Forum www.jawa250.fora.pl Strona Główna www.jawa250.fora.pl
Forum poświęcone motocyklom Jawa / CZ
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Ubytek oleju - kopka
Idź do strony 1, 2  Następny
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.jawa250.fora.pl Strona Główna -> Silnikowe kwestie
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
kreciu84
Wyjadacz
Wyjadacz



Dołączył: 09 Cze 2009
Posty: 468
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Września (WLKP)

PostWysłany: Sob 11:49, 06 Mar 2010    Temat postu: Ubytek oleju - kopka

Witam

Zauważyłem, że przy mojej pięknej występuje drobny wyciek oleju z lewej kapy przy kopce... Dziwne, bo założyłem nową uszczelkę na wałku...

Czyżby wyrobiona tuleja w kapie, albo wałek się wyrobił i za duży luz ma...

Poradzcie coś koledzy... czy dorobić nową tulejkę albo kupić nowy wałek startera...


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
gustaw
Wyjadacz
Wyjadacz



Dołączył: 17 Gru 2008
Posty: 901
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 7 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Ostrowiec Św

PostWysłany: Sob 14:24, 06 Mar 2010    Temat postu:

nowy uszczelniacz czyli tali coś ala simering?? czy założyłeś zwykły oring?
przeważnie jest tak ze dekiel jest wytarty - można za tulejować .


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
kreciu84
Wyjadacz
Wyjadacz



Dołączył: 09 Cze 2009
Posty: 468
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Września (WLKP)

PostWysłany: Sob 17:30, 06 Mar 2010    Temat postu:

Założyłem coś ala simmering

Poniżej foto
[link widoczny dla zalogowanych]


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
m-bartosz
Fachowiec
Fachowiec



Dołączył: 08 Mar 2009
Posty: 104
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: STARACHOWICE

PostWysłany: Sob 20:42, 06 Mar 2010    Temat postu:

spróbuj grubszy oring, jak nie pomoże to dorób nową ciaśniejszą tulejkę. Taka jest moja koncepcja SmileSmile

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
kreciu84
Wyjadacz
Wyjadacz



Dołączył: 09 Cze 2009
Posty: 468
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Września (WLKP)

PostWysłany: Wto 21:59, 09 Mar 2010    Temat postu:

To w końcu co ma tam być: ORING czy SIMMERING?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
rafciojawa
Kierownik warsztatu
Kierownik warsztatu



Dołączył: 05 Sty 2009
Posty: 401
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Smolec

PostWysłany: Wto 22:26, 09 Mar 2010    Temat postu:

czy tulejka?potwierdzam trza zrobić dziewice

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
hofek
Fachowiec
Fachowiec



Dołączył: 30 Sty 2010
Posty: 114
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Wołomin

PostWysłany: Śro 9:54, 10 Mar 2010    Temat postu:

u mie wstawiony był oring i wydaje się mocniejszy i twardszy niż zimmering, więc założyłem taki sam tylko że nowy.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
gustaw
Wyjadacz
Wyjadacz



Dołączył: 17 Gru 2008
Posty: 901
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 7 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Ostrowiec Św

PostWysłany: Śro 14:35, 10 Mar 2010    Temat postu:

powinien byc simering ale on ci nic nie da jak masz wytłuczony dekiel

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
kreciu84
Wyjadacz
Wyjadacz



Dołączył: 09 Cze 2009
Posty: 468
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Września (WLKP)

PostWysłany: Śro 21:55, 10 Mar 2010    Temat postu:

Jaka ewentualna wielkość luzu powinna być pomiędzy kapą na wałkiem do prawidłowej pracy, bez wycieków i przy nowym Simmeringu???

bo raczej będę tulejkę wstawiał...


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
gustaw
Wyjadacz
Wyjadacz



Dołączył: 17 Gru 2008
Posty: 901
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 7 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Ostrowiec Św

PostWysłany: Czw 15:10, 11 Mar 2010    Temat postu:

Tak ma być żeby kopniak sam pomału spadywał ( przechodził w biegi z kopniaka ) taka moja teoria.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
wujek
Kierownik zmiany
Kierownik zmiany



Dołączył: 11 Gru 2013
Posty: 245
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Lublin

PostWysłany: Śro 17:01, 15 Lip 2015    Temat postu:

kreciu84 napisał:
Jaka ewentualna wielkość luzu powinna być pomiędzy kapą na wałkiem do prawidłowej pracy, bez wycieków i przy nowym Simmeringu???

bo raczej będę tulejkę wstawiał...


Kupiłem tulejką u Pepików. Tylko pytanie brzmi czy orginalnie w deklu jest tuleja czy muszę to roztoczyć pod wymiar???


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
seba
Wyjadacz
Wyjadacz



Dołączył: 23 Wrz 2012
Posty: 1591
Przeczytał: 2 tematy

Pomógł: 14 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Bydgoszcz

PostWysłany: Śro 17:32, 15 Lip 2015    Temat postu:

Oryginalnie w kapie masz tuleję wprasowaną. Nie mam pojęcia czy dasz radę ją wybić.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
kreciu84
Wyjadacz
Wyjadacz



Dołączył: 09 Cze 2009
Posty: 468
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Września (WLKP)

PostWysłany: Śro 20:46, 15 Lip 2015    Temat postu:

wystarczy podgrzać kapę i wyjdzie bez problemów... tulejka jest stalowa Wink

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
wujek
Kierownik zmiany
Kierownik zmiany



Dołączył: 11 Gru 2013
Posty: 245
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Lublin

PostWysłany: Czw 8:15, 16 Lip 2015    Temat postu:

Wcale nie tak łatwo bo prawie szału wczoraj dostałem. Tulejka jest zatopiona w deklu na gorąco + plus w obudowie jest fazka, aby tulejka nie wypadała...dwie godziny walki...






Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
seba
Wyjadacz
Wyjadacz



Dołączył: 23 Wrz 2012
Posty: 1591
Przeczytał: 2 tematy

Pomógł: 14 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Bydgoszcz

PostWysłany: Czw 9:01, 16 Lip 2015    Temat postu:

Wydawało mi się że to nie będzie takie proste... Ale na nowej tulejce nie ma frezu ustalającego.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.jawa250.fora.pl Strona Główna -> Silnikowe kwestie Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Idź do strony 1, 2  Następny
Strona 1 z 2

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin