Forum www.jawa250.fora.pl Strona Główna www.jawa250.fora.pl
Forum poświęcone motocyklom Jawa / CZ
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Remont silnika Jawa 250.
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3, 4, 5  Następny
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.jawa250.fora.pl Strona Główna -> Silnikowe kwestie
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
danielos95
Czeladnik
Czeladnik



Dołączył: 14 Maj 2012
Posty: 48
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Wrocław

PostWysłany: Pią 23:24, 01 Lut 2013    Temat postu:

Mimo podpowiedzi jednak pójdę w stronę oryginału i cylinder będzie czarny. Własnie kupiłem farbę na bazie silikonu do 800 stopni. Dzis złożyłem sprzęgło. Poszły nowe tarcze które sam zrobiłem z korków zbieranych już od dawna:)
[link widoczny dla zalogowanych]

Uploaded with [link widoczny dla zalogowanych]
Obiecane zdjęcie przy białej kartce:)
[link widoczny dla zalogowanych]

Uploaded with [link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Uploaded with [link widoczny dla zalogowanych]


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez danielos95 dnia Sob 11:20, 02 Lut 2013, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
perak250
Pan Henio



Dołączył: 03 Lut 2013
Posty: 2
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: wrocław

PostWysłany: Nie 0:39, 03 Lut 2013    Temat postu: Re: Remont silnika Jawa 250.

[quote] Witam. Zdecydowałem się założyć nowy temat, gdyż właśnie przed chwilą skończyłem rozbierać silnik ze swojej Jawy. Bardzo liczę na wasza pomoc. Z tego co na chwile obecną ustaliłem, wał chyba zostanie gdyż pomijając lekkie luzy osiowe jest ok. Kartery planuję w tym tyg oddać do skiełkowania. Skrzynia biegów wygląda ok. Tak samo wodziki itp. Planuje wymienić kpl. łożysk, uszczelniacze, zrobić szlif cylindra. U mnie też uszczelniacz pod prądnicą był wydmuchany i uszkodził wirnik.
Niebawem, pewnie zasypie Was pytaniami. [/quote]

Po co te ludzie remontują te motury jak potem nikt na nich nie jeżdzi???a tylko trza je potem poprawiać??? pewnie taka polska natura..
stary Perak z pod Ślęży..


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
walgoz
Pan Henio



Dołączył: 23 Sie 2010
Posty: 14
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Krotoszyn

PostWysłany: Wto 14:44, 05 Lut 2013    Temat postu:

Nie chciałbym się wymądrzać ale wcześniej ktoś poradził,żeby zrobić szlif
i potem szukać tłoka.Prawidłowa kolejność jest akurat odwrotna,szlif robi
się pod wymiar posiadanego tłoka.
Jak już miałeś tak ładnie rozpołowiony karter i bawiłeś się w polerkę,to można było wypolerować kanały dolotowe.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
danielos95
Czeladnik
Czeladnik



Dołączył: 14 Maj 2012
Posty: 48
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Wrocław

PostWysłany: Wto 17:26, 05 Lut 2013    Temat postu:

[link widoczny dla zalogowanych]

Uploaded with [link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Uploaded with [link widoczny dla zalogowanych]
Jak widać silnik już prawie złożony. Przez głupotę urwałem dziś śrubę od wirnika i pojawił się problem. Ciekawe czy da się łatwo jutro wykręcić.


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez danielos95 dnia Wto 19:47, 05 Lut 2013, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
pawel-e34
Fachowiec
Fachowiec



Dołączył: 12 Lis 2010
Posty: 131
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Jaworzno

PostWysłany: Wto 18:18, 05 Lut 2013    Temat postu:

Ale działasz, widac ze pracę idą do przodu.
Gratulowac.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Jawor
Administrator
Administrator



Dołączył: 08 Mar 2009
Posty: 1971
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 23 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Wrocław

PostWysłany: Wto 18:21, 05 Lut 2013    Temat postu:

masz na myśli że śruba została Ci w czopie?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
danielos95
Czeladnik
Czeladnik



Dołączył: 14 Maj 2012
Posty: 48
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Wrocław

PostWysłany: Wto 18:27, 05 Lut 2013    Temat postu:

Dokładnie. Kurcze jutro zdejmę wirnik i zobaczę czy da się ja jakoś łatwo wydłubać. A już myślałem że go sobie niebawem odpalę w garażu. Jawor, jakim olejem zalać silnik?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
pawel-e34
Fachowiec
Fachowiec



Dołączył: 12 Lis 2010
Posty: 131
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Jaworzno

PostWysłany: Wto 20:43, 05 Lut 2013    Temat postu:

Jezeli podejdziesz wkretarka to rozwierc wiertlem srubę i w markecie lub narzędziowym dostanisz odpowiednie wykretaki (wkrecajac go wykrecasz srube)

pozdro


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
danielos95
Czeladnik
Czeladnik



Dołączył: 14 Maj 2012
Posty: 48
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Wrocław

PostWysłany: Wto 20:48, 05 Lut 2013    Temat postu:

Cały czas mam nadzieję że jednak wystaje trochę z czopa i nie będę musiał się tak gimnastykować. Ale to się jutro okaże jak zdejmę wirnik.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Jawor
Administrator
Administrator



Dołączył: 08 Mar 2009
Posty: 1971
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 23 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Wrocław

PostWysłany: Wto 22:22, 05 Lut 2013    Temat postu:

To już Ci powiem, że jeżeli śruba została w czopie bez możliwości jej 'złapania", to możesz już iść do DOBREGO zakładu gdzie rozwiercą Ci to na wolnoobrotowej wiertarce stołowej. Sam się do tego nie bierz bo stracisz zestaw do zerwanych śrub, kilka wierteł, i cały dzień nerwów. Możesz tylko jeszcze bardziej sknocić sprawę zostawiając wiertło razem ze śrubą Wink

Temat już kilka razy przerabiałem więc wiem co mówię.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Stasiek
Kierownik warsztatu
Kierownik warsztatu



Dołączył: 04 Cze 2011
Posty: 368
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 5 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Karpiny

PostWysłany: Śro 6:18, 06 Lut 2013    Temat postu:

Jawor ma rację, ale najpierw sam bym próbował bo jakoś tak dziwnie od razu oddawać do warsztatu Razz
Kiedyś również śrubę ukręciłem w tym samym miejscu Sad ale miałem to szczęście ze wystawała więc udało się wykręcić.
Mam nadzieję że w Twoim przypadku również wystaje i uda się wykręcić.


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Stasiek dnia Śro 6:19, 06 Lut 2013, w całości zmieniany 2 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
danielos95
Czeladnik
Czeladnik



Dołączył: 14 Maj 2012
Posty: 48
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Wrocław

PostWysłany: Śro 12:41, 06 Lut 2013    Temat postu:

I jest problem. zerwała się jakieś 3- 4 mm od końca czopa wału. Kolega z pracy zapewniał jednak, że da rade ją wykręcić. Niestety dopiero w poniedziałek. Tak więc do poniedziałku odbój Sad

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
danielos95
Czeladnik
Czeladnik



Dołączył: 14 Maj 2012
Posty: 48
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Wrocław

PostWysłany: Pon 19:40, 11 Lut 2013    Temat postu:

Silnik już prawie gotowy.
[link widoczny dla zalogowanych]

Uploaded with [link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Uploaded with [link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Uploaded with [link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Uploaded with [link widoczny dla zalogowanych]


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez danielos95 dnia Pon 21:09, 11 Lut 2013, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
seba
Wyjadacz
Wyjadacz



Dołączył: 23 Wrz 2012
Posty: 1591
Przeczytał: 2 tematy

Pomógł: 14 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Bydgoszcz

PostWysłany: Pon 19:44, 11 Lut 2013    Temat postu:

Ładnie sie prezentuje:)

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Jawor
Administrator
Administrator



Dołączył: 08 Mar 2009
Posty: 1971
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 23 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Wrocław

PostWysłany: Wto 0:18, 12 Lut 2013    Temat postu:

świetna robota Smile

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.jawa250.fora.pl Strona Główna -> Silnikowe kwestie Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3, 4, 5  Następny
Strona 4 z 5

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin