Forum www.jawa250.fora.pl Strona Główna www.jawa250.fora.pl
Forum poświęcone motocyklom Jawa / CZ
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Różnice Kivacka i Perak

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.jawa250.fora.pl Strona Główna -> Silnikowe kwestie
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
kudlaty
Fachowiec
Fachowiec



Dołączył: 13 Wrz 2011
Posty: 171
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Oświęcim

PostWysłany: Czw 10:02, 12 Wrz 2013    Temat postu: Różnice Kivacka i Perak

Jak bardzo różnią się te silniki? Gość na allegro który sprzedaje komplety śrub do ramy Jawy 250 robił też śruby do silnika Peraka (dla kogoś z naszego forum). Chciałbym kupić taki komplecik, ale pewnie jakbym sam mierzył wszystkie śruby z mojego silnika, to kilka bym pominął, albo coś przekręcił. Silniki wyglądają tak samo. Czy będą się różniły śrubami?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
black-dimon
Moderator
Moderator



Dołączył: 02 Sty 2009
Posty: 1637
Przeczytał: 5 tematów

Pomógł: 13 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Wieluń/Łódzkie

PostWysłany: Czw 10:46, 12 Wrz 2013    Temat postu:

Roznica pod wzgledem srub: pokrwywa olejowa w peraku jest na M8, sa inne nakretki glowicy i sama glowica.
Co do wygladu zewnetrznego jest inna pokrywa gaznika, gaznik, filtr powietrza ( w zaleznosci od modelu 353 ) w innym miejscu jest pole numerowe i inny zapis, w peraku sa 2 dzwignie ( pierwsze 353 tez mialy 2 ).
Otwory w prawym karterze do przykrecenia oslony lancucha - perak.

Z zewnatrz to chyba na tyle.

Ja jeszcze widze roznice w samym materiale z ktorego sa wykonane kartery.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Jawor
Administrator
Administrator



Dołączył: 08 Mar 2009
Posty: 1971
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 23 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Wrocław

PostWysłany: Czw 15:40, 12 Wrz 2013    Temat postu:

Cytat:
pokrwywa olejowa w peraku jest na M8


W "kyvacce" też


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
black-dimon
Moderator
Moderator



Dołączył: 02 Sty 2009
Posty: 1637
Przeczytał: 5 tematów

Pomógł: 13 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Wieluń/Łódzkie

PostWysłany: Czw 18:30, 12 Wrz 2013    Temat postu:

yyyyyy......... racja Smile

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
seba
Wyjadacz
Wyjadacz



Dołączył: 23 Wrz 2012
Posty: 1591
Przeczytał: 2 tematy

Pomógł: 14 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Bydgoszcz

PostWysłany: Czw 19:48, 12 Wrz 2013    Temat postu:

W pierwszych 353 głowice były takie jak w peraku, krótka szpilka i specyficzna nakretka głowicy.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
jurek_j
Młodszy majster
Młodszy majster



Dołączył: 14 Lut 2013
Posty: 63
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: FGW

PostWysłany: Czw 20:24, 12 Wrz 2013    Temat postu:

Coś podobnego jak jest w MZ'tach?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
black-dimon
Moderator
Moderator



Dołączył: 02 Sty 2009
Posty: 1637
Przeczytał: 5 tematów

Pomógł: 13 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Wieluń/Łódzkie

PostWysłany: Czw 21:07, 12 Wrz 2013    Temat postu:

seba napisał:
W pierwszych 353 głowice były takie jak w peraku, krótka szpilka i specyficzna nakretka głowicy.


Bo pierwsze 353 miały silniki od peraka.
Kiedyś nawet widziałem 354 na półbębnie.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Daniel_354
Wyjadacz
Wyjadacz



Dołączył: 21 Sie 2011
Posty: 658
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Skórcz

PostWysłany: Pią 20:42, 13 Wrz 2013    Temat postu:

No ja mam 354 na półbębnie Smile

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
MARCIN_B
Kierownik warsztatu
Kierownik warsztatu



Dołączył: 27 Wrz 2011
Posty: 363
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Lublin

PostWysłany: Nie 18:14, 15 Wrz 2013    Temat postu:

Jeżeli chodzi o śruby perak 11 czy 353 do sinika możesz śmiało kupować , różnica tylko w nakrętkach głowicy
Jeżeli chodzi o u użytkownika "weteran_" to polecam da się dogadać


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.jawa250.fora.pl Strona Główna -> Silnikowe kwestie Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin