Forum www.jawa250.fora.pl Strona Główna www.jawa250.fora.pl
Forum poświęcone motocyklom Jawa / CZ
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Jawa 250 1958r :)
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3 ... 10, 11, 12 ... 18, 19, 20  Następny
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.jawa250.fora.pl Strona Główna -> Nasze Jawy
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
peper50
Kierownik zmiany
Kierownik zmiany



Dołączył: 28 Paź 2013
Posty: 284
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Radomsko

PostWysłany: Sob 22:28, 08 Sie 2015    Temat postu:

Rany Seba Ty będziesz nią jeździł czy do gabloty pójdzie? Very Happy

Mam pytanko, czy ramkę spod siedzenia z uchwytem pasażera miałeś ori czy to nowy wyrób? Brakuje mi jej do mojej Jawy i zastanawiam się czy szukać dalej ori czy odłożyć na nowy wyrób...


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
seba
Wyjadacz
Wyjadacz



Dołączył: 23 Wrz 2012
Posty: 1591
Przeczytał: 2 tematy

Pomógł: 14 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Bydgoszcz

PostWysłany: Nie 6:44, 09 Sie 2015    Temat postu:

Hej!

W założeniu miała służyć do codziennej jazdy....

A co do Twojego pytania, podstawa siodła to oryginał, udało mi się trafić na allegro egzemplarz w idealnym stanie. trwało to dwa lata ale się udało...

Mam też w garażu współczesny wypust, powiem Ci tak, jak masz czas szukaj oryginału, jak zależy Ci na czasie kup współczesny egzemplarz, on tak naprawdę moim zdaniem nie jest taki zły. Oczywiście kształt otworów na uchwyt boczny to żart, ale mając oryginał/zdjęcia otworów bez problemu jesteś w stanie to uzdatnić i doprowadzić do tego co powinno być. Fakt jest też taki że współczesne egzemplarze są jakby toporniejsze, oryginały są delikatniejsze, ale to można dopiero zauważyć jak się weźmie oba do ręki i porówna.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
peper50
Kierownik zmiany
Kierownik zmiany



Dołączył: 28 Paź 2013
Posty: 284
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Radomsko

PostWysłany: Nie 9:40, 09 Sie 2015    Temat postu:

Póki co mi się nie spieszy więc może upoluję kiedyś ori. Dzięki seba!

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
mradamf1985
Kierownik zmiany
Kierownik zmiany



Dołączył: 07 Mar 2015
Posty: 272
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Rzeszów

PostWysłany: Nie 10:00, 09 Sie 2015    Temat postu:

W piątek stałem się właścicielem tej "ramki" z motoren.sk. Wygląda chyba najbardziej zbliżenie z tych co widziałem choć do oryginału to jej dużo brakuje. Blacha 2x grubsza ale to w sumie niezauważalne po założeniu. Nie miałem czasu dokładnie wszystko mierzyć ale o dziwo otwory montażowe do mojej ramy pasują aż się zdziwiłem. Kwestia głównie popracowania nad sprawami, otworami ( zero obróbki wszystko ostre nieogradowane) nie miałem czasu sprawdzić jak się to zgra z osłonami bocznymi bo mam wszystko w częściach. Ogólnie dalej mam dylemat czy zakładać ten współczesny. W wolnym czasie jeszcze spróbuje porzeźbić w blasze z jawy 175, jak założę wątek o mojej jawie to wrzucę na pewno się komuś przyda Very Happy.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
wujek
Kierownik zmiany
Kierownik zmiany



Dołączył: 11 Gru 2013
Posty: 245
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Lublin

PostWysłany: Pon 15:19, 10 Sie 2015    Temat postu:

Jak patrzę na ten sprzęt, to chyba w zimie rozbiorę swoją i zrobię remont raz jeszcze Neutral Neutral

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
kirk25
Kierownik zmiany
Kierownik zmiany



Dołączył: 27 Gru 2010
Posty: 214
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Bytom

PostWysłany: Pon 16:48, 10 Sie 2015    Temat postu:

wujek napisał:
Jak patrzę na ten sprzęt, to chyba w zimie rozbiorę swoją i zrobię remont raz jeszcze Neutral Neutral


Oj tam oj tam Smile Twoja śliczna

Jak już masz takie myśli to szukaj nowego obiektu to odnowienia Smile
Mi się nie udało zrobić swojej idealnie, ale taki efekt mnie cieszy gdyż te motocykle mają po pół wieku i więcej i wg mnie idealnie nie muszą wyglądać.

Ja tam bym wolałbym mieć ze 4 jawy w średnim stanie niż jedną idealną haha Smile


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
peper50
Kierownik zmiany
Kierownik zmiany



Dołączył: 28 Paź 2013
Posty: 284
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Radomsko

PostWysłany: Wto 0:38, 11 Sie 2015    Temat postu:

Dziady z Was i tyle ;d. Jeden i drugi ma pięknie odnowiony motocykl i jeszcze cmokają Very Happy... Piękne oby trzy Smile.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
seba
Wyjadacz
Wyjadacz



Dołączył: 23 Wrz 2012
Posty: 1591
Przeczytał: 2 tematy

Pomógł: 14 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Bydgoszcz

PostWysłany: Wto 6:26, 11 Sie 2015    Temat postu:

wujek łechtasz moją próżnośćSmile

kirk25 - ja prosty człowiek jestem, nadmiar szkodzi, starczy mi jeden...


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Jawor
Administrator
Administrator



Dołączył: 08 Mar 2009
Posty: 1971
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 23 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Wrocław

PostWysłany: Pią 9:29, 14 Sie 2015    Temat postu:

No seba nie zapomnij nagrać filmiku z pierwszej jazdy Very Happy

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
seba
Wyjadacz
Wyjadacz



Dołączył: 23 Wrz 2012
Posty: 1591
Przeczytał: 2 tematy

Pomógł: 14 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Bydgoszcz

PostWysłany: Pią 21:40, 25 Wrz 2015    Temat postu:

I to by było na tyle Panowie. Pierwszej jazdy w tym roku nie będzie dzięki firmie [link widoczny dla zalogowanych]. 6 miesięcy chromowali mi lagi a na końcu je zniszczyli, ani lag ani PLN. Jadwiga w tej chwili jest poskładana tak jak na zdjęciach, pali na kopa, nic tylko złożyć przód i rejestrować. A tu lipa....

















Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
mradamf1985
Kierownik zmiany
Kierownik zmiany



Dołączył: 07 Mar 2015
Posty: 272
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Rzeszów

PostWysłany: Sob 19:19, 26 Wrz 2015    Temat postu:

Czapki z głów naprawdę postawiłeś poprzeczkę wysoko, jest wzorem dla wielu osób również dla mnie. A skończywszy słodzić mam pytania. Ramę malowałeś proszkowo czy natrysk? Rozumiem ze lakier to akryl, bo się zastanawiam nad bazą niemetaliczną i klarem? A widząc rozebrane przednie zawieszenie zapytam bo się ostatnio siłowałem z moim, odkreciłem nakrętki z górnej półki i z jednej lagi wyszła sprężyna z drugiej za nic nie chce wyjść mam najpierw dół rozebrać czy coś jest nie tak?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
seba
Wyjadacz
Wyjadacz



Dołączył: 23 Wrz 2012
Posty: 1591
Przeczytał: 2 tematy

Pomógł: 14 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Bydgoszcz

PostWysłany: Nie 15:42, 27 Wrz 2015    Temat postu:

Nie to było moim celem ale cieszy mnie to co piszesz. Co do Twojego pytania to wszystko jest malowane akrylem + bezbarwny i szparunki na to. Co do przedniego zawieszenia, laga nie powinna się wysunąć po odkręceniu nakrętki w górnej półce. W dolnej półce masz jeszcze śruby które trzymają lagi, te śruby też powinieneś odkręcić i dopiero wtedy lagi powinny wyjść.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
mradamf1985
Kierownik zmiany
Kierownik zmiany



Dołączył: 07 Mar 2015
Posty: 272
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Rzeszów

PostWysłany: Nie 17:29, 27 Wrz 2015    Temat postu:

Każdy robiąc regenerację robi tak jak jemu się wydaje najwłaściwiej, ale ta mi się bardzo podoba więc na pewno ja i wiele innych osób będzie się wzorowało, choć nie ukrywam że pewne rzeczy robię inaczej! Wrzucę moje zdjęcia pewnie jednym się spodoba inni stwierdzą, że tak się nie robii. Czyli szparunki są malowane na bezbarwnym, na samym wierzchu? Pisząc "laga nie powinna się wysunąć po odkręceniu nakrętki w górnej półce" piszesz o tym że ta nakrętka że sprężyną nie powinna wyjść do góry? Na dole jest jeszcze śrubka z uszczelką taką czerwoną to o te śruby chodzi?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
seba
Wyjadacz
Wyjadacz



Dołączył: 23 Wrz 2012
Posty: 1591
Przeczytał: 2 tematy

Pomógł: 14 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Bydgoszcz

PostWysłany: Nie 17:39, 27 Wrz 2015    Temat postu:

NIe, w dolnej półce masz śrubę M8 która trzyma mocowanie klaksonu, zaciska ona też dolną półkę na ladze.

ps. co byś zrobił inaczej?


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez seba dnia Nie 17:43, 27 Wrz 2015, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
mradamf1985
Kierownik zmiany
Kierownik zmiany



Dołączył: 07 Mar 2015
Posty: 272
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Rzeszów

PostWysłany: Nie 19:44, 27 Wrz 2015    Temat postu:

Ale piszesz o całej ladze a ja pytam jak sprężyny zdemontować? Jedna wychodzi druga za nic nie chce wyjść.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.jawa250.fora.pl Strona Główna -> Nasze Jawy Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3 ... 10, 11, 12 ... 18, 19, 20  Następny
Strona 11 z 20

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin