Forum www.jawa250.fora.pl Strona Główna www.jawa250.fora.pl
Forum poświęcone motocyklom Jawa / CZ
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Remont silnika...
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.jawa250.fora.pl Strona Główna -> Silnikowe kwestie
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
harrymartin
Fachowiec
Fachowiec



Dołączył: 25 Paź 2009
Posty: 132
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Limerick

PostWysłany: Pią 11:30, 21 Sty 2011    Temat postu:

Właśnie jestem po robieniu szlifu we Wrocławiu koszt to szlif 60zł. a kompletny tłok z pierścieniami i sworzniem 80zł. Dobry warsztat powinien mieć swoich dostawców tłoków i pierścieni i robić to kompleksowo. Miałem kiedyś taki przypadek że kupiłem do Simsona tłok z pierścieniami na pierwszy szlif i okazało się że trzeba było szlifować z nominału od razu na drugi szlif i zostałem z załatwianym po znajomości z NRD tłokiem. Lepiej żeby szlifierz zobaczył cylinder przed kupnem tłoka. Dodam że po szlifie mam, całkiem inną Jawę można wyregulować wreszcie wolne obroty i zaczęła jakoś jeździć.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
spider
Kierownik zmiany
Kierownik zmiany



Dołączył: 19 Lip 2009
Posty: 204
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Siennica Różana Lubelskie

PostWysłany: Nie 9:49, 13 Lut 2011    Temat postu:

Witać pozwolę sobie podpiąć się pod temat z pytaniem czy Wy tez napotykaliście problemy przy składaniu silników z 250-tki? Gdyż jestem po wymianie automatu zmiany biegów i mam problem ze skrzynią biegów jak złoże kartery razem i chcę pokręcić wałkiem na którym jest zamontowany kosz sprzęgłowy nie obraca się on jedynie gdy założę kosz i przy pomocy śrubokręta idzie ale z oporem jeszcze jak pomiędzy karterami jest szczelina na ok 2-1,5 cm wszystko się kreci idealnie aby tylko złożyć je do kupy wszystko staje. Wiem że to tak ciężko z opis ale może ktoś miał taki problem i jakoś go rozwiązał.
Pozdrawiam


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
tomek.we
Wyjadacz
Wyjadacz



Dołączył: 06 Gru 2010
Posty: 471
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Sierakowice (pom)

PostWysłany: Pon 20:14, 14 Lut 2011    Temat postu:

Rozbierz to sprawdź tryby i złóż według schematu, jest w galerii.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
gustaw
Wyjadacz
Wyjadacz



Dołączył: 17 Gru 2008
Posty: 901
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 7 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Ostrowiec Św

PostWysłany: Wto 18:50, 15 Lut 2011    Temat postu:

Hehe a co tam można źle złożyć?? Jeśli jest tak na każdym biegu i każdy bieg wchodzi to jest to normalne bo nowe łożyska tulejki simering , nowe wodziki robią opór. Nalej oleju i obracaj - wszytko się ułoży i będzie dobrze . Pozdrawiam

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
rafciojawa
Kierownik warsztatu
Kierownik warsztatu



Dołączył: 05 Sty 2009
Posty: 401
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Smolec

PostWysłany: Śro 15:18, 16 Lut 2011    Temat postu:

ja się kiedys nadziałem na coś takiego,problem był w wałku zdawczym który podmieniłem na niby wizualnie lepszy,ale widocznie nie chciał się zazębiać z resztą,podmieniłem na stary i było ok.
Z innymi silnikami to juz się nie udalo spasowanie było tak ciasne,nowe może nad wymiarowe częsci,więc na chol,jeżeli motocykl odpalił wszystko się w nim ułożyło jak powinno,palil już potem od pierwszego kopnięcia


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
spider
Kierownik zmiany
Kierownik zmiany



Dołączył: 19 Lip 2009
Posty: 204
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Siennica Różana Lubelskie

PostWysłany: Nie 16:53, 20 Lut 2011    Temat postu:

Problem rozwiązany przyczyną była źle wytoczona tulejka toczył ją jeden uczeń drugą toczył mi nauczyciel na warsztacie i jest ok w najbliższym tygodniu planuje małe testy i wyjazd na asfalt Very Happy zdam fotorelacje z tego wydarzenia.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
thomasch88
Czeladnik
Czeladnik



Dołączył: 23 Lis 2010
Posty: 34
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Nie 21:22, 20 Lut 2011    Temat postu:

czasami jest tak że powstają naprężenia montażowe przy składaniu, żeby się ich pozbyć wystarczy popukać w kartery i w wałki młotkiem przez drewienko

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
maisto2
Pan Henio



Dołączył: 17 Mar 2010
Posty: 15
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Małopolska

PostWysłany: Śro 9:12, 23 Lut 2011    Temat postu:

Witam

Jeśli chodzi o zmywarkę to zona by mnie zabiła i na pewno wszystkie plastikowe części w niej były by uwalone w oleju Wink czy smarach i więcej czasu zajęło by jej czyszczenie niż części , a gotować w sodzie ktoś próbował .


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.jawa250.fora.pl Strona Główna -> Silnikowe kwestie Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3
Strona 3 z 3

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin