jawor
Administrator
Administrator



Dołączył: 08 Mar 2009
Posty: 1971
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 23 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Wrocław

PostWysłany: Wto 19:52, 22 Lut 2011    Temat postu:

bez przesady, zwykła wystarczy Wink

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Tomek123
Czeladnik
Czeladnik



Dołączył: 21 Paź 2010
Posty: 35
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Ostrów Wielkopolski

PostWysłany: Wto 19:57, 22 Lut 2011    Temat postu:

Teraz kupie miedzianą i założe, ale ta z aluminium przydała by się jak zabiorę się za odrestaurowanie jawy.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
black-dimon
Moderator
Moderator



Dołączył: 02 Sty 2009
Posty: 1637
Przeczytał: 5 tematów

Pomógł: 13 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Wieluń/Łódzkie

PostWysłany: Wto 23:47, 22 Lut 2011    Temat postu:

wg mnie spokojnie wystarczy miedź, a czy w odrestaurowywaniu aż tak daleko się zagłębiać? Nawet choćby to nikt nie będzie tam zaglądał, chyba że robisz to dla własnego spokoju duszy.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Tomek123
Czeladnik
Czeladnik



Dołączył: 21 Paź 2010
Posty: 35
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Ostrów Wielkopolski

PostWysłany: Śro 16:01, 23 Lut 2011    Temat postu:

Może troche przesadzam, ale jeżeli udało by się dostać taką uszczelkę to dlaczego nie.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
black-dimon
Moderator
Moderator



Dołączył: 02 Sty 2009
Posty: 1637
Przeczytał: 5 tematów

Pomógł: 13 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Wieluń/Łódzkie

PostWysłany: Śro 17:42, 23 Lut 2011    Temat postu:

pewnie, że tak; ja Ci nie nakazuję tego czy owego. Twój moto i Twoja decyzja.
Powodzenia w odbudowie.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
muczos
Moderator
Moderator



Dołączył: 08 Mar 2010
Posty: 907
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 10 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Międzylesie powiat Kłodzki

PostWysłany: Czw 17:04, 24 Lut 2011    Temat postu:

adbok napisał:
A taka sruba byla tylko w modelach 250ccm ?
Bo chyba w 125 i 175 nie bylo - mozecie to potwierdzic ?


ja mam w 175, przecież praktycznie każda skrzynia musi mieć korek spustowy, bo jak będziesz wymieniał olej bez niej?


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
KML
Kierownik warsztatu
Kierownik warsztatu



Dołączył: 09 Sie 2016
Posty: 330
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Warszawa

PostWysłany: Śro 18:46, 23 Lis 2016    Temat postu:

Ta śruba spustowa to jest 12x1,5?
Chciałem kupić z magnesem


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
KML
Kierownik warsztatu
Kierownik warsztatu



Dołączył: 09 Sie 2016
Posty: 330
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Warszawa

PostWysłany: Śro 10:04, 30 Lis 2016    Temat postu:

W odpowiedzi na swoje pytanie , śruba spustowa oleju jest w rozmiarze 12x1,75 mm - skok gwintu, czyli tak jak normalna metryczna m12.
Może komuś zaoszczędzi to wydanych pieniędzy bo korki spustowe mają różny skok gwintu.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
seba
Wyjadacz
Wyjadacz



Dołączył: 23 Wrz 2012
Posty: 1591
Przeczytał: 2 tematy

Pomógł: 14 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Bydgoszcz

PostWysłany: Śro 10:20, 30 Lis 2016    Temat postu:

Katalog części się kłania:)

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.jawa250.fora.pl Strona Główna -> Silnikowe kwestie Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Idź do strony 1, 2  Następny
Strona 1 z 2

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin