Forum www.jawa250.fora.pl Strona Główna www.jawa250.fora.pl
Forum poświęcone motocyklom Jawa / CZ
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Problem po wymianie gaźnika w Jawie 250 353
Idź do strony Poprzedni  1, 2
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.jawa250.fora.pl Strona Główna -> Silnikowe kwestie
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
black-dimon
Moderator
Moderator



Dołączył: 02 Sty 2009
Posty: 1637
Przeczytał: 5 tematów

Pomógł: 13 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Wieluń/Łódzkie

PostWysłany: Śro 8:13, 26 Lip 2017    Temat postu:

Na ali za pare dolców kupisz chiński gaźnik ale żeby dzialal musisz napędzać go ryzem lub sake. A gaźnik do jawy tylko oryginał po regeneracji.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Kodex
Pan Henio



Dołączył: 18 Lip 2017
Posty: 7
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Śro 10:50, 26 Lip 2017    Temat postu:

Ustaliliś z moim mechanikiem że za bogaty skład mieszanki, opuściliśmy maksymalnie iglice i moc wróciła w 80 %. Pozostaje ewentualna wymiana dyszy z 115 na 110, gdyż brakuje ostatnie 20 % mocy Jawie.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
mcha
Fachowiec
Fachowiec



Dołączył: 13 Lis 2009
Posty: 185
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Ryki

PostWysłany: Nie 0:57, 03 Wrz 2017    Temat postu:

Kodex napisał:

Czy to jest oryginał od Jawy Kivacki 353 ? Czy możecie mi powiedzieć coś więcej o tego rodzaju gaźniku, na olx czy allegro nie ma takich. Prawdopodobnie uszkodzona w nim jest iglica i przepustnica na której sa luzy. Z tym gaźnikiem Jawa ma problem z odpaleniem oraz utrzymaniem wolnych obrotów. Na nowym gaźniku (współczesnym) pali za pierwszym kopniakiem, obroty również trzyma ładnie lecz nie ma tej mocy....

EDIT:
Znalazłem kilka informacji, jest to gaźnik o oznaczeniu 2926NR, JAWA 250 typ 579 produkcji Szweckiej. Domyślam się, że ciężko będzie mi znaleźć do kupna taki sam.

Jaki inny gaźnik z epoki proponowalibyście mi wstawić ?

PIĘKNA
[link widoczny dla zalogowanych]

Jeśli twoja Jawa jest z 1966 to już nie kivacka. Dysza w 353 była 105. A te nówki nie będą pasować, bo są do 175/350. W swojej testowałem taki gaźnik z epoki ale właśnie z 175/350 i zachowanie było takie jak opisujesz. Dobry dół i brak góry obrotów. Na tym gaźniku nic nie wykręcisz. Ja nawet poziom paliwa próbowałem zmieniać, dysze, nie pomagało. Odżałuj kasę i kup regenerowany z Czech/Słowacji, jak chcesz mieć spokój. Ew zestaw naprawczy z nowa przepustnicą.
Jeśli będziesz szukał używki to pamiętaj że gardziel musi być 26 (końcówka oznaczenia), 24 miały 175/350 jest ich dużo ale nie sprawdzą się.
Przy okazji jaki masz filtr powietrza?


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez mcha dnia Nie 1:04, 03 Wrz 2017, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.jawa250.fora.pl Strona Główna -> Silnikowe kwestie Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Idź do strony Poprzedni  1, 2
Strona 2 z 2

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin