Forum www.jawa250.fora.pl Strona Główna www.jawa250.fora.pl
Forum poświęcone motocyklom Jawa / CZ
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Remont silnika Jawa 250.
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3, 4, 5  Następny
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.jawa250.fora.pl Strona Główna -> Silnikowe kwestie
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
danielos95
Czeladnik
Czeladnik



Dołączył: 14 Maj 2012
Posty: 48
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Wrocław

PostWysłany: Wto 21:53, 22 Sty 2013    Temat postu:

Facet powiedział, że za ok 100 zł mogą mi wyszkielkowac motocykl. Piaskowania nie robią niestety.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Jawor
Administrator
Administrator



Dołączył: 08 Mar 2009
Posty: 1971
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 23 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Wrocław

PostWysłany: Wto 23:07, 22 Sty 2013    Temat postu:

możesz oddać wszystko do wyszkiełkowania ale będziesz musiał całość przeszlifować papierem ewentualnie włókniną ścierną odpowiedniej gradacji. Osobiście polecam to 2 bo przy matowieniu ramy papierem, dostaniesz kurwicy Laughing

Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Jawor dnia Wto 23:10, 22 Sty 2013, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
danielos95
Czeladnik
Czeladnik



Dołączył: 14 Maj 2012
Posty: 48
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Wrocław

PostWysłany: Śro 8:31, 23 Sty 2013    Temat postu:

A po piaskowaniu ten problem odpada?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Jawor
Administrator
Administrator



Dołączył: 08 Mar 2009
Posty: 1971
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 23 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Wrocław

PostWysłany: Śro 10:28, 23 Sty 2013    Temat postu:

Tak. Trzeba zagruntować podkładem, reaktywnym.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
danielos95
Czeladnik
Czeladnik



Dołączył: 14 Maj 2012
Posty: 48
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Wrocław

PostWysłany: Pon 15:18, 28 Sty 2013    Temat postu:

Zrobiłem to o czym mówił Jawor. Wszystko zmywa się, z tej matowej powierzchni. Chyba nie będzie większego problemu z utrzymaniem tego w czystości.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
danielos95
Czeladnik
Czeladnik



Dołączył: 14 Maj 2012
Posty: 48
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Wrocław

PostWysłany: Wto 20:25, 29 Sty 2013    Temat postu:

Dziś złożyłem skrzynie biegów. Na sucho po złożeniu karterów niby wszystko chodzi jak talala. Jutro założę uszczelniacze i jak kupie silikon to złoże silnik do kupy. Jak myślicie, lepiej kupić śruby na imbus czy założyć oryginalne?
[link widoczny dla zalogowanych]

Uploaded with [link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Uploaded with [link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Uploaded with [link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Uploaded with [link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Uploaded with [link widoczny dla zalogowanych]


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Jawor
Administrator
Administrator



Dołączył: 08 Mar 2009
Posty: 1971
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 23 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Wrocław

PostWysłany: Wto 23:21, 29 Sty 2013    Temat postu:

w środku na imbus a te widoczne na płaski wkrętak (oryginalne lub nowe z nierdzewki). Sprawdź jeszcze blaszkę automatu stopu, potrafi się poluzować.

Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Jawor dnia Wto 23:38, 29 Sty 2013, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
danielos95
Czeladnik
Czeladnik



Dołączył: 14 Maj 2012
Posty: 48
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Wrocław

PostWysłany: Śro 14:34, 30 Sty 2013    Temat postu:

Silnik już skręcony. Na razie na starych śrubach, ale nowe już mam w pracy. Zastosowałem czarny silikon Reinz- a i powinno być ok. Teraz tylko poskręcać resztę do kupy i biorę się za koła.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
danielos95
Czeladnik
Czeladnik



Dołączył: 14 Maj 2012
Posty: 48
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Wrocław

PostWysłany: Śro 21:42, 30 Sty 2013    Temat postu:

kilka fotek.
[link widoczny dla zalogowanych]

Uploaded with [link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Uploaded with [link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Uploaded with [link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Uploaded with [link widoczny dla zalogowanych]


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Jawor
Administrator
Administrator



Dołączył: 08 Mar 2009
Posty: 1971
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 23 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Wrocław

PostWysłany: Czw 0:05, 31 Sty 2013    Temat postu:

ocynkowane szpilki kiepsko wyglądają w malowanym cylindrze. Maluj w kolorze cylindra (czarny lub srebrny)

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
danielos95
Czeladnik
Czeladnik



Dołączył: 14 Maj 2012
Posty: 48
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Wrocław

PostWysłany: Czw 20:46, 31 Sty 2013    Temat postu:

Jawor, one nie są cynkowane. Wyglądają tak po skiełkowaniu. A tak na marginesie to jakiej farby użyć do malowania cylindra. Chcę, żeby był czarny, bo chyba taki był oryginalnie- co?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
seba
Wyjadacz
Wyjadacz



Dołączył: 23 Wrz 2012
Posty: 1591
Przeczytał: 2 tematy

Pomógł: 14 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Bydgoszcz

PostWysłany: Czw 20:53, 31 Sty 2013    Temat postu:

Bardzo mi sie podoba silnik po szkiełkowaniu. Wczoraj widziałem inny silnik po szkielkowaniu ale kolor był nie ciekawy, bardziej szary. Mógłbyś zrobić zdjęcie karterów na tle białej kartki?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
danielos95
Czeladnik
Czeladnik



Dołączył: 14 Maj 2012
Posty: 48
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Wrocław

PostWysłany: Czw 20:57, 31 Sty 2013    Temat postu:

Nie ma problemu. Jutro zrobię Very Happy

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
MARCIN_B
Kierownik warsztatu
Kierownik warsztatu



Dołączył: 27 Wrz 2011
Posty: 363
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Lublin

PostWysłany: Czw 21:19, 31 Sty 2013    Temat postu:

danielos95 napisał:
A tak na marginesie to jakiej farby użyć do malowania cylindra. Chcę, żeby był czarny, bo chyba taki był oryginalnie- co?

Oryginał to czarny mat
najlepiej kup żaroodporną w tym kolorze w sprayu i po sprawie
ja używałem z firmy Champion i do tej pory super trzyma i wygląda


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Jawor
Administrator
Administrator



Dołączył: 08 Mar 2009
Posty: 1971
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 23 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Wrocław

PostWysłany: Czw 23:29, 31 Sty 2013    Temat postu:

Oryginał czarny mat ale gdybym robił następny szkiełkowany silnik to bym z pewnością pomalował srebrnym. Silnik z wyglądu ma jednolitą bryłę a czarny trochę to zaburza.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.jawa250.fora.pl Strona Główna -> Silnikowe kwestie Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3, 4, 5  Następny
Strona 3 z 5

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin