 |
www.jawa250.fora.pl Forum poświęcone motocyklom Jawa / CZ
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
mako125
Pan Henio
Dołączył: 30 Cze 2010
Posty: 6
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Śro 14:42, 30 Cze 2010 Temat postu: Jawa 250 problem z obrotami |
|
|
Witam ... mam jawe 250 z 58r i mam problem dotyczacy obrotów silika ... a mianowicie... jawa odpala bez problemu na dyk, i na wolych ogrotach chodzi spokojnie i równo , lecz gdy dam gaz do max , nie dostanie najwyrzszych obrotów... nie ma maxymalnego jadu i odcinania zapołonu... nie wiem czy te typy jaw tak mają czy po prostu ejst w nich jakis problem... do etgo jeszce dochodiz jak dam gaz na max nie równa praca silika na tych obrotach wymieniłem symerningi, łozyska, pierścienie ...
lecz nie posiadam gaźnika orginalnego od jawy 250 tylko od cz 175... ale słyszałem ze to jest to samo ... prosze o pomoc i rade co w tej kwesti mam zrobic ... lub jakieś informacje czy ten typ tak ma ?... z góry dziekuje
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Jawor
Administrator

Dołączył: 08 Mar 2009
Posty: 1977
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 23 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Wrocław
|
Wysłany: Śro 17:09, 30 Cze 2010 Temat postu: |
|
|
daj świecę lepszą i możesz przyspieszyć leciutko zapłon...
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Szczepan
Pan Henio
Dołączył: 06 Paź 2009
Posty: 12
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Gródki k.Działdowa
|
Wysłany: Śro 20:27, 30 Cze 2010 Temat postu: |
|
|
A może powietrza za dużo masz filtr ?
Ja mam podobnie w cz 175/450 i myślę że to wina braku wkładu filtru powietrza.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
kreciu84
Wyjadacz

Dołączył: 09 Cze 2009
Posty: 468
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Września (WLKP)
|
Wysłany: Śro 20:46, 30 Cze 2010 Temat postu: |
|
|
albo brakuje jej paliwka.... opuść glice o jeden poziom w dół... podobnie mi się działo...
aha... PODSTAWA TO SZCZELNOŚĆ POMIĘDZY GAŻNIOREM A FILTREM POWIETRZA !!!!!!!!!!!!
POZDRASSSSSSSS
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez kreciu84 dnia Śro 20:47, 30 Cze 2010, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
mako125
Pan Henio
Dołączył: 30 Cze 2010
Posty: 6
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Śro 22:33, 30 Cze 2010 Temat postu: |
|
|
inglica rusząłem, swiece załozyłem nową, zapłonem sie bawiłem we wsyztskie strony,a z powietrzem takze próbowałem :9 wiec nie wiem co jej naprawde jest 
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Jawor
Administrator

Dołączył: 08 Mar 2009
Posty: 1977
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 23 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Wrocław
|
Wysłany: Śro 23:00, 30 Cze 2010 Temat postu: |
|
|
może po prostu gaźnik nadaje się na emeryturę
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Tapicer
Pan Henio
Dołączył: 14 Lut 2010
Posty: 8
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Świnoujście
|
Wysłany: Czw 21:24, 01 Lip 2010 Temat postu: |
|
|
Miałem podobną sytuacje przez filtr ze skuter debicy wyciagnąłem go i został tylko gaźnik do lekkiej regulacji
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
mako125
Pan Henio
Dołączył: 30 Cze 2010
Posty: 6
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Czw 22:30, 01 Lip 2010 Temat postu: |
|
|
gażnik na innym motorze chodził dobrze wiec nie wiem 
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
mcha
Fachowiec

Dołączył: 13 Lis 2009
Posty: 185
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Ryki
|
Wysłany: Nie 9:28, 04 Lip 2010 Temat postu: |
|
|
Na jakim innym motorze chodził dobrze? Gaźnik sam w sobie jest ten sam, ale różne są dysze gł. Nawet instrukcja obsługi o tym wspomina,
Sprawdź główną dyszę, jeśli gaźnik masz od 175 to jest ona na bank za mała i nie wejdzie Ci na pełne obroty. Dysza gł. w 250ce powinna być 102 lub 105. Podnoszenie iglicy nic nie da, ostatnio to przerabiałem. Okazało się, że dysza była 92.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
rafciojawa
Kierownik warsztatu

Dołączył: 05 Sty 2009
Posty: 401
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Smolec
|
Wysłany: Pon 6:13, 05 Lip 2010 Temat postu: |
|
|
a ładowanie masz w porządku?,jak moto chodzi na samym aku to też obroty są nie takie jak powinny być,tak j/w zacznij od dyszy o większym pselocie
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
mako125
Pan Henio
Dołączył: 30 Cze 2010
Posty: 6
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Wto 12:09, 06 Lip 2010 Temat postu: |
|
|
a kupi taką dysze?? bo mam dysze od orginalnego gaźnika ale ona jest za duża ... wiec nie wiem gdzie taką załatic i jak ja zmienić :/
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
mcha
Fachowiec

Dołączył: 13 Lis 2009
Posty: 185
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Ryki
|
Wysłany: Wto 23:11, 06 Lip 2010 Temat postu: |
|
|
Za duża? Tzn. jest większa niż 105? Czy masz na myśli, że oryginalna jest na większy gwint?
Jeśli tak to trzeba poszukać. Nie wiem czy da radę to dostać:/ Poszukać warto. Mi się to jeszcze nie udało, ale jak trafię gdzieś to dam znać
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
mako125
Pan Henio
Dołączył: 30 Cze 2010
Posty: 6
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Czw 10:57, 08 Lip 2010 Temat postu: |
|
|
orginalna ma wiekszy gwint i nie wkręci jej ...
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez mako125 dnia Czw 10:58, 08 Lip 2010, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
hofek
Fachowiec

Dołączył: 30 Sty 2010
Posty: 114
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Wołomin
|
Wysłany: Czw 11:17, 08 Lip 2010 Temat postu: |
|
|
Siema
Wpinam się pod temat co by nowego nie zakładać na podobny temat.
Mienowicie, jawa po pierwszym odpaleniu np. na drugi dzień na całkowicie zimnym silniku (zamknięty tłumik ssania) pali od drugiego trzeciego kopa czyli ok, ale muszę ją przez pierwsze ok 5 mniut pilnować z manetką gazu co by nie zgasła, co raz podkręcić na obroty, po tych kilku minutach jak się z deko rozgrzeje mogę odejść i cyka sobie już dobrze.
ale jak już wsiądę i śmignę tak kilka kilometrów (po otwrciu tłumika ssania) jak nabierze odpowiedniej temp. to znowu obroty z za wysokie, głupio to wygląda np. na światłach jak staje bo ludzie myślą że porzygazówę robię.
Swiece kombinowałem różne, zapłon elektroniczny (ten kpl. za 700 zł z jawaczesci) Sróbka od regulacji powietrza wykręcona i jeden obrót.
Gdzie szukać ??? czym się bawić ???
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Jawor
Administrator

Dołączył: 08 Mar 2009
Posty: 1977
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 23 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Wrocław
|
Wysłany: Pią 1:29, 09 Lip 2010 Temat postu: |
|
|
obroty ustawia się na rozgrzanym silniku, a potem obroty biegu jałowego
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|