Forum www.jawa250.fora.pl Strona Główna www.jawa250.fora.pl
FORUM MIŁOŚNIKÓW MOTOCYKLA JAWA KYVACKA 250 I NIE TYLKO...
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Wymiana uszczelki pod głowicą

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.jawa250.fora.pl Strona Główna -> Silnikowe kwestie
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Yolo2
Pan Henio



Dołączył: 01 Wrz 2013
Posty: 2
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Nie 8:48, 01 Wrz 2013    Temat postu: Wymiana uszczelki pod głowicą

Przy wymianie uszczelki pod głowicą należy wymienić tylko pierścień aluminiowy, czy obydwie? Proszę o szybką odpowiedź Smile

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Jawor
Administrator
Administrator



Dołączył: 08 Mar 2009
Posty: 1910
Przeczytał: 15 tematów

Pomógł: 23 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Zduńska Wola

PostWysłany: Nie 13:10, 01 Wrz 2013    Temat postu:

masz na myśli uszczelkę pod cylindrem? Jeśli uszczelka jest przylepiona na sylikon i nie zruszysz jej podczas ściągania głowicy to nie ma takiej potrzeby.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Yolo2
Pan Henio



Dołączył: 01 Wrz 2013
Posty: 2
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Nie 20:07, 01 Wrz 2013    Temat postu:

Nie były na silikonie, jedna pierścień aluminiowy, a druga na całej szerokości głowicy. Mam nowy tylko pierścień. Czy szeroką osadzić na hermetyku?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Jawor
Administrator
Administrator



Dołączył: 08 Mar 2009
Posty: 1910
Przeczytał: 15 tematów

Pomógł: 23 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Zduńska Wola

PostWysłany: Nie 23:34, 01 Wrz 2013    Temat postu:

nie ogarniam. Głowice masz z okrągłą przylgnią? Powinna być tylko okrągła na gdzieś 3mm szeroka uszczelka bez żadnych "drugich".

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
krzysiekwojcicki
Kierownik zmiany
Kierownik zmiany



Dołączył: 02 Maj 2012
Posty: 299
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: piastów

PostWysłany: Pon 14:03, 02 Wrz 2013    Temat postu: uszczelka

U mnie była normalna uszczelka podwójna otwór na tłok i cztery na szpilki wydmuchało dopiero gdy splanowałem ręcznie głowicę to jest szyba lub równy blat i drobny papier lub tarcza od szlifierki wyszły dołki wyrównałem powoli gdy głowica wyszła równa do tej pory 1500 km chodzi.Uszczelka uszczelką a wypadało by sprawdzić głowicę . Pozdrawiam Embarassed

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Adamus
Czeladnik
Czeladnik



Dołączył: 01 Sie 2011
Posty: 44
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Bytom

PostWysłany: Pon 12:32, 12 Maj 2014    Temat postu:

Witam odgrzebię trochę temat bo właśnie mam problem z połączeniem głowica-cylinder.
Czy bez uszczelki czy z aluminiową głowica ma przedmuch właśnie na łączeniu, wcześniej była tam jakaś gruba na ok 2,5mm teraz jest aluminiowa z jawaczęści i też przepuszcza, na silikonie to poskładać czy macie jakieś inne pomysły?
Zdjęcia : [link widoczny dla zalogowanych]


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
muczos
Moderator
Moderator



Dołączył: 08 Mar 2010
Posty: 907
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 10 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Międzylesie powiat Kłodzki

PostWysłany: Pon 14:13, 12 Maj 2014    Temat postu:

Musisz dać głowicę do warsztatu żeby ją wyrównali, ja swoją planowałem na tokarce. Uszczelki najlepiej robić samemu z blachy aluminiowej lub miedzianej, bo te co są na allegro niby aluminiowe tak naprawdę są ze zwykłej stali, magnes je przyciąga. Do 175/350 pasuje uszczelka pod głowiczkę kompresora od Ursusa C330, jest wykonana z miękkiego aluminium. Mam takie uszczelki w TS i polecam.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.jawa250.fora.pl Strona Główna -> Silnikowe kwestie Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin