Forum www.jawa250.fora.pl Strona Główna www.jawa250.fora.pl
Forum poświęcone motocyklom Jawa / CZ
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Gardziel gaźnika, dziurki.

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.jawa250.fora.pl Strona Główna -> Silnikowe kwestie
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Adamus
Czeladnik
Czeladnik



Dołączył: 01 Sie 2011
Posty: 44
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Bytom

PostWysłany: Czw 23:40, 21 Maj 2015    Temat postu: Gardziel gaźnika, dziurki.

Witam!
Szybkie pytanko, czy ktoś orientuje się do czego są te 2 dziurki w gardzieli gaźnika od strony filtra powietrza ?
Ponieważ mam problem z gaźnikiem, po zatkaniu tej na prawo, silnik pracuje idealnie, ma wolne obroty, dobrze się wkręca, natomiast po odetkaniu, silnik gubi wolne, ma problem z wejściem na obroty, pomaga jedynie "ręczne" podpompowanie paliwa.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
mradamf1985
Kierownik zmiany
Kierownik zmiany



Dołączył: 07 Mar 2015
Posty: 272
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Rzeszów

PostWysłany: Pią 13:00, 22 Maj 2015    Temat postu:

To są dysze powietrzne jeśli się nie mylę środkowa jest do napowietrzania paliwa i wytwarzania tzw. emulsji a ta po prawej do wolnych obrotów. Rozumiem że wiesz jak wyregulować gaźnik? Jeśli regulacja nie pomaga to pewnie łapie lewe powietrze. Gaźnik powinien być przykręcony poprzez taką podkładkę dystansową czarną do karterów, wiele osób za mocno dokręca nakrętki przez co mocowanie się wygina i tam łapie powietrze, choć oczywiście nie musi być to. Cool

Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez mradamf1985 dnia Pią 13:01, 22 Maj 2015, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
seba
Wyjadacz
Wyjadacz



Dołączył: 23 Wrz 2012
Posty: 1591
Przeczytał: 2 tematy

Pomógł: 14 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Bydgoszcz

PostWysłany: Pią 15:04, 22 Maj 2015    Temat postu:

Gaźnik wygląda na aktualną produkcję, dobrze widzę?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Adamus
Czeladnik
Czeladnik



Dołączył: 01 Sie 2011
Posty: 44
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Bytom

PostWysłany: Pią 17:45, 22 Maj 2015    Temat postu:

Zdjęcie poglądowe, gaźnik mam z epoki.
Fakt, gaźnik w miejscu mocowania jest wygięty, splanuję i zobaczę.
Regulowałem go na kilka sposobów, nigdy nie miał idealnie wolnych, chyba że na zimnym silniku przez minute. Jeszcze pytanko dysza główna powinna być 100 czy 102 ?


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
mradamf1985
Kierownik zmiany
Kierownik zmiany



Dołączył: 07 Mar 2015
Posty: 272
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Rzeszów

PostWysłany: Sob 20:34, 23 Maj 2015    Temat postu:

Z tego co wiem to w 250 miała od 95 do 120. Różniły się też średnicą były 24 i 26.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Jawor
Administrator
Administrator



Dołączył: 08 Mar 2009
Posty: 1971
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 23 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Wrocław

PostWysłany: Nie 13:07, 24 Maj 2015    Temat postu:

Dysze dobiera sie do silnika, kazdy silnik bedzie inaczej reagowal. Jeden bedzie dobrze palil drugi bedzie ciagle zalany.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
aker6
Kierownik warsztatu
Kierownik warsztatu



Dołączył: 16 Gru 2008
Posty: 370
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Zdrójno, gm. Osieczna

PostWysłany: Wto 19:05, 23 Cze 2015    Temat postu:

lewe powietrze może łykać też pod prądnicą przez simmer jak stwardnieje

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.jawa250.fora.pl Strona Główna -> Silnikowe kwestie Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin