 |
www.jawa250.fora.pl Forum poświęcone motocyklom Jawa / CZ
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
black-dimon
Moderator

Dołączył: 02 Sty 2009
Posty: 1637
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 13 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Wieluń/Łódzkie
|
Wysłany: Sob 20:56, 18 Kwi 2015 Temat postu: |
|
|
Labirynt jest najsłabszym elementem.
Czy zastosujesz 2 siemeringi czy jeden, to Twój wybór.
Ja stosuję opcję przetoczenia i jeden siemering, potwierdził to jeszcze gość, który robi mi wały i szlify.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
mradamf1985
Kierownik zmiany

Dołączył: 07 Mar 2015
Posty: 272
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Rzeszów
|
Wysłany: Pon 16:22, 20 Kwi 2015 Temat postu: |
|
|
Rozumiem, że przetoczenia labiryntu z grubości z 15 mm na np 8 mm, i simmering 62x25x7?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
KML
Kierownik warsztatu

Dołączył: 09 Sie 2016
Posty: 330
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: Czw 19:31, 06 Paź 2016 Temat postu: |
|
|
62x25x7 i 62x25x8 to właściwe rozmiary simerów zamiast labiryntu?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
lentek91
Kierownik zmiany

Dołączył: 04 Paź 2014
Posty: 207
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Rzeszów
|
Wysłany: Pią 15:26, 07 Paź 2016 Temat postu: |
|
|
Tak dokładnie, bo obydwa łącznie mają mieć 15
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
KML
Kierownik warsztatu

Dołączył: 09 Sie 2016
Posty: 330
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: Pią 17:52, 07 Paź 2016 Temat postu: |
|
|
Dzięki za odpowiedz , a może ktoś napisać jak je wsadzić, w którą strone?
Przeglądałem kilka tematów ale różnie pisali, że sprężynkami do siebie a inni że na zewnątrz bo muszą mieć smarowanie.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
black-dimon
Moderator

Dołączył: 02 Sty 2009
Posty: 1637
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 13 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Wieluń/Łódzkie
|
Wysłany: Pią 20:49, 07 Paź 2016 Temat postu: |
|
|
Ja jestem zdania przetoczyć labirynt i w niego wsadzić siemering sprezynka do środka.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
lentek91
Kierownik zmiany

Dołączył: 04 Paź 2014
Posty: 207
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Rzeszów
|
Wysłany: Pon 15:32, 10 Paź 2016 Temat postu: |
|
|
Ja je wstawiałem "garbami" do siebie, czyli tymi zewnętrznymi stronami
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
arthek
Młodszy majster

Dołączył: 21 Mar 2009
Posty: 79
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: KIELCE
|
Wysłany: Pią 10:12, 20 Lis 2020 Temat postu: |
|
|
Zmierzyłem wymiar w karterze z lewej strony tam gdzie idą dwa łożyska główne wału i labirynt.
Od segera zaraz za pierwszym łożyskiem do końca karteru jest 30 mm.
Łożysko ma szerokość 17 mm wiec na labirynt ( lub inne uszczelnienie ) pozostaje 13 mm.
Ja zakupiłem simmering o szerokosci 13 mm (CORTECO 25x62x13 ACM ) i założę go zamiast labiryntu.
Materiał simmeringu to ACM
ACM
Guma poliakrylowa
Zakres temperatur: od -15°C do 130°C
Odporność: oleje silnikowe i przekładniowe, oleje z dodatkami uszlachatniającymi, płyny hydrauliczne
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez arthek dnia Pią 10:18, 20 Lis 2020, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
seba
Wyjadacz

Dołączył: 23 Wrz 2012
Posty: 1597
Przeczytał: 5 tematów
Pomógł: 14 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Bydgoszcz
|
Wysłany: Pią 12:19, 20 Lis 2020 Temat postu: |
|
|
Oryginalny uszczelniacz ma 15mm szerokosci, a łożysko wystaje z bloku ~2mm. Ten uszczelniacz jest 2wargowy?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
arthek
Młodszy majster

Dołączył: 21 Mar 2009
Posty: 79
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: KIELCE
|
Wysłany: Pon 14:51, 23 Lis 2020 Temat postu: |
|
|
Uszczelniacz 1 wargowy odporny na paliwa , oleje, temperaturę i ciśnienie.
Przeżyje ten silnik....
Włożę go zamiast labiryntu.
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez arthek dnia Pon 14:52, 23 Lis 2020, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
 |
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|