Forum www.jawa250.fora.pl Strona Główna www.jawa250.fora.pl
Forum poświęcone motocyklom Jawa / CZ
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Uszczelki 354
Idź do strony 1, 2  Następny
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.jawa250.fora.pl Strona Główna -> Silnikowe kwestie
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Przegub
Kierownik zmiany
Kierownik zmiany



Dołączył: 19 Kwi 2010
Posty: 285
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 1/3
Skąd: KĘTY

PostWysłany: Pon 9:05, 21 Cze 2010    Temat postu: Uszczelki 354

mam pytanie:)
ma ktoś może dostęp do wszystkich uszczelek do JAWY 354/03??
albo chociaż do niektórych??
lub
ma ktoś może szablony takich uszczelek? bo bym ewentualnie sam je wyciąłSmile

ja nie mam wzorów bo jak rozebrałem silnik to sie rozsypały:/ a rysowac je samemu to ryzyko troche:]


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
cochise
Wyjadacz
Wyjadacz



Dołączył: 16 Gru 2008
Posty: 478
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 7 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Bielsko-Biała

PostWysłany: Pon 11:14, 21 Cze 2010    Temat postu:

Uszczelka tylko pod głowicę (miedziana - kupisz bez problemu), gaźnik (dwie sztuki plus jedna bakielitowa - kupisz bez problemu) i cylindry (nie wiem czy pasuje z 634 - w razie czego wytniesz bez problemu). To tyle, więcej nie potrzeba jeśli masz Loctite/dobry silikon.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
gustaw
Wyjadacz
Wyjadacz



Dołączył: 17 Gru 2008
Posty: 901
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 7 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Ostrowiec Św

PostWysłany: Pon 12:38, 21 Cze 2010    Temat postu:

pod pokrywę sprzęgła mam jeszcze oryginalna mogę odrysować

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Przegub
Kierownik zmiany
Kierownik zmiany



Dołączył: 19 Kwi 2010
Posty: 285
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 1/3
Skąd: KĘTY

PostWysłany: Pon 20:54, 21 Cze 2010    Temat postu: Przegub

byłbym Ci gustawie wdzieczny:) [link widoczny dla zalogowanych] skan 1:1

cochise, a mozesz podac namiary na te uszczelki??


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Przegub dnia Pon 21:28, 21 Cze 2010, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
cochise
Wyjadacz
Wyjadacz



Dołączył: 16 Gru 2008
Posty: 478
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 7 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Bielsko-Biała

PostWysłany: Czw 12:55, 24 Cze 2010    Temat postu:

"Fuczik" - Bielsko-Biała, ul.Akademii Umiejętności 37. Smile

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
pasmog
Pan Henio



Dołączył: 08 Cze 2010
Posty: 2
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Mogilno

PostWysłany: Pon 11:12, 05 Lip 2010    Temat postu: uszczelki

Jakbyś mi podesłał na maila byłbym wdzięczny [link widoczny dla zalogowanych]

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
klm51
Czeladnik
Czeladnik



Dołączył: 06 Maj 2010
Posty: 31
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Pon 15:53, 13 Gru 2010    Temat postu:

Jakiej grubości powinny być uszczelki pod cylinder? Mam możliwość kupienia zestawu do dorabiania uszczelek, w którym są arkusze różnej grubości. Chciałbym wybrać ten odpowiedni.
Pozdrawiam


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
gustaw
Wyjadacz
Wyjadacz



Dołączył: 17 Gru 2008
Posty: 901
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 7 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Ostrowiec Św

PostWysłany: Pon 16:58, 13 Gru 2010    Temat postu:

około 0,5mm

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
klm51
Czeladnik
Czeladnik



Dołączył: 06 Maj 2010
Posty: 31
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Pon 21:08, 13 Gru 2010    Temat postu:

Dzięki gustaw. Zbieram trochę informacji bo zamierzam po świętach przyjrzeć się silnikowi.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
black-dimon
Moderator
Moderator



Dołączył: 02 Sty 2009
Posty: 1637
Przeczytał: 5 tematów

Pomógł: 13 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Wieluń/Łódzkie

PostWysłany: Wto 17:04, 14 Gru 2010    Temat postu:

Silniki nie były składane na uszczelki,
ja stosuję REINZOSIL (Płynna Uszczelka) i nie narzekam to jest coś w rodzaju silikonu ale o wiele lepsze.
Przygoda z tym środkiem zaczęła się u mnie w samochodach, zastosowałem w jawie i też się sprawdza.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
klm51
Czeladnik
Czeladnik



Dołączył: 06 Maj 2010
Posty: 31
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Wto 19:57, 14 Gru 2010    Temat postu:

Nawet pod cylindrem nie było? Jak będę rozbierał to zobaczę. Silnik nigdy nie był rozbierany więc będzie widać. Jak poprzedni właściciel rozebrał silnik 250ccm to do tej pory nie jest złożony czyli ponad 30 lat heheh...
Też mam zamiar używać masy uszczelniającej ale Erling Dirko


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
gustaw
Wyjadacz
Wyjadacz



Dołączył: 17 Gru 2008
Posty: 901
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 7 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Ostrowiec Św

PostWysłany: Wto 20:35, 14 Gru 2010    Temat postu:

Silnik miał uszczelki.
- pod pokrywę sprzęgła kręgielitową grubości około 1mm ( miałem taką )
- pod cylindry grubość około 0,5mm
- pod głowice - miedziana lub aluminiowa
- przy gaźniku 1 bakielitowa gruba i 2 cienkie z tektury
- na łączeniu cylinder - kolanko miedziane z powietrzem
- dodatkowo 354 oryginalnie miała uszczelkę na wałku kopniaka pod deklem montowana aby uszczelnić dodatkowo wałek oraz zniwelować różnicę uszczelki pod pokrywą sprzęgła tu także około 1mm.
Piszę bo miałem dziewiczy silnik gdzie były takie uszczelki , pozdrawiam


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
black-dimon
Moderator
Moderator



Dołączył: 02 Sty 2009
Posty: 1637
Przeczytał: 5 tematów

Pomógł: 13 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Wieluń/Łódzkie

PostWysłany: Wto 23:24, 14 Gru 2010    Temat postu:

Sprostuje swoje myśli bo zamieszałem,
chodziło mi o połączenie między karterami i do tej pory wydawało mi się, że pod pokrywę sprzęgła też nie było, co do reszty jak podaje gustaw


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
tomcyp
Pan Henio



Dołączył: 14 Maj 2012
Posty: 7
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Skoczów

PostWysłany: Pon 12:18, 14 Maj 2012    Temat postu:

A co powiedzie o tych zestawach:

allegro aukcja nr 2338175961 i 2301563196

Czy ten droższy warto ?


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
muczos
Moderator
Moderator



Dołączył: 08 Mar 2010
Posty: 907
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 10 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Międzylesie powiat Kłodzki

PostWysłany: Pon 16:53, 14 Maj 2012    Temat postu:

Ten za 8zł to szajs, ten drugi byłby spoko, ale uszczelka między kartery jest niepotrzebna. Ja kupiłem gdzieś spory kawał materiału o nazwie gambit (to z niego są zrobione te droższe uszczelki) i sam je powycinałem, wyszło praktycznie po jednych pieniądzach a jeszcze sporo tego mi zostało na zapas.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.jawa250.fora.pl Strona Główna -> Silnikowe kwestie Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Idź do strony 1, 2  Następny
Strona 1 z 2

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin