Forum www.jawa250.fora.pl Strona Główna www.jawa250.fora.pl
Forum poświęcone motocyklom Jawa / CZ
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Jawa- gaźnik-benzyna
Idź do strony 1, 2  Następny
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.jawa250.fora.pl Strona Główna -> Silnikowe kwestie
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Jawa_250
Młodszy majster
Młodszy majster



Dołączył: 17 Mar 2009
Posty: 62
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 2/3
Skąd: Ciechanów

PostWysłany: Pią 16:53, 08 Maj 2009    Temat postu: Jawa- gaźnik-benzyna

Siemanko wszystkim... Mam taki problem, że jak zbyt wiele razy naciskam pływak tą rurką w gaźniku to leje mi się benzyna z gaźnika (na złączeniu z filtrem powietrza). Jezeli znacie przyczyne to podzielcie się informacjami. (jawa chodzi dobrze) Pozdrawiam:)

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Jawor
Administrator
Administrator



Dołączył: 08 Mar 2009
Posty: 1971
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 23 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Wrocław

PostWysłany: Pią 21:48, 08 Maj 2009    Temat postu:

To jest naturalne... Smile benzyna wypełnia gaźnik i kiedy nie ma już miejsca wylewa się wszelkimi dostępnymi otworami... (z tąd nazwa "przelewanie")
Cytat:
(na złączeniu z filtrem powietrza)

Tam jest wlot do głównego kanału iglicowego która podczas przelewania lubi wypełniać się "wahą" Wink


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Jawor dnia Pią 21:59, 08 Maj 2009, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
aker6
Kierownik warsztatu
Kierownik warsztatu



Dołączył: 16 Gru 2008
Posty: 370
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Zdrójno, gm. Osieczna

PostWysłany: Wto 18:34, 12 Maj 2009    Temat postu:

a jaki typ gaźnika? bo jeżeli 2924H lub jakikolwiek z osobnym króćcem to jeszcze możesz go mieć trochę obróconego

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Jawa_250
Młodszy majster
Młodszy majster



Dołączył: 17 Mar 2009
Posty: 62
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 2/3
Skąd: Ciechanów

PostWysłany: Śro 7:18, 13 Maj 2009    Temat postu:

niestety nie wiem jaki typ Smile

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Jawsim
Administrator
Administrator



Dołączył: 16 Gru 2008
Posty: 428
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Głogów- dolnośląskie

PostWysłany: Czw 22:37, 14 Maj 2009    Temat postu:

to przeczytaj co jest na nim napisane

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
pterock
Pan Henio



Dołączył: 29 Cze 2009
Posty: 5
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Czw 15:16, 02 Lip 2009    Temat postu:

podlaczam sie pod temat.
w zwiazku z tym ze oryginalny gaznik z mojej jawy nadaje sie tylko do regeneracji, zakupilem na allegro nowy.
problem w tym ze po zamontowaniu jawa stracila sporo na mocy. max co osiaga to w tej chwili 70km/h. ponadto przerywa na wysokich obrotach.
podejrzewam zbyt mala dysze paliwa. (jesli to gaznik dedykowany do 175/350 to dysza bedzie mniejsza od 250)
moje pytanie brzmi, jaka powinna byc srednica dyszy paliwa do 353?

poprawcie, jesli moj tok myslenia jest bledny


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
gustaw
Wyjadacz
Wyjadacz



Dołączył: 17 Gru 2008
Posty: 901
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 7 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Ostrowiec Św

PostWysłany: Czw 16:52, 02 Lip 2009    Temat postu:

Nie ma co poprawiać te "nowe " gaźniki to sobie na polkę możesz odłożyć jest mnóstwo a nawet pełno gaźników używanych oryginalnych do jawy a Ty kupujesz nowy szrot za 70zl . Załóż stary gaźnik i postaraj się wyregulować lub kup używkę . Pozdr.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
pterock
Pan Henio



Dołączył: 29 Cze 2009
Posty: 5
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Czw 17:33, 02 Lip 2009    Temat postu:

ze starym to juz nic nie zrobie, chyba ze znajde kogos kto mi go zregeneruje...
no ale napewno da sie cos wykminic z tym nowym... Sad
ewidentnie nie ma gory, tzn brakuje paliwa.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
gustaw
Wyjadacz
Wyjadacz



Dołączył: 17 Gru 2008
Posty: 901
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 7 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Ostrowiec Św

PostWysłany: Czw 18:06, 02 Lip 2009    Temat postu:

to może załóż dysze od oryginalnego gaźnika

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
pterock
Pan Henio



Dołączył: 29 Cze 2009
Posty: 5
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Czw 22:36, 02 Lip 2009    Temat postu:

hehe, gdyby to bylo takie proste... Smile
niestety nie pasuje. pozatym te gazniki dosc sporo sie od siebie roznia konstrukcyjnie


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
wojtex
Kierownik zmiany
Kierownik zmiany



Dołączył: 26 Lip 2009
Posty: 275
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Pruszków / Sarzyna

PostWysłany: Czw 23:56, 15 Paź 2009    Temat postu:

Czy do jawy 250 był fabrycznie zakładany ten gażnik z prostokątną komorą pływakową? Taki jest w mojej jawie 250 (59r). We wszystkich katlogach części jakie widziałem to w 250 były gaźniki z okrągłą komorą natomiast taki z prostokątną znalazłem w katalogu jawy 175. Czy to oznacza, że ten gażnik, który mam nie jest oryginalny, nieodpowiedni do 250 i powinienem zmienic go na ten z okrągłą komorą, np. 2924?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Jawsim
Administrator
Administrator



Dołączył: 16 Gru 2008
Posty: 428
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Głogów- dolnośląskie

PostWysłany: Nie 17:06, 18 Paź 2009    Temat postu:

Były i takie i takie- masz w galerii książke od 250- tam masz opisane typy gaźników- ten Twój to monoblok- był w 250 na bank,teraz kwestia tego jaki to.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
waldek
Młodszy majster
Młodszy majster



Dołączył: 04 Lis 2009
Posty: 84
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Lubienia/Opolskie

PostWysłany: Śro 21:35, 14 Lip 2010    Temat postu:

Panowie i co z tą dyszą główną do Jawy 250? Ktoś wie jaki powinna mieć rozmiar? Na Allegro jest troche używanych gaźników, ale z tego co wiem to były stosowane i do 175 i do 350. Czy wszędzie były takie same dysze głowne?
Pozdrawiam


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
mcha
Fachowiec
Fachowiec



Dołączył: 13 Lis 2009
Posty: 185
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Ryki

PostWysłany: Czw 21:00, 22 Lip 2010    Temat postu:

Ej no! Do instrukcji zajrzeć nie łaska? Dysza główna 102 do 250ki 105 do 350ki, Cz ciut mniejsze(100?) Chociaż w starym gaźniku do 250ki (jeszcze tym z odkręcaną komorą pływakową) miałem dysze 105. Więc dużej różnicy pewnie nie ma. Ale już od 175 dysza jest sporo mniejsza i nieco inny rozpylacz. Stąd ciężko dopasować większe dysze do gaźnika 175ki.
Te nówki z allegro pewnie mają dysze jak 175 dlatego 250ka nie osiąga na nich pełnych obrotów. Sam mam zapasowy gaźnik o 175ki i jak uda mi się dyszę dobrać to się pochwalę.
A na marginesie, gaźniki do 175/350 mogą w sumie mieć tą samą dyszę, bo to przecież 1 lub 2 bliźniacze cylindry o tej samej poj. skokowej więc zasilanie nie powinno się różnić.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
dorsz87
Młodszy majster
Młodszy majster



Dołączył: 02 Mar 2010
Posty: 65
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Jarosław/Podkarpacie

PostWysłany: Wto 17:03, 27 Lip 2010    Temat postu: problem z dyszą główną

podłączam się do tematu ponieważ mam problem z dyszą główną
Mcha napisał że do 250-tki ma być dysza główna 102 ale jak rozróżnić te dyszę. Po wykręceniu swojej dyszy głównej oglądałem ją ze 100 razy i nie ma tam żadnego oznaczenia. Jak rozróżnić czy to dysza 102 czy 105 .Mój model gaźnika to 2926SBD14b. Może to wogóle nie jest gaźnik z 250-tki Question
proszę o pomoc


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.jawa250.fora.pl Strona Główna -> Silnikowe kwestie Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Idź do strony 1, 2  Następny
Strona 1 z 2

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin