Forum www.jawa250.fora.pl Strona Główna www.jawa250.fora.pl
Forum poświęcone motocyklom Jawa / CZ
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Jawa 250 1958r :)
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3 ... 12, 13, 14 ... 18, 19, 20  Następny
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.jawa250.fora.pl Strona Główna -> Nasze Jawy
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
black-dimon
Moderator
Moderator



Dołączył: 02 Sty 2009
Posty: 1637
Przeczytał: 5 tematów

Pomógł: 13 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Wieluń/Łódzkie

PostWysłany: Czw 20:53, 03 Gru 2015    Temat postu:

Co do śrub potwierdzam są blisko.
Kranik: pasta polerska, trochę cierpliwości i jedziemy dookoła, musisz go dotrzeć. Też miałem taki problem z tym kranikiem w peraku, dwa razy docierałem.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
MARCIN_B
Kierownik warsztatu
Kierownik warsztatu



Dołączył: 27 Wrz 2011
Posty: 363
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Lublin

PostWysłany: Sob 20:11, 05 Gru 2015    Temat postu:

Ja bym zmienił kranik na bardziej pasujący do tego rocznika i miał mniej problemów Smile

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
seba
Wyjadacz
Wyjadacz



Dołączył: 23 Wrz 2012
Posty: 1591
Przeczytał: 2 tematy

Pomógł: 14 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Bydgoszcz

PostWysłany: Nie 8:19, 06 Gru 2015    Temat postu:

Wg katalogu części ten kranik jest właśnie do tego rocznika i modelu.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
MARCIN_B
Kierownik warsztatu
Kierownik warsztatu



Dołączył: 27 Wrz 2011
Posty: 363
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Lublin

PostWysłany: Pon 20:51, 07 Gru 2015    Temat postu:

wedle tego linku i mojej wiedzy powinien być inny

[link widoczny dla zalogowanych]


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
seba
Wyjadacz
Wyjadacz



Dołączył: 23 Wrz 2012
Posty: 1591
Przeczytał: 2 tematy

Pomógł: 14 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Bydgoszcz

PostWysłany: Pon 21:02, 07 Gru 2015    Temat postu:

Katalog części dla jawy 353/04 rok wydania 1959. Zresztą ten kranik mi się bardziej podoba, niestety pewnie zanim go nie ogarnę, będę musiał zamontować inny.



Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
dawid2b
Kierownik zmiany
Kierownik zmiany



Dołączył: 13 Mar 2014
Posty: 291
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Racławice Śląskie

PostWysłany: Pon 21:04, 07 Gru 2015    Temat postu:

Z tego co ja wiem, to od października 1957 wszedł kranik Jikova, ale kto to wie. Pewnie montowali co mieli na stanie. Smile

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
MARCIN_B
Kierownik warsztatu
Kierownik warsztatu



Dołączył: 27 Wrz 2011
Posty: 363
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Lublin

PostWysłany: Wto 19:49, 08 Gru 2015    Temat postu:

dawid2b napisał:
Z tego co ja wiem, to od października 1957 wszedł kranik Jikova, ale kto to wie. Pewnie montowali co mieli na stanie. Smile


Dokładnie tak jak dawid2b pisze Czesi montowali co popadnie i co zostało na magazynie , wcale Ci nie zarzucam ze nie pasuje a wręcz przeciwnie tylko łatwiej jest dostać teraz IKOVA niż ten co masz i będzie odpowiadał rocznikowi motocykla bardziej niż ten zamontowany
Plus taki w Ikovie ze masz w nim rezerwę a w tym brak


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez MARCIN_B dnia Wto 19:50, 08 Gru 2015, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
seba
Wyjadacz
Wyjadacz



Dołączył: 23 Wrz 2012
Posty: 1591
Przeczytał: 2 tematy

Pomógł: 14 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Bydgoszcz

PostWysłany: Wto 19:56, 08 Gru 2015    Temat postu:

Mam kranik ikova taki jak powinien być założony, więc pewnie go założę a z tym będę się bawił w miarę możliwości czasowych. Dzięki Panowie za rozjaśnienie tematu. Marcin ostatnio szukałem tej strony którą podałeś i za nic nie mogłem jej znaleźć, teraz ją zapisze sobie na dysku.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
seba
Wyjadacz
Wyjadacz



Dołączył: 23 Wrz 2012
Posty: 1591
Przeczytał: 2 tematy

Pomógł: 14 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Bydgoszcz

PostWysłany: Nie 19:52, 28 Lut 2016    Temat postu:

Znalazłem następne lagi i dzisiaj poskładałem kolejny raz przednie zawieszeni i mam zoonka. po złożeniu mam krzywo koło, tzn na wysokości obręczy, z jednej strony odległość pomiędzy lagą a obręczą jest o 3mm większa niż z drugiej strony. Po 2h skręcania i rozkręcania wszystkiego wpadłem na genialny pomysł żeby zobaczyć jak wygląda to bez koła i wygląda jak na zdjęciu. pomierzyłem sobie odległości pomiędzy półkami i jest ok więc wychodzi na to że jedna laga mocniej się wysuwa. Miał ktoś z Was podobny problem?





Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Obile
Fachowiec
Fachowiec



Dołączył: 25 Mar 2009
Posty: 155
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Pon 16:30, 29 Lut 2016    Temat postu:

Masz, dobrze zaplecione koła, tzn czy zachowałes odpowiednie przesunięcie obręczy względem piasty. To, że lagi nie są równo wysunięte to nie problem, nigdy nie będziesz miał idealnie tych samych sprężyn.

Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Obile dnia Pon 16:31, 29 Lut 2016, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
MARCIN_B
Kierownik warsztatu
Kierownik warsztatu



Dołączył: 27 Wrz 2011
Posty: 363
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Lublin

PostWysłany: Sob 19:26, 05 Mar 2016    Temat postu:

Obile napisał:
Masz, dobrze zaplecione koła, tzn czy zachowałes odpowiednie przesunięcie obręczy względem piasty.


tu może być problem dobrze Obile pisze


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
seba
Wyjadacz
Wyjadacz



Dołączył: 23 Wrz 2012
Posty: 1591
Przeczytał: 2 tematy

Pomógł: 14 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Bydgoszcz

PostWysłany: Sob 19:31, 05 Mar 2016    Temat postu:

Panowie, a w jawie obręcz jest przesunięta względem bębna?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
MARCIN_B
Kierownik warsztatu
Kierownik warsztatu



Dołączył: 27 Wrz 2011
Posty: 363
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Lublin

PostWysłany: Sob 19:39, 05 Mar 2016    Temat postu:

Mozę tak być na 99% jutro sprawdzę
Ja miałem tak w Peraku i miałem ten sam problem co Ty


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
seba
Wyjadacz
Wyjadacz



Dołączył: 23 Wrz 2012
Posty: 1591
Przeczytał: 2 tematy

Pomógł: 14 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Bydgoszcz

PostWysłany: Sob 19:48, 05 Mar 2016    Temat postu:

Przednie i tylne koło mam zrobione tak samo, z tylnym problemu nie było. pasuje elegancko. Ale w przodzie jest jeszcze z jednej strony tulejka w ladze w którą wchodzi ośka, tą tulejką można teoretycznie regulować odległość koła od lagi. Mogę wepchnąć ją 1-2mm głębiej co spowoduje odsunięcie bębna od lagi.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
MARCIN_B
Kierownik warsztatu
Kierownik warsztatu



Dołączył: 27 Wrz 2011
Posty: 363
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Lublin

PostWysłany: Sob 19:58, 05 Mar 2016    Temat postu:

Seba jak da się zrobić to dystansem to będzie Ok
załóż błotnik i zobacz jak wygląda i czy nie obciera
Jak bedzie lipa to tylko kontrowanie koła pomoże


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.jawa250.fora.pl Strona Główna -> Nasze Jawy Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3 ... 12, 13, 14 ... 18, 19, 20  Następny
Strona 13 z 20

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin