Forum www.jawa250.fora.pl Strona Główna www.jawa250.fora.pl
FORUM MIŁOŚNIKÓW MOTOCYKLA JAWA KYVACKA 250 I NIE TYLKO...
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Remont 250

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.jawa250.fora.pl Strona Główna -> Silnikowe kwestie
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
mymateusz
Młodszy majster
Młodszy majster



Dołączył: 17 Sty 2011
Posty: 57
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 1/3
Skąd: Tuczępy

PostWysłany: Pon 14:48, 23 Sty 2012    Temat postu: Remont 250

Witam
potrzebuję dokładny schemat silnika 353,będę go powoli składał ale wole ze schematem:)
jak zniwelować utlenione aluminium?czy trzeba papierem ściernym zetrzeć czy są inne sposoby?
Oraz czy do silnika 354 nadadzą sie wszystkie części od cz350?chodzi mi o wybebeszenie cz i przełożenie w kartery do starej 350-354,wiem że wał chyba musi być terz ten stary z labiryntem bo od cz jest coś zmienione chyba.Z góry dzięki.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Sleszu
Młodszy majster
Młodszy majster



Dołączył: 31 Paź 2011
Posty: 97
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 2/3
Skąd: Szamotuły

PostWysłany: Pon 17:14, 23 Sty 2012    Temat postu:

Silnik możesz śmiało złożyć w oparciu o [link widoczny dla zalogowanych] i forum Smile
Jeżeli chodzi o utlenianie się aluminium to nie ma na to rady, chyba, że lakier xD
Polecam szkiełkowanie, bardzo ładny efekt Smile


[link widoczny dla zalogowanych]


[link widoczny dla zalogowanych]


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
spider
Kierownik zmiany
Kierownik zmiany



Dołączył: 19 Lip 2009
Posty: 204
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Siennica Różana Lubelskie

PostWysłany: Pon 20:12, 23 Sty 2012    Temat postu:

Sleszu a ta głowiczka to pomalowana jest jakimś bezbarwnym lakierem?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Sleszu
Młodszy majster
Młodszy majster



Dołączył: 31 Paź 2011
Posty: 97
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 2/3
Skąd: Szamotuły

PostWysłany: Pon 23:40, 23 Sty 2012    Temat postu:

Głowica jest tylko szkiełkowana, dało to efekt satynowej powierzchni Smile

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
mymateusz
Młodszy majster
Młodszy majster



Dołączył: 17 Sty 2011
Posty: 57
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 1/3
Skąd: Tuczępy

PostWysłany: Wto 8:06, 24 Sty 2012    Temat postu:

ładnie wygląda to szkiełkowanie ale co fabryka to fabryka i tak ma byc:D

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Sleszu
Młodszy majster
Młodszy majster



Dołączył: 31 Paź 2011
Posty: 97
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 2/3
Skąd: Szamotuły

PostWysłany: Wto 13:07, 24 Sty 2012    Temat postu:

Co rozumiesz poprzez słowo fabryka ? Nic oprócz szkiełkowania nie da Ci powierzchni zbliżonej do powierzchni czystego odlewu. W przeciwieństwie do piaskowania, szkiełkowanie odbywa się za pomocą mikrokulek szklanych, dzięki czemu powierzchnia jest gładka co ma duże znaczenie w przypadku elementów, takich jak silnik - gładka powierzchnia nie przyciąga brudu. Zmienia się też struktura powierzchniowa, jest dobita, inaczej - utwardzona Smile

Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Sleszu dnia Wto 13:07, 24 Sty 2012, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
mymateusz
Młodszy majster
Młodszy majster



Dołączył: 17 Sty 2011
Posty: 57
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 1/3
Skąd: Tuczępy

PostWysłany: Wto 15:41, 24 Sty 2012    Temat postu:

chodzi mi o wygląd silniczka zbliżony do takiego jak wyjechał z taśmy:)co do tego szkiełkowania,mam ograniczony budżet żeby to zrobić,bo nie powiem ładnie wygląda,mam kompresorek ale za mały żeby co kolwiek szkiełkować,więc zrobie silniczek w miare możliwości.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
jawa
Młodszy majster
Młodszy majster



Dołączył: 09 Kwi 2011
Posty: 62
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Wto 18:06, 24 Sty 2012    Temat postu:

Ja preferuję "szlif" papierem ściernym (początek jak w polerowaniu, ale do zniwelowania rys bez uzyskania połysku). Według mnie daje efekt najbardziej zbliżony oryginalnemu.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
MARCIN_B
Kierownik warsztatu
Kierownik warsztatu



Dołączył: 27 Wrz 2011
Posty: 363
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Lublin

PostWysłany: Wto 18:44, 24 Sty 2012    Temat postu:

a tu masz fotoopowieśc z remontu silnika mi pomogła
http://www.jawa250.fora.pl/silnikowe-kwestie,6/z-remontu-silnika-fotoopowiesc,596.html


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
mymateusz
Młodszy majster
Młodszy majster



Dołączył: 17 Sty 2011
Posty: 57
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 1/3
Skąd: Tuczępy

PostWysłany: Wto 19:11, 24 Sty 2012    Temat postu:

no właśnie o takie coś mi chodzi:)dzięki MARCIN_B

Tak na marginesie,wie ktoś kiedy zaplanowane są bazary z pierdołami motocyklowymi w czechach?chodzi mi o terminy wiosenno letnie i gdzie one będą-miejscowość.Z góry dzięki.


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez mymateusz dnia Wto 20:14, 24 Sty 2012, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Sleszu
Młodszy majster
Młodszy majster



Dołączył: 31 Paź 2011
Posty: 97
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 2/3
Skąd: Szamotuły

PostWysłany: Wto 22:31, 24 Sty 2012    Temat postu:

Jeżeli nie będziesz mógł sobie poradzić ze złożeniem silnika, pisz na priw.
Tydzień temu skończyłem składać mój silnik, muszę tylko odebrać cylinder po szlifie.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
mymateusz
Młodszy majster
Młodszy majster



Dołączył: 17 Sty 2011
Posty: 57
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 1/3
Skąd: Tuczępy

PostWysłany: Śro 14:43, 25 Sty 2012    Temat postu:

ok jak będę miał jakieś problemy to dam znać

Tak na marginesie,wie ktoś kiedy zaplanowane są bazary z pierdołami motocyklowymi w czechach?chodzi mi o terminy wiosenno letnie i gdzie one będą-miejscowość.Z góry dzięki.


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez mymateusz dnia Czw 11:01, 26 Sty 2012, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.jawa250.fora.pl Strona Główna -> Silnikowe kwestie Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin