Forum www.jawa250.fora.pl Strona Główna www.jawa250.fora.pl
Forum poświęcone motocyklom Jawa / CZ
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

nagar na tłoku
Idź do strony Poprzedni  1, 2
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.jawa250.fora.pl Strona Główna -> Silnikowe kwestie
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
aker6
Kierownik warsztatu
Kierownik warsztatu



Dołączył: 16 Gru 2008
Posty: 370
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Zdrójno, gm. Osieczna

PostWysłany: Pon 15:16, 02 Lut 2009    Temat postu:

o Panie... tu się szlif zbliża wielkimi krokami, tłok ma rysy, i wygląda że pierścionki się zapiekały

Jawsim ubiegłeś mnie Wink


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez aker6 dnia Pon 15:16, 02 Lut 2009, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
ar3k
Czeladnik
Czeladnik



Dołączył: 29 Sty 2009
Posty: 34
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Pon 18:26, 02 Lut 2009    Temat postu:

poważnie? ;( kurcze ale sprężanie miała dobre i dosyć silna jest...

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Jawsim
Administrator
Administrator



Dołączył: 16 Gru 2008
Posty: 428
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Głogów- dolnośląskie

PostWysłany: Pon 18:45, 02 Lut 2009    Temat postu:

E no tak,ale bedzie dużo paliła z racji tego,że spora cześć paliwa przeleci do wydechu.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
ar3k
Czeladnik
Czeladnik



Dołączył: 29 Sty 2009
Posty: 34
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Pon 18:56, 02 Lut 2009    Temat postu:

hmm ze spalaniem to tez nie było tragicznie przy normalnej jeździe ok 4/100 a dopiero przy wyższych obrotach wir w baku było widać Smile

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Jawsim
Administrator
Administrator



Dołączył: 16 Gru 2008
Posty: 428
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Głogów- dolnośląskie

PostWysłany: Pon 19:06, 02 Lut 2009    Temat postu:

No to nie rób remontu-Twoja sprawa- napisano tylko wskazówki co powinno się zrobić. Wiadomo-chodziła-to będzie chodzic- gorzej jak tak zbaryłkuje Ci cylinder od tego luzu,że szlif nie wyda.

Spalanie dość wysokie jak na 250- mi przy wstawianiu weźmie maks 4,2 litra. Normą jest 3,5. Nie książkową normą tylko z doświadczenia. To bardzo oszczędne silniczki.


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Jawsim dnia Pon 19:09, 02 Lut 2009, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
gustaw
Wyjadacz
Wyjadacz



Dołączył: 17 Gru 2008
Posty: 901
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 7 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Ostrowiec Św

PostWysłany: Pon 20:28, 02 Lut 2009    Temat postu:

nie chce byc chamski ale wg mnie to na 250 3,5 l/100km to jest duzo moja 350 pali max 3,2l/100 km sprawdzone to jest min to 2,8l/100km

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
aker6
Kierownik warsztatu
Kierownik warsztatu



Dołączył: 16 Gru 2008
Posty: 370
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Zdrójno, gm. Osieczna

PostWysłany: Pon 23:55, 02 Lut 2009    Temat postu:

sprawdzałem po remoncie przy jeździe 70km/h spalała 2,97l. Przy ciśnięciu cały czas na max w trasie z shineażem wzięła 4,4-4,5l
Gustaw powiedz jak to jest możliwe jeżeli dane fabryczne nawet mówią że 350 spala 3,5l (zazwyczaj podawało sie przy 60-70)


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Jawsim
Administrator
Administrator



Dołączył: 16 Gru 2008
Posty: 428
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Głogów- dolnośląskie

PostWysłany: Wto 0:00, 03 Lut 2009    Temat postu:

Taa, gusti? a nie dolewa ci jeszcze sama tego paliwa do baku? Hehe,żartuje. 3,5 to nie jest dużo. 3,2 to niewiele mniej ale to nie istotne. Skoro jemu żłopie ponad 4 l, a w sumie około 5l to znaczy,ze połowa idzie w komin.

Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Jawsim dnia Wto 0:01, 03 Lut 2009, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
gustaw
Wyjadacz
Wyjadacz



Dołączył: 17 Gru 2008
Posty: 901
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 7 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Ostrowiec Św

PostWysłany: Wto 7:29, 03 Lut 2009    Temat postu:

sprawdziłem spalanie jak jechałem do naczelnego z Andrzejem i Jacem oni mogą potwierdzić spalanie tu prędkość była od 80 do 100km/h.
Jak pracowałem w warszawie to jeździłem jawą miałem z pod domu równe 200km i spokojnie udawało mi się jechać tam i z powrotem czyli 400km na jednym baku przy prędkości około 70km/h. tych wartości nie wyssałem sobie z palca .
A co do tego ze serwisówka podaje 3.5 l to może z całkowitym dopuszczalnym obciążeniem


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Jawsim
Administrator
Administrator



Dołączył: 16 Gru 2008
Posty: 428
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Głogów- dolnośląskie

PostWysłany: Wto 10:14, 03 Lut 2009    Temat postu:

Dobrze juz dobrze, ale nie jest problemem ile Ci spala Twoja Panelka tylko zużycie silnika Kolegi ar3k. Tak na chłopski rozum jest szansa,ze 350 spali mniej niz 250 bo silnik ma lzej ale to inna dyskusja,inny temat inny dział.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
ar3k
Czeladnik
Czeladnik



Dołączył: 29 Sty 2009
Posty: 34
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Wto 19:09, 03 Lut 2009    Temat postu:

hmm to faktycznie dość dużo 30% więcej bierze moja ... może ktoś sie orientuje jaki jest koszt szlifu? (i jak sie sprawdza ile razy był robiony szlif? czy w zakładzie mi wszystko powiedzą? )

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
cochise
Wyjadacz
Wyjadacz



Dołączył: 16 Gru 2008
Posty: 478
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 7 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Bielsko-Biała

PostWysłany: Wto 20:39, 03 Lut 2009    Temat postu:

U mnie za szlif biorą 50 PLN. Zobacz jakie jest oznaczenie na denku tłoka i kup o jeden większy (jest "2", to kup na "3" szlif) i oddaj tłok razem z cylindrem do szlifu. Tam od razu zrobią szlif i pasowanie pod twój tłok.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Jawsim
Administrator
Administrator



Dołączył: 16 Gru 2008
Posty: 428
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Głogów- dolnośląskie

PostWysłany: Wto 21:05, 03 Lut 2009    Temat postu:

Najpierw idź do szlifierni i niech pomierzą zuzycie- bo kupisz tłok o rozmiar większy a okaże się,ze trzeba jeden szlif przeskoczyć na przykład z nominału od razu na 2. Wtedy dopiero kup tłok i pierscionki. Najpierw kilkakrotnie wygotuj tłok w oleju i jak już sie porozszerza i pokurczy do jako takiego stanu to pod taki tłok niech Ci robią szlif.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
ar3k
Czeladnik
Czeladnik



Dołączył: 29 Sty 2009
Posty: 34
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Czw 20:24, 05 Lut 2009    Temat postu:

Dzięki za pomoc!! Smile teraz już tylko szlifierni muszę poszukać ....

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.jawa250.fora.pl Strona Główna -> Silnikowe kwestie Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Idź do strony Poprzedni  1, 2
Strona 2 z 2

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin