 |
www.jawa250.fora.pl Forum poświęcone motocyklom Jawa / CZ
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
hofek
Fachowiec

Dołączył: 30 Sty 2010
Posty: 114
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Wołomin
|
Wysłany: Czw 22:13, 04 Mar 2010 Temat postu: |
|
|
jak tylko znajdę zaraz podeśle link (spokojnie rozluźnij łuda człowieku)
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
hofek
Fachowiec

Dołączył: 30 Sty 2010
Posty: 114
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Wołomin
|
Wysłany: Czw 22:43, 04 Mar 2010 Temat postu: |
|
|
[link widoczny dla zalogowanych]
Jestem też w trakcie odrestaurowania Junaka, ale zasada jest dokładnie ta sama więc proszę Aker czytaj bardzo UWAŻNIE szczególnie końcówkę bo jak ja mówię że czytałem to czytałem !!!
I nie frasuj się tak na przyszłość
a ja chylę czoła i przepraszam za drobne przejęzyczenie.
Pozdro Hofek
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
gustaw
Wyjadacz

Dołączył: 17 Gru 2008
Posty: 901
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 7 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Ostrowiec Św
|
Wysłany: Pią 7:09, 05 Mar 2010 Temat postu: |
|
|
myślę ze tam jest jednak troszkę inaczej bo tam jest rozrząd i są luzy , a jeśli masz jawę po generalce to takich luzów nie ma bądź są prawie nie wyczuwalne . A w dodatku to w każdej jawie zapłon się ustawia inaczej bo to co jest napisane w książce to są dane fabryczne - wyjściowe do dalszej regulacji. Jeśli są naprawdę luzy na układzie korbowym to można ustawić tak jak mówisz .. no ale luzów na nie być ( według twojej książki ) .
Spokojnie przecież to tylko wymiana zdań Hofek
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
hofek
Fachowiec

Dołączył: 30 Sty 2010
Posty: 114
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Wołomin
|
Wysłany: Pią 15:51, 05 Mar 2010 Temat postu: |
|
|
wszystko się zgadza i masz w 99% rację, tylko ja wychodzę z założenia całe życie że jak do końca czegoś nie jestem pewien to uważnie podkulam ogon i słucham "starszych" i się nie unoszę jak ktoś zwraca mi uwagę.
Po za tym wydaje mi się że forum jest własnie po to by takie sprawy rozwiązwać otawarcie żeby wszyscy brali z tego jakieś doświadczenie
Dla tego to co napisałeś rozwiązuje na zawsze problem kręcenia srubą czy to w lewo czy w prawo
pozdro i szacun Hofek
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
aker6
Kierownik warsztatu

Dołączył: 16 Gru 2008
Posty: 370
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Zdrójno, gm. Osieczna
|
Wysłany: Nie 12:21, 07 Mar 2010 Temat postu: |
|
|
skok międzyzębny ma wpływ w junaku bo tam nie masz czym pokręcić wałem (jak w jawie- śrubą prądnicy) więc kręcisz a właściwie pukasz w kopniak który jest z wałem nie jest połączony bezpośrednio tylko zębatkami
a luz promieniowy który mógłby mieć jakieś znaczenie w nowym silniku zawierał się w przedziale 0,008-0,013 więc nie ma prawa mieć znaczenia. Luz kwalifikujący do remontu 0,09-0,13 już jakieś znaczenie może mieć, jednak nie sądzę aby większość z nas ustawiała zapłon czujnikiem zegarowym, a większy wpływ na ustawienie może mieć leciwość płytki na której znajduje się przerywacz i wyrobienie plastikowej tulejki przerywacza
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez aker6 dnia Nie 12:30, 07 Mar 2010, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
hofek
Fachowiec

Dołączył: 30 Sty 2010
Posty: 114
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Wołomin
|
Wysłany: Nie 19:35, 07 Mar 2010 Temat postu: |
|
|
zgadzam się z tym co piszesz, ale ja ustawiam na taki czujnik bo posiadam go od czasów szkolnych potrzebny był do pracy dyplomowej, ale oprócz eksploatowania tulei w przerywaczu pamiętaj że ściera się materiał styku z krzywką (nie pamiętam nazwy) i na dobrą sprawę po przejechaniu juuż 1700 km na wskaźniku zmiana jest o 1mm skoku przed GMP nie wyczuwalna przy ustawianiu na tzw szprychę.
tyle co pamiętam ze szkoły.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|