Forum www.jawa250.fora.pl Strona Główna www.jawa250.fora.pl
Forum poświęcone motocyklom Jawa / CZ
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

uszczelka labiryntowa miedzy łożyskami -> zmiana na simer
Idź do strony Poprzedni  1, 2
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.jawa250.fora.pl Strona Główna -> Silnikowe kwestie
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
black-dimon
Moderator
Moderator



Dołączył: 02 Sty 2009
Posty: 1637
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 13 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Wieluń/Łódzkie

PostWysłany: Sob 20:56, 18 Kwi 2015    Temat postu:

Labirynt jest najsłabszym elementem.
Czy zastosujesz 2 siemeringi czy jeden, to Twój wybór.
Ja stosuję opcję przetoczenia i jeden siemering, potwierdził to jeszcze gość, który robi mi wały i szlify.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
mradamf1985
Kierownik zmiany
Kierownik zmiany



Dołączył: 07 Mar 2015
Posty: 272
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Rzeszów

PostWysłany: Pon 16:22, 20 Kwi 2015    Temat postu:

Rozumiem, że przetoczenia labiryntu z grubości z 15 mm na np 8 mm, i simmering 62x25x7?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
KML
Kierownik warsztatu
Kierownik warsztatu



Dołączył: 09 Sie 2016
Posty: 330
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Warszawa

PostWysłany: Czw 19:31, 06 Paź 2016    Temat postu:

62x25x7 i 62x25x8 to właściwe rozmiary simerów zamiast labiryntu?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
lentek91
Kierownik zmiany
Kierownik zmiany



Dołączył: 04 Paź 2014
Posty: 207
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Rzeszów

PostWysłany: Pią 15:26, 07 Paź 2016    Temat postu:

Tak dokładnie, bo obydwa łącznie mają mieć 15

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
KML
Kierownik warsztatu
Kierownik warsztatu



Dołączył: 09 Sie 2016
Posty: 330
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Warszawa

PostWysłany: Pią 17:52, 07 Paź 2016    Temat postu:

Dzięki za odpowiedz , a może ktoś napisać jak je wsadzić, w którą strone?
Przeglądałem kilka tematów ale różnie pisali, że sprężynkami do siebie a inni że na zewnątrz bo muszą mieć smarowanie.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
black-dimon
Moderator
Moderator



Dołączył: 02 Sty 2009
Posty: 1637
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 13 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Wieluń/Łódzkie

PostWysłany: Pią 20:49, 07 Paź 2016    Temat postu:

Ja jestem zdania przetoczyć labirynt i w niego wsadzić siemering sprezynka do środka.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
lentek91
Kierownik zmiany
Kierownik zmiany



Dołączył: 04 Paź 2014
Posty: 207
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Rzeszów

PostWysłany: Pon 15:32, 10 Paź 2016    Temat postu:

Ja je wstawiałem "garbami" do siebie, czyli tymi zewnętrznymi stronami

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
arthek
Młodszy majster
Młodszy majster



Dołączył: 21 Mar 2009
Posty: 79
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: KIELCE

PostWysłany: Pią 10:12, 20 Lis 2020    Temat postu:

Zmierzyłem wymiar w karterze z lewej strony tam gdzie idą dwa łożyska główne wału i labirynt.
Od segera zaraz za pierwszym łożyskiem do końca karteru jest 30 mm.
Łożysko ma szerokość 17 mm wiec na labirynt ( lub inne uszczelnienie ) pozostaje 13 mm.
Ja zakupiłem simmering o szerokosci 13 mm (CORTECO 25x62x13 ACM ) i założę go zamiast labiryntu.

Materiał simmeringu to ACM
ACM
Guma poliakrylowa
Zakres temperatur: od -15°C do 130°C
Odporność: oleje silnikowe i przekładniowe, oleje z dodatkami uszlachatniającymi, płyny hydrauliczne


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez arthek dnia Pią 10:18, 20 Lis 2020, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
seba
Wyjadacz
Wyjadacz



Dołączył: 23 Wrz 2012
Posty: 1597
Przeczytał: 5 tematów

Pomógł: 14 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Bydgoszcz

PostWysłany: Pią 12:19, 20 Lis 2020    Temat postu:

Oryginalny uszczelniacz ma 15mm szerokosci, a łożysko wystaje z bloku ~2mm. Ten uszczelniacz jest 2wargowy?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
arthek
Młodszy majster
Młodszy majster



Dołączył: 21 Mar 2009
Posty: 79
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: KIELCE

PostWysłany: Pon 14:51, 23 Lis 2020    Temat postu:

Uszczelniacz 1 wargowy odporny na paliwa , oleje, temperaturę i ciśnienie.
Przeżyje ten silnik....
Włożę go zamiast labiryntu.


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez arthek dnia Pon 14:52, 23 Lis 2020, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.jawa250.fora.pl Strona Główna -> Silnikowe kwestie Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Idź do strony Poprzedni  1, 2
Strona 2 z 2

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin