Forum www.jawa250.fora.pl Strona Główna www.jawa250.fora.pl
Forum poświęcone motocyklom Jawa / CZ
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Jawa 250 problem z obrotami
Idź do strony 1, 2  Następny
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.jawa250.fora.pl Strona Główna -> Silnikowe kwestie
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
mako125
Pan Henio



Dołączył: 30 Cze 2010
Posty: 6
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Śro 14:42, 30 Cze 2010    Temat postu: Jawa 250 problem z obrotami

Witam ... mam jawe 250 z 58r i mam problem dotyczacy obrotów silika ... a mianowicie... jawa odpala bez problemu na dyk, i na wolych ogrotach chodzi spokojnie i równo , lecz gdy dam gaz do max , nie dostanie najwyrzszych obrotów... nie ma maxymalnego jadu i odcinania zapołonu... nie wiem czy te typy jaw tak mają czy po prostu ejst w nich jakis problem... do etgo jeszce dochodiz jak dam gaz na max nie równa praca silika na tych obrotach Confused Confused Sad wymieniłem symerningi, łozyska, pierścienie ...
lecz nie posiadam gaźnika orginalnego od jawy 250 tylko od cz 175... ale słyszałem ze to jest to samo ... prosze o pomoc i rade co w tej kwesti mam zrobic ... lub jakieś informacje czy ten typ tak ma ?... z góry dziekuje


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Jawor
Administrator
Administrator



Dołączył: 08 Mar 2009
Posty: 1971
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 23 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Wrocław

PostWysłany: Śro 17:09, 30 Cze 2010    Temat postu:

daj świecę lepszą i możesz przyspieszyć leciutko zapłon... Smile

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Szczepan
Pan Henio



Dołączył: 06 Paź 2009
Posty: 12
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Gródki k.Działdowa

PostWysłany: Śro 20:27, 30 Cze 2010    Temat postu:

A może powietrza za dużo masz filtr ?
Ja mam podobnie w cz 175/450 i myślę że to wina braku wkładu filtru powietrza.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
kreciu84
Wyjadacz
Wyjadacz



Dołączył: 09 Cze 2009
Posty: 468
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Września (WLKP)

PostWysłany: Śro 20:46, 30 Cze 2010    Temat postu:

albo brakuje jej paliwka.... opuść glice o jeden poziom w dół... podobnie mi się działo...


aha... PODSTAWA TO SZCZELNOŚĆ POMIĘDZY GAŻNIOREM A FILTREM POWIETRZA !!!!!!!!!!!!

POZDRASSSSSSSS


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez kreciu84 dnia Śro 20:47, 30 Cze 2010, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
mako125
Pan Henio



Dołączył: 30 Cze 2010
Posty: 6
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Śro 22:33, 30 Cze 2010    Temat postu:

inglica rusząłem, swiece załozyłem nową, zapłonem sie bawiłem we wsyztskie strony,a z powietrzem takze próbowałem :9 wiec nie wiem co jej naprawde jest SadSad

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Jawor
Administrator
Administrator



Dołączył: 08 Mar 2009
Posty: 1971
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 23 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Wrocław

PostWysłany: Śro 23:00, 30 Cze 2010    Temat postu:

może po prostu gaźnik nadaje się na emeryturę Smile

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Tapicer
Pan Henio



Dołączył: 14 Lut 2010
Posty: 8
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Świnoujście

PostWysłany: Czw 21:24, 01 Lip 2010    Temat postu:

Miałem podobną sytuacje przez filtr ze skuter debicy wyciagnąłem go i został tylko gaźnik do lekkiej regulacji Razz

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
mako125
Pan Henio



Dołączył: 30 Cze 2010
Posty: 6
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Czw 22:30, 01 Lip 2010    Temat postu:

gażnik na innym motorze chodził dobrze wiec nie wiem SadSad

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
mcha
Fachowiec
Fachowiec



Dołączył: 13 Lis 2009
Posty: 185
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Ryki

PostWysłany: Nie 9:28, 04 Lip 2010    Temat postu:

Na jakim innym motorze chodził dobrze? Gaźnik sam w sobie jest ten sam, ale różne są dysze gł. Nawet instrukcja obsługi o tym wspomina,
Sprawdź główną dyszę, jeśli gaźnik masz od 175 to jest ona na bank za mała i nie wejdzie Ci na pełne obroty. Dysza gł. w 250ce powinna być 102 lub 105. Podnoszenie iglicy nic nie da, ostatnio to przerabiałem. Okazało się, że dysza była 92.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
rafciojawa
Kierownik warsztatu
Kierownik warsztatu



Dołączył: 05 Sty 2009
Posty: 401
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Smolec

PostWysłany: Pon 6:13, 05 Lip 2010    Temat postu:

a ładowanie masz w porządku?,jak moto chodzi na samym aku to też obroty są nie takie jak powinny być,tak j/w zacznij od dyszy o większym pselocie

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
mako125
Pan Henio



Dołączył: 30 Cze 2010
Posty: 6
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Wto 12:09, 06 Lip 2010    Temat postu:

a kupi taką dysze?? bo mam dysze od orginalnego gaźnika ale ona jest za duża ... wiec nie wiem gdzie taką załatic i jak ja zmienić :/

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
mcha
Fachowiec
Fachowiec



Dołączył: 13 Lis 2009
Posty: 185
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Ryki

PostWysłany: Wto 23:11, 06 Lip 2010    Temat postu:

Za duża? Tzn. jest większa niż 105? Czy masz na myśli, że oryginalna jest na większy gwint?
Jeśli tak to trzeba poszukać. Nie wiem czy da radę to dostać:/ Poszukać warto. Mi się to jeszcze nie udało, ale jak trafię gdzieś to dam znaćSmile


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
mako125
Pan Henio



Dołączył: 30 Cze 2010
Posty: 6
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Czw 10:57, 08 Lip 2010    Temat postu:

orginalna ma wiekszy gwint i nie wkręci jej ...

Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez mako125 dnia Czw 10:58, 08 Lip 2010, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
hofek
Fachowiec
Fachowiec



Dołączył: 30 Sty 2010
Posty: 114
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Wołomin

PostWysłany: Czw 11:17, 08 Lip 2010    Temat postu:

Siema
Wpinam się pod temat co by nowego nie zakładać na podobny temat.

Mienowicie, jawa po pierwszym odpaleniu np. na drugi dzień na całkowicie zimnym silniku (zamknięty tłumik ssania) pali od drugiego trzeciego kopa czyli ok, ale muszę ją przez pierwsze ok 5 mniut pilnować z manetką gazu co by nie zgasła, co raz podkręcić na obroty, po tych kilku minutach jak się z deko rozgrzeje mogę odejść i cyka sobie już dobrze.

ale jak już wsiądę i śmignę tak kilka kilometrów (po otwrciu tłumika ssania) jak nabierze odpowiedniej temp. to znowu obroty z za wysokie, głupio to wygląda np. na światłach jak staje bo ludzie myślą że porzygazówę robię.

Swiece kombinowałem różne, zapłon elektroniczny (ten kpl. za 700 zł z jawaczesci) Sróbka od regulacji powietrza wykręcona i jeden obrót.

Gdzie szukać ??? czym się bawić ???


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Jawor
Administrator
Administrator



Dołączył: 08 Mar 2009
Posty: 1971
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 23 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Wrocław

PostWysłany: Pią 1:29, 09 Lip 2010    Temat postu:

obroty ustawia się na rozgrzanym silniku, a potem obroty biegu jałowego Smile

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.jawa250.fora.pl Strona Główna -> Silnikowe kwestie Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Idź do strony 1, 2  Następny
Strona 1 z 2

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin