Forum www.jawa250.fora.pl Strona Główna www.jawa250.fora.pl
FORUM MIŁOŚNIKÓW MOTOCYKLA JAWA KYVACKA 250 I NIE TYLKO...
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

zużycie gładzi cylindra

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.jawa250.fora.pl Strona Główna -> Silnikowe kwestie
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
lacuch
Fachowiec
Fachowiec



Dołączył: 19 Sty 2011
Posty: 138
Przeczytał: 14 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Częstochowa

PostWysłany: Wto 18:41, 19 Wrz 2017    Temat postu: zużycie gładzi cylindra

Dziś ściągnęłem głowice w swojej 354 i zaniepokoił mnie stan lewego cylindra. Zauwaźyłem, że lewy cylinder ma częściowo ledwie widoczny próg u góry cylindra tzn. na połowie powierzchni próg jest a na drugiej połowie progu nie ma... Rozumiem, że próg powstaje w skutek tarcia pierścieni o gładź cylindra. Więc dlaczego na wysokości maxymalnej gdzie dochodzą pierścienie próg jest częściowy???
Cylindry są po szlifie 500 km na dotarciu, próg leweie wyczuwalny. Na prawym cylindrze tego nie ma. Jskieś sugestie?


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
black-dimon
Moderator
Moderator



Dołączył: 02 Sty 2009
Posty: 1499
Przeczytał: 20 tematów

Pomógł: 13 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Wieluń/Łódzkie

PostWysłany: Śro 15:16, 20 Wrz 2017    Temat postu:

Tego nie ma ale czego: Progu czy różnicy w progu?
Centrowałeś tłoki?


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
lacuch
Fachowiec
Fachowiec



Dołączył: 19 Sty 2011
Posty: 138
Przeczytał: 14 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Częstochowa

PostWysłany: Śro 16:28, 20 Wrz 2017    Temat postu:

Różnicy progu tzn. próg od strony zewnętrznej jest a od wewnętrznej od strony drugiego cylindra progu nie ma. Wyglada to tak jakby z jednej strony pierścienie bardziej zbierały . Czy centrowsłem tłoki, nie wiem dałem to do Czech żeby dobrze zrobili...

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
black-dimon
Moderator
Moderator



Dołączył: 02 Sty 2009
Posty: 1499
Przeczytał: 20 tematów

Pomógł: 13 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Wieluń/Łódzkie

PostWysłany: Czw 2:07, 21 Wrz 2017    Temat postu:

To pisz do nich co zrobili.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.jawa250.fora.pl Strona Główna -> Silnikowe kwestie Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin