Forum www.jawa250.fora.pl Strona Główna www.jawa250.fora.pl
Forum poświęcone motocyklom Jawa / CZ
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Jawa 250/353 58r.
Idź do strony Poprzedni  1, 2
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.jawa250.fora.pl Strona Główna -> Nasze Jawy
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Adamus
Czeladnik
Czeladnik



Dołączył: 01 Sie 2011
Posty: 44
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Bytom

PostWysłany: Nie 22:41, 27 Kwi 2014    Temat postu:

Dobra, a więc po długiej przerwie mam już prawie wszystko, aby poskładać silnik, brakuje tylko silikonu który jutro zakupie.
Jawa dostanie:
-Nowe łożyska(z luzem C3) i uszczelniacze(zamiast labiryntu)
-zębatkę od 3 biegu
-życie Very Happy
Jeszcze jedno szybkie pytanie przy składaniu wyciągnąć tulejki z karterów czy je zostawić, obawiam się tego że przy wybijaniu mogę je uszkodzić.
Jak widać na zdjęciach wał dostał wypełniacze z korka, oraz pęknięcie zostało zalane specjalnym klejem, zobaczymy czy zda egzamin.
Kilka zdjęć: [link widoczny dla zalogowanych]


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Jawor
Administrator
Administrator



Dołączył: 08 Mar 2009
Posty: 1971
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 23 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Wrocław

PostWysłany: Pon 20:39, 28 Kwi 2014    Temat postu:

Zrób tak żeby z pół centa wystawały a później je dobij.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Lypa1984
Pan Henio



Dołączył: 29 Gru 2013
Posty: 11
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Mińsk Mazowiecki

PostWysłany: Czw 8:02, 01 Maj 2014    Temat postu:

Wał jest częścią która jest dość precyzyjnie wyważana a ten korek nic nie da tylko całe wyważenie wału popsuje a w rezultacie nowe łożyska które kupiłeś zostaną szybciej zużyte. po za tym silnik będzie nadmiernie drgał podczas pracy.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Jawor
Administrator
Administrator



Dołączył: 08 Mar 2009
Posty: 1971
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 23 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Wrocław

PostWysłany: Czw 10:46, 01 Maj 2014    Temat postu:

sam korek nic nie da, ale w połączeniu z innymi usprawnieniami ma sens.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Adamus
Czeladnik
Czeladnik



Dołączył: 01 Sie 2011
Posty: 44
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Bytom

PostWysłany: Nie 9:57, 11 Maj 2014    Temat postu:

Wał włożony kartery poskładane, prawie wszystko skończone, prawie bo pojawił się problem w postaci utraty kompresji na połączeniu cylinder-głowica.
Założona blaszana uszczelka tak jak w instrukcji- przedmuch.
Przy rozbieraniu była tam inna uszczelka, która miała coś koło 2,5mm i nic nie puszczało i teraz pytanie bo wygląda to wszystko tak jakby albo cylinder, albo głowica była ze starego typu.
Zdjęcia : [link widoczny dla zalogowanych]


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Adamus
Czeladnik
Czeladnik



Dołączył: 01 Sie 2011
Posty: 44
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Bytom

PostWysłany: Sob 19:01, 23 Sie 2014    Temat postu:

Silniczek włożony do ramy, odpalony, chodzi dużo lepiej niż wcześniej.
Co prawda przydałby się szlif cylindra i nowy tłok z pierścieniami.
Jest jeszcze problem prawdopodobnie z gaźnikiem, bo wolne obroty są, ale po chwili jawa gaśnie, aczkolwiek jeśli dźwigienkę od pływaka kilka razy nacisnę wszystko wraca do normy.
Teraz kwestia rejestracji, dostałem pismo z urzędu iż Urząd odnotował w archiwum w spisie z lat 60-70, numery rejestracyjne, nazwisko mojego dziadka, oraz to iż dowód rejestracyjny został zagubiony, czy taki dokument wystarczy do całego procesu rejestracji na unikat ?

No i taki filmik na szybko jak chodzi :
https://www.youtube.com/watch?v=wNRCwcwlHA0


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.jawa250.fora.pl Strona Główna -> Nasze Jawy Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Idź do strony Poprzedni  1, 2
Strona 2 z 2

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin