Forum www.jawa250.fora.pl Strona Główna www.jawa250.fora.pl
Forum poświęcone motocyklom Jawa / CZ
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Jawa 250 RENOWACJA, zaglądać i pomagać :)
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3, 4  Następny
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.jawa250.fora.pl Strona Główna -> Nasze Jawy
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Xeper
Fachowiec
Fachowiec



Dołączył: 03 Sty 2014
Posty: 109
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Ruda Śląska

PostWysłany: Pon 19:38, 20 Sty 2014    Temat postu:

61 i 57 takie roczniki, generalnie na 04 chce zrobić, zatem bez ampera, ..... z drugiej strony nie wiem

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Xeper
Fachowiec
Fachowiec



Dołączył: 03 Sty 2014
Posty: 109
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Ruda Śląska

PostWysłany: Nie 15:07, 02 Lut 2014    Temat postu:

idzie idzie jak po grudzie, z piaskowaniem masa roboty, i jeszcze nie koniec, silnik ze szkiełkowania wrócił....

i teraz tak co ma być przykręcone do ramy z lewej strony tam gdzie jest zaznaczone kółeczko?

kolejna sprawa czy te tuleje gdzie przychodzą są idealnie prostopadłe do ramy czy sa pod kątem, bo moje sa jakby wygięte do tyłu i nie wiem czy prostować czy zostawić?



[link widoczny dla zalogowanych]


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Xeper
Fachowiec
Fachowiec



Dołączył: 03 Sty 2014
Posty: 109
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Ruda Śląska

PostWysłany: Czw 16:26, 13 Lut 2014    Temat postu:

powoli do przodu, rama juz jest w kolorze Smile


[link widoczny dla zalogowanych]


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Xeper
Fachowiec
Fachowiec



Dołączył: 03 Sty 2014
Posty: 109
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Ruda Śląska

PostWysłany: Sob 7:21, 22 Mar 2014    Temat postu:

Idzie, idzie ... już widać że to będzie motor

W tym tygodniu odebrałem blachy z piasku i proszku.

Z Czech paczkę z duperelami i zaczynam składać. Ale mam problem z lakierem, strasznie mi odpryskuje, gdzie coś skręcam, pac i odprysk.

Z czego może to wynikać, twardy lakier czy jak?


[link widoczny dla zalogowanych]


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Jawor
Administrator
Administrator



Dołączył: 08 Mar 2009
Posty: 1971
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 23 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Wrocław

PostWysłany: Sob 13:20, 22 Mar 2014    Temat postu:

ważna jest technika, dokręcana nakrętka musi mieć pod sobą podkładkę. Śrubę trzymać płaskim oczkowym a nakrętkę dokręcać grzechotką.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Xeper
Fachowiec
Fachowiec



Dołączył: 03 Sty 2014
Posty: 109
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Ruda Śląska

PostWysłany: Śro 12:41, 28 Maj 2014    Temat postu:

Witam, panowie, problem jest...

Mianowicie, jak ma być puszczona linka z hamulca tylnego, do przodu motoru przez oczko w stopce i potem miedzy silnik a ramę czy pod?

Może ktoś opisać?

Kolejna kwestia osłony boczne filtra, jedna śruba górna przy baku, druga przy silniku a tył? Wiem, że sa tam jakieś blaszki ( ja mam kawałek urwany ). Czy może mi ktoś z wymiarować jak to ma wyglądać i do czego ma być przykręcona?

Dzięki


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Jawor
Administrator
Administrator



Dołączył: 08 Mar 2009
Posty: 1971
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 23 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Wrocław

PostWysłany: Śro 14:14, 28 Maj 2014    Temat postu:

Linke hamulca tylnego mam między silnikiem a ramą. Lepiej jest jednak puścić ją pod ramą bo przeciera się w tym miejscu (nie tylko linka, karter i rama również).

Blaszki przykręcane są do mocowania wydechu.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Xeper
Fachowiec
Fachowiec



Dołączył: 03 Sty 2014
Posty: 109
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Ruda Śląska

PostWysłany: Śro 15:33, 28 Maj 2014    Temat postu:

od zewnętrznej strony na m6?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Jawor
Administrator
Administrator



Dołączył: 08 Mar 2009
Posty: 1971
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 23 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Wrocław

PostWysłany: Śro 21:31, 28 Maj 2014    Temat postu:

Tam jest chyba m8 i od wewnętrznej strony. Nie pamiętam dokładnie.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
black-dimon
Moderator
Moderator



Dołączył: 02 Sty 2009
Posty: 1637
Przeczytał: 5 tematów

Pomógł: 13 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Wieluń/Łódzkie

PostWysłany: Śro 21:39, 28 Maj 2014    Temat postu:

Sprawdź po prostu jaki jest otwór - jaka śruba pasuje.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Xeper
Fachowiec
Fachowiec



Dołączył: 03 Sty 2014
Posty: 109
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Ruda Śląska

PostWysłany: Pią 17:43, 19 Wrz 2014    Temat postu:

a tak narazie wygląda

[link widoczny dla zalogowanych]


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Xeper dnia Pią 17:44, 19 Wrz 2014, w całości zmieniany 2 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
peper50
Kierownik zmiany
Kierownik zmiany



Dołączył: 28 Paź 2013
Posty: 284
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Radomsko

PostWysłany: Sob 10:21, 20 Wrz 2014    Temat postu:

Jak dobrze patrzeć jak te stare motocykle po latach wracają do życia : )

Fajna Jawa będzie Smile


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
black-dimon
Moderator
Moderator



Dołączył: 02 Sty 2009
Posty: 1637
Przeczytał: 5 tematów

Pomógł: 13 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Wieluń/Łódzkie

PostWysłany: Sob 16:15, 20 Wrz 2014    Temat postu:

Przednie koło masz założone odwrotnie.
W mojej galerii masz foto i odległości do malowania szparunków.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Xeper
Fachowiec
Fachowiec



Dołączył: 03 Sty 2014
Posty: 109
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Ruda Śląska

PostWysłany: Nie 5:01, 21 Wrz 2014    Temat postu:

koło wiem, bo przyjechała od kumpla co silnik składał,

cały czas mi sprężynka wyskakuje z bębna, jak ją naciągnać prawidłowo albo jaki knif zastosować? mam bęben, cięgno podkładka śruba. i jak chce naciągnąc to wyskakuje.

dwa powaliłem coś w elektryce bo nie mam długich/albo krótkich, alke za to dodatkowa lampka do podświetlania zegara sprawdza sie super, kontrolki ładowania na ledach narazie nie działają ;/


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
black-dimon
Moderator
Moderator



Dołączył: 02 Sty 2009
Posty: 1637
Przeczytał: 5 tematów

Pomógł: 13 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Wieluń/Łódzkie

PostWysłany: Nie 10:55, 21 Wrz 2014    Temat postu:

Którą masz na myśli?
Tą od szczęk czy od dźwigni na zewnątrz bębna?


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.jawa250.fora.pl Strona Główna -> Nasze Jawy Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3, 4  Następny
Strona 3 z 4

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin