Forum www.jawa250.fora.pl Strona Główna www.jawa250.fora.pl
Forum poświęcone motocyklom Jawa / CZ
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Jawa 250 - 353/04 - 1962r. - Bartek
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Następny
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.jawa250.fora.pl Strona Główna -> Nasze Jawy
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Ozzy
Czeladnik
Czeladnik



Dołączył: 16 Lis 2012
Posty: 31
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Podkarpacie

PostWysłany: Wto 23:09, 23 Gru 2014    Temat postu:

A możesz kolego wrzucić zdjęcie jak wygląda oryginalny kluczyk do Jawy 250? Pozdrawiam

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
seba
Wyjadacz
Wyjadacz



Dołączył: 23 Wrz 2012
Posty: 1591
Przeczytał: 2 tematy

Pomógł: 14 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Bydgoszcz

PostWysłany: Śro 9:03, 24 Gru 2014    Temat postu:

jasne, jak tylko będę miał taką możliwośćSmile

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
marck1
Czeladnik
Czeladnik



Dołączył: 08 Lip 2011
Posty: 48
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Warszawa

PostWysłany: Pon 17:27, 29 Gru 2014    Temat postu:

Proszę - kluczyk oryginał:
[link widoczny dla zalogowanych]


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
peper50
Kierownik zmiany
Kierownik zmiany



Dołączył: 28 Paź 2013
Posty: 284
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Radomsko

PostWysłany: Nie 19:23, 04 Sty 2015    Temat postu:

Dzisiaj wszystko podłączyłem i wygląda jak na schemacie poniżej. Mam nadzieję, że jest ok... Jutro wrzucę na Jadzię i zobaczymy co z tego wyszło.

Pozdrawiam serdecznie.



Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
seba
Wyjadacz
Wyjadacz



Dołączył: 23 Wrz 2012
Posty: 1591
Przeczytał: 2 tematy

Pomógł: 14 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Bydgoszcz

PostWysłany: Nie 19:27, 04 Sty 2015    Temat postu:

Trzymam kciuki!

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
peper50
Kierownik zmiany
Kierownik zmiany



Dołączył: 28 Paź 2013
Posty: 284
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Radomsko

PostWysłany: Pią 15:36, 09 Sty 2015    Temat postu:

Wszystko podłączone według powyższego schematu. Dzisiaj miałem chwilkę i sprawdziłem, iskra jest Very Happy. Jestem bardzo zadowolony bo długo przy tym siedziałem, podłączałem na "solidnie" i miałem duże obawy czy się uda. Tylko coś nie gra mi w amperomierzu.

Według instrukcji obsługi powinna być pozycja "zerowa" (kluczyk skierowany w dół), trzy pozycje w prawo i dwie pozycje w lewo.

U mnie natomiast jest pozycja "zero", jedna pozycja w prawo i trzy pozycje w lewo.

Jest taka opcja czy coś nie tak ze stacyjką? W najbliższym czasie może zajrzę do środka. Może blaszki w środku są źle powkładane...

Pozdrawiam.


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez peper50 dnia Pią 15:38, 09 Sty 2015, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Tom_KRK
Kierownik zmiany
Kierownik zmiany



Dołączył: 31 Lip 2010
Posty: 220
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Kraków

PostWysłany: Pią 22:33, 09 Sty 2015    Temat postu:

Jeśli jest coś nie tak z pozycjami stacyjki to sprawdź czy masz prawidłowo założony ten trzpień ze stykami względem tego grzybka w który wkłada się kluczyk. Tak powinno być ułożone http://www.jawa250.fora.pl/images/galleries/1178564250495d3039300bd-843961-wm.jpg

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
peper50
Kierownik zmiany
Kierownik zmiany



Dołączył: 28 Paź 2013
Posty: 284
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Radomsko

PostWysłany: Śro 21:35, 28 Sty 2015    Temat postu:

Witam,

Mam pytanie odnośnie śruby zabezpieczającej linkę bowdenu (jak na foto poniżej). Czy to jest zwykła śruba, czy może śruba z otworem na linkę? U mnie jej nie ma dlatego pytam. Linka jest blokowana przez "widełki" przez które przechodzi śruba poprzez zaciśnięcie się "widełek"?



Pozdrawiam.


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez peper50 dnia Śro 21:35, 28 Sty 2015, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Jawor
Administrator
Administrator



Dołączył: 08 Mar 2009
Posty: 1971
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 23 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Wrocław

PostWysłany: Śro 23:53, 28 Sty 2015    Temat postu:

linka jest zaciskana jak w kostce elektrycznej.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
peper50
Kierownik zmiany
Kierownik zmiany



Dołączył: 28 Paź 2013
Posty: 284
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Radomsko

PostWysłany: Pią 14:29, 06 Lut 2015    Temat postu:

Orientuje się może ktoś ile może kosztować wypiaskowanie tłumików z zewnątrz i od środka? Mam w okolicy kolesia co to robi a nie chcę, żeby mnie naciągnął. Z 50zł?

Tłumiki w stanie jak na zdjęciu poniżej.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
seba
Wyjadacz
Wyjadacz



Dołączył: 23 Wrz 2012
Posty: 1591
Przeczytał: 2 tematy

Pomógł: 14 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Bydgoszcz

PostWysłany: Pią 17:16, 06 Lut 2015    Temat postu:

od środka tego raczej nie da się wypiaskować.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Jawor
Administrator
Administrator



Dołączył: 08 Mar 2009
Posty: 1971
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 23 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Wrocław

PostWysłany: Pią 23:06, 06 Lut 2015    Temat postu:

W jakim celu chcesz je piaskować? Chcesz je pomalować?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
peper50
Kierownik zmiany
Kierownik zmiany



Dołączył: 28 Paź 2013
Posty: 284
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Radomsko

PostWysłany: Sob 11:29, 07 Lut 2015    Temat postu:

Najprościej byłoby je wyrzucić i kupić nowe ale są, może nie idealne ale oryginalne z dawnych lat. Czytałem ostatnio trochę o malowaniu tłumików. Chciałbym je wypiaskować od zewnątrz do malowania i od środka, żeby je przeczyścić. Niektórzy polecają czyszczenie środka tłumika kretem.

Jest parę wgniotek ale od wewnętrznej strony więc ich nie będzie widać. Kilka dziurek też jest to je zaspawam i przeszlifuję.

Kolanka kupiłem chromowane a tłumiki pomalowałbym czymś takim:

[link widoczny dla zalogowanych]

Gdzieś ktoś dawał instrukcję prawidłowego wypalenia takiej farby. Poczytałem po forach i ludzie piszą, że 10 tys. km robią i farma nie złazi. Nawet kolektory tym malują gdzie temp. jest dużo wyższa niż w przypadku tłumików. Warunek to dobre wyczyszczenie, odtłuszczenie benzyną ekstrakcyjną i prawidłowe wypalenie farby.

Co o tym myślicie?

Pozdrawiam.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
wujek
Kierownik zmiany
Kierownik zmiany



Dołączył: 11 Gru 2013
Posty: 245
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Lublin

PostWysłany: Sob 11:56, 07 Lut 2015    Temat postu:

Ja w wartburgu kolektor po piaskowaniu pomalowałem farbą VHT.

[link widoczny dla zalogowanych]

O taką jak w linku. Trzeci sezon latam i nie ma oznak zużycia, a w grzeje się ten kolektor nieziemsko. Warunek to dobre odtłuszczenie powierzchni i równomierne rozlanie farby. A z tym bywa ciężko, bo te farby są mocno rzadkie i łatwo spływają z powierzchni. Jak sie postarasz to wyjdzie spoko i będzie cieszyć oko.






[link widoczny dla zalogowanych]

[link widoczny dla zalogowanych]


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez wujek dnia Sob 12:06, 07 Lut 2015, w całości zmieniany 4 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
peper50
Kierownik zmiany
Kierownik zmiany



Dołączył: 28 Paź 2013
Posty: 284
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Radomsko

PostWysłany: Sob 12:41, 07 Lut 2015    Temat postu:

O właśnie tą farbę polecali na innym forum. Myślę, że mógłbym zachować te oryginalne tłumiki bo jakby je odświeżyć to jeszcze trochę posłużą. Staram się wykorzystywać oryginalne część w miarę możliwości. Dzięki wujek za link.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.jawa250.fora.pl Strona Główna -> Nasze Jawy Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Następny
Strona 3 z 7

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin