Forum www.jawa250.fora.pl Strona Główna www.jawa250.fora.pl
FORUM MIŁOŚNIKÓW MOTOCYKLA JAWA KYVACKA 250 I NIE TYLKO...
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Remont silnika Jawa 250.
Idź do strony 1, 2, 3, 4, 5  Następny
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.jawa250.fora.pl Strona Główna -> Silnikowe kwestie
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
danielos95
Czeladnik
Czeladnik



Dołączył: 14 Maj 2012
Posty: 48
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Wrocław

PostWysłany: Pon 13:08, 07 Sty 2013    Temat postu: Remont silnika Jawa 250.

Witam. Zdecydowałem się założyć nowy temat, gdyż właśnie przed chwilą skończyłem rozbierać silnik ze swojej Jawy. Bardzo liczę na wasza pomoc. Z tego co na chwile obecną ustaliłem, wał chyba zostanie gdyż pomijając lekkie luzy osiowe jest ok. Kartery planuję w tym tyg oddać do skiełkowania. Skrzynia biegów wygląda ok. Tak samo wodziki itp. Planuje wymienić kpl. łożysk, uszczelniacze, zrobić szlif cylindra. U mnie też uszczelniacz pod prądnicą był wydmuchany i uszkodził wirnik.
Niebawem, pewnie zasypie Was pytaniami.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
danielos95
Czeladnik
Czeladnik



Dołączył: 14 Maj 2012
Posty: 48
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Wrocław

PostWysłany: Pon 13:45, 07 Sty 2013    Temat postu:

Tak szukam i na razie nic nie mogę znaleźć. Czy jest na forum dostępna jakaś instrukcja, gdyż nie chciałbym popełnić jakiegoś błędu przy składaniu silnika. Jakie prawidłowo powinny iść łożyska na wał, bo u mnie każde było z innej parafii:)

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
pawel-e34
Fachowiec
Fachowiec



Dołączył: 12 Lis 2010
Posty: 130
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Jaworzno

PostWysłany: Pon 17:50, 07 Sty 2013    Temat postu:

Użyj szukajki, ona nie gryzie, ponadto na forum znajdziesz instrukcje obsługi i katalog cześci zamiennych, a tak na szybko:

[link widoczny dla zalogowanych]


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
danielos95
Czeladnik
Czeladnik



Dołączył: 14 Maj 2012
Posty: 48
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Wrocław

PostWysłany: Pon 20:46, 07 Sty 2013    Temat postu:

Co nieco już znalazłem. Jak by nie patrzył to dopiero mój drugi silnik jaki będę robił. Wolę powoli ale dokładnie, więc na pewno nie obędzie się bez pytań. Jeśli chodzi jednak o klasyki to taki całkiem zielony nie jestem- posiadam już dwa klasyczne auta także jawa sama w garażu nie stoi Laughing

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
pawel-e34
Fachowiec
Fachowiec



Dołączył: 12 Lis 2010
Posty: 130
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Jaworzno

PostWysłany: Pon 22:33, 07 Sty 2013    Temat postu:

danielos95 napisał:
Co nieco już znalazłem. Jak by nie patrzył to dopiero mój drugi silnik jaki będę robił. Wolę powoli ale dokładnie, więc na pewno nie obędzie się bez pytań. Jeśli chodzi jednak o klasyki to taki całkiem zielony nie jestem- posiadam już dwa klasyczne auta także jawa sama w garażu nie stoi Laughing


Pochwal się tymi klasykami na forum. A w razie pytań Chłopaki tutaj pomogą.

Pozdro


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
danielos95
Czeladnik
Czeladnik



Dołączył: 14 Maj 2012
Posty: 48
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Wrocław

PostWysłany: Wto 7:18, 08 Sty 2013    Temat postu:

Mam Mercedesa w 109 z 72 oraz Wołgę 21 z 64 roku.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
danielos95
Czeladnik
Czeladnik



Dołączył: 14 Maj 2012
Posty: 48
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Wrocław

PostWysłany: Czw 20:49, 10 Sty 2013    Temat postu:

A oto kilka zdjęć mojej Jawy.
[link widoczny dla zalogowanych]

Uploaded with [link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Uploaded with [link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Uploaded with [link widoczny dla zalogowanych]

Uploaded with [link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Uploaded with [link widoczny dla zalogowanych]


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez danielos95 dnia Czw 20:51, 10 Sty 2013, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
danielos95
Czeladnik
Czeladnik



Dołączył: 14 Maj 2012
Posty: 48
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Wrocław

PostWysłany: Czw 20:54, 10 Sty 2013    Temat postu:

Silnik "dawca" Very Happy
[link widoczny dla zalogowanych]

Uploaded with [link widoczny dla zalogowanych]


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez danielos95 dnia Czw 20:56, 10 Sty 2013, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
danielos95
Czeladnik
Czeladnik



Dołączył: 14 Maj 2012
Posty: 48
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Wrocław

PostWysłany: Czw 21:00, 10 Sty 2013    Temat postu:

A i obiecane zdjęcia Mercedesa i Wołgi.
[link widoczny dla zalogowanych]

Uploaded with [link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Uploaded with [link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Uploaded with [link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Uploaded with [link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Uploaded with [link widoczny dla zalogowanych]


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
pawel-e34
Fachowiec
Fachowiec



Dołączył: 12 Lis 2010
Posty: 130
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Jaworzno

PostWysłany: Czw 21:28, 10 Sty 2013    Temat postu:

Zajebiste..., ale powiem Ci w sekrecie ze pewnie zaraz jakis moderator Cie opier.... że to nie temat na takie rzeczy, najlepiej zrób osobny temat i umieśctam duuuużo tak ladnych fotek.

Pozdro


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
danielos95
Czeladnik
Czeladnik



Dołączył: 14 Maj 2012
Posty: 48
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Wrocław

PostWysłany: Sob 22:42, 12 Sty 2013    Temat postu:

Wczoraj zawiozłem do skiełkowania kartery, osłonę gaźnika, nakrętki kolanek i bębny hamulcowe. Okazało się, że mój oryginalny silnik był już chyba po aż szóstym szlifie Idea Wnioskuje to z tego gdyż na denku tłoka było wybite 66,50. Na szczęście w dawcy był prawie nowy wał i nominalny cylinder i tłok. Teraz czekam aż wrócą części ze skiełkowania. W tym czasie wypoleruje dekle. Po woli zaczynam też rozkręcać motocykl do piaskowania.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
seba
Wyjadacz
Wyjadacz



Dołączył: 23 Wrz 2012
Posty: 1312
Przeczytał: 17 tematów

Pomógł: 11 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Bydgoszcz

PostWysłany: Nie 13:38, 13 Sty 2013    Temat postu:

Hej! Szybko Ci idzie praca! Mógłbyś pokazać zdjęcia silnika przed szkiełkowaniem i po? Nadal sie zastanawiam nad szkiełkowaniem i nie moge sie zdecydować. Pokrywy bębnów też oddałeś do szkiełkowania? zastanawiam sie jak będą wyglądać pokrywy, zwłaszcza ta część pokrywy która ma specyficzną fakturę -nie jest gładka.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
danielos95
Czeladnik
Czeladnik



Dołączył: 14 Maj 2012
Posty: 48
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Wrocław

PostWysłany: Nie 19:35, 13 Sty 2013    Temat postu:

Ja wiem czy szybko. Jeżeli chodzi o dekle silnika to długo zastanawiałem się co z nimi zrobić. Na początku planowałem zrobić motocykl zgodnie z oryginałem więc dekielki miały iść do szkiełkowania. W związku z tym, że bardzo podobają mi się jednak polerowane od jutra zaczynam robić z nich lusterko Very Happy W ogóle mam szalony pomysł na lakierowanie swojej Jawy ale to z czasem Laughing

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
danielos95
Czeladnik
Czeladnik



Dołączył: 14 Maj 2012
Posty: 48
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Wrocław

PostWysłany: Nie 19:54, 13 Sty 2013    Temat postu:

Planuję przy okazji remontu zrobić szlif cylindra. W związku z tym nasuwa mi się pytanie. Co myślicie o tym tłoku? [link widoczny dla zalogowanych]
Czy lepiej szarpnąć się na 40 złotych i kupić ten [link widoczny dla zalogowanych] Jest co prawda droższy, ale czy na pewno lepszy? Jakie jest wasze zdanie?


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez danielos95 dnia Nie 19:55, 13 Sty 2013, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
seba
Wyjadacz
Wyjadacz



Dołączył: 23 Wrz 2012
Posty: 1312
Przeczytał: 17 tematów

Pomógł: 11 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Bydgoszcz

PostWysłany: Nie 20:44, 13 Sty 2013    Temat postu:

danielos95 napisał:
Ja wiem czy szybko. Jeżeli chodzi o dekle silnika to długo zastanawiałem się co z nimi zrobić. Na początku planowałem zrobić motocykl zgodnie z oryginałem więc dekielki miały iść do szkiełkowania. W związku z tym, że bardzo podobają mi się jednak polerowane od jutra zaczynam robić z nich lusterko Very Happy W ogóle mam szalony pomysł na lakierowanie swojej Jawy ale to z czasem Laughing


Miałem na myśli pokrywy bębnów Very Happy


danielos95 napisał:
Planuję przy okazji remontu zrobić szlif cylindra. W związku z tym nasuwa mi się pytanie. Co myślicie o tym tłoku? [link widoczny dla zalogowanych]
Czy lepiej szarpnąć się na 40 złotych i kupić ten [link widoczny dla zalogowanych] Jest co prawda droższy, ale czy na pewno lepszy? Jakie jest wasze zdanie?


Chyba pierw powinieneś zrobić szlif a potem dobierać tłok.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.jawa250.fora.pl Strona Główna -> Silnikowe kwestie Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Idź do strony 1, 2, 3, 4, 5  Następny
Strona 1 z 5

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin