Forum www.jawa250.fora.pl Strona Główna www.jawa250.fora.pl
Forum poświęcone motocyklom Jawa / CZ
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Jaki Gaźnik
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.jawa250.fora.pl Strona Główna -> Silnikowe kwestie
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
freddy356
Fachowiec
Fachowiec



Dołączył: 08 Paź 2012
Posty: 105
Przeczytał: 1 temat

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Nie 20:48, 08 Lut 2015    Temat postu:

Mam nadzieję, że to odpowiedni temat.

Natknąłem się na taki gaźnik do CZ 125,150 C:

edycja: zmiana formatu zdjęcia na mniejszy.

Z wyglądu jest identyczny jak oryginalny od Jawy Perak.

-oddzielna komora pływakowa
-na górze nie ma gwintu na pokrywkę bo przecież Perak takiej nie ma.
-jest gumka która wchodzi w otwór kopułki peraka.
-jest specyficzna obejma którą zaciska się na żeliwnym króću przykręconym do cylindra

Jakie ma dysze i poziom paliwa, tego nie wiadomo. Ale przecież to są elementy wymienne i regulacji.
Więc czy to nie przypadkiem nowy gaźnik do Jawy Perak? a oznaczenie CZ to pomyłka sklepu?


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez freddy356 dnia Czw 15:45, 12 Mar 2015, w całości zmieniany 3 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Abdul
Młodszy majster
Młodszy majster



Dołączył: 04 Mar 2014
Posty: 62
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Nie 21:20, 08 Lut 2015    Temat postu:

przecierz to jest chińska podróba polskiego gaźnika G20 do wsk 125 jesli sie nie myle...

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
freddy356
Fachowiec
Fachowiec



Dołączył: 08 Paź 2012
Posty: 105
Przeczytał: 1 temat

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Nie 23:52, 08 Lut 2015    Temat postu:

Faktycznie, G20 , wcześniej takiego nie widziałem. Normalnie kopia Ikova.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
black-dimon
Moderator
Moderator



Dołączył: 02 Sty 2009
Posty: 1637
Przeczytał: 5 tematów

Pomógł: 13 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Wieluń/Łódzkie

PostWysłany: Wto 15:57, 10 Lut 2015    Temat postu:

Chińczyk aż w oczy szczypie Razz
Tak serio miałem nieprzyjemność posiadania nowego gaźnika w jawie, katastrofa.
Nowy poszedł w złom i założyłem stary poskładany z kilku oryginalnych i jest spokój.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
freddy356
Fachowiec
Fachowiec



Dołączył: 08 Paź 2012
Posty: 105
Przeczytał: 1 temat

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Pon 0:46, 16 Lut 2015    Temat postu:

W czym konkretnie tkwi problem w chińskich gaźnikach? są nowe więc przepustnice powinny być szczelne, jedynie dysze mogą być źle dobrane, lub poziom paliwa nieodpowiedni.

Na motoren.sk jest gażnik do Peraka w chorej cenie 165 EURO Shocked
[link widoczny dla zalogowanych]


Znalazłem jeszcze takie ogloszenie z Indii: [link widoczny dla zalogowanych]
cena: US $49.95


wygląda na zupełnie współczesny, ale gdyby pasował wymiarami i parametrami, to jego wygląd nie przeszkadza bo i tak jest schowany pod pokrywką.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
seba
Wyjadacz
Wyjadacz



Dołączył: 23 Wrz 2012
Posty: 1590
Przeczytał: 1 temat

Pomógł: 14 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Bydgoszcz

PostWysłany: Pon 7:49, 16 Lut 2015    Temat postu:

przy tym z motoren.sk jest napisane ze to oryginal po regeneracji, stad pewnie ta cena.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
black-dimon
Moderator
Moderator



Dołączył: 02 Sty 2009
Posty: 1637
Przeczytał: 5 tematów

Pomógł: 13 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Wieluń/Łódzkie

PostWysłany: Pon 17:58, 16 Lut 2015    Temat postu:

Taki problem, ze jest nowy i nie da się go dobrze wyregulować.
szkoda kasy i nerwów.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
freddy356
Fachowiec
Fachowiec



Dołączył: 08 Paź 2012
Posty: 105
Przeczytał: 1 temat

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Śro 0:14, 18 Lut 2015    Temat postu:

To czytam na wszelakich forach, że na chińczykach nie można wyregulować wolnych obrotów. Mnie interesuje dlaczego? Czy one mają już fabrycznie luzy na przepustnicy, stąd fałszywe powietrze. A może zły poziom paliwa, nieodpowiednie dysze, musi być jakiś powód.

Poniżej fotka, gaźnik Perak vs Ikov do nowszej Jawy:


Różnice są w średnicy przepustnicy, Perak ma mniejszą.

Ale skoro to te same silniki 250cm, to nie widzę powodu aby Perak nie współpracował z tym nowszym Ikovem, który na szczęście można kupić nowy czeski w normalnej cenie.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Jawor
Administrator
Administrator



Dołączył: 08 Mar 2009
Posty: 1971
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 23 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Wrocław

PostWysłany: Śro 12:40, 18 Lut 2015    Temat postu:

co tu dużo gadać, jakość wykonania Smile Chińczyki elektronikę potrafią skopiować ale mechanicznie leżą i kwiczą.

Te gaźniki mają inne dysze, średnice dolotu i inną konstrukcje. Motocykl pojedzie ale nie tak dobrze jak na docelowym gaźniku.


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Jawor dnia Śro 12:44, 18 Lut 2015, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
aker6
Kierownik warsztatu
Kierownik warsztatu



Dołączył: 16 Gru 2008
Posty: 370
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Zdrójno, gm. Osieczna

PostWysłany: Pią 22:35, 20 Lut 2015    Temat postu:

freddy356 ten Jikov to od przejściówki jest, wcześniej kivacki jeździły na 2924H prawie identycznych jak perak

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Sewpir
Czeladnik
Czeladnik



Dołączył: 25 Maj 2013
Posty: 34
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Nowa Ruda

PostWysłany: Wto 20:57, 24 Lut 2015    Temat postu:

Kiedyś jeździłem na gaźniku z kwadratowym pływakiem ale z braku części mam teraz z okrągłym a zamienników z allegro nie polocam

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
MARCIN_B
Kierownik warsztatu
Kierownik warsztatu



Dołączył: 27 Wrz 2011
Posty: 363
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Lublin

PostWysłany: Wto 21:19, 24 Lut 2015    Temat postu:

Czy kwadratowy czy okrągły to bez znaczenia praktycznie motocykl powinien odpalić albo chociaż się odezwać
Inna sprawa czy będzie na tym gaźniku chciał jeździć Smile


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.jawa250.fora.pl Strona Główna -> Silnikowe kwestie Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3
Strona 3 z 3

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin