Forum www.jawa250.fora.pl Strona Główna www.jawa250.fora.pl
Forum poświęcone motocyklom Jawa / CZ
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Wujkowa 175ka z Lublina
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 9, 10, 11  Następny
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.jawa250.fora.pl Strona Główna -> Nasze Jawy
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
MARCIN_B
Kierownik warsztatu
Kierownik warsztatu



Dołączył: 27 Wrz 2011
Posty: 363
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Lublin

PostWysłany: Czw 17:58, 16 Paź 2014    Temat postu:

Gratuluję Jawy i oczywiście Wartburga widać że jesteś pozytywnie zakręcony

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
wujek
Kierownik zmiany
Kierownik zmiany



Dołączył: 11 Gru 2013
Posty: 245
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Lublin

PostWysłany: Czw 19:21, 16 Paź 2014    Temat postu:

A dzięki dzięki. W przyszłym sezonie mam zamiar wybrać się na jakiś rajd z Partyzantami! Może mnie przygarniecie Very Happy

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
wujek
Kierownik zmiany
Kierownik zmiany



Dołączył: 11 Gru 2013
Posty: 245
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Lublin

PostWysłany: Sob 16:24, 18 Paź 2014    Temat postu:

Mordeczki moje drogie. Wziąłęm się za mocowanie obudowy łańcucha. Pytanie moje brzmi, co ma znajdować się między nimi pod deklem sprzęgła?

[link widoczny dla zalogowanych]

Ładnie mnie to naszło na piastę z tyłu, ale tutaj coś ewidentnie brakuje. Co takiego?


Btw. kupiłem linkę hamulca przedniego z jawaczesci.pl i pasuje wyśmienicie! W końcu mam hamulce i prawie kompletny motór Smile)


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
wujek
Kierownik zmiany
Kierownik zmiany



Dołączył: 11 Gru 2013
Posty: 245
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Lublin

PostWysłany: Sob 17:50, 18 Paź 2014    Temat postu:

A już doczytałem. Powina tam być kostka gumowa z jakąś spreżynką. Nie umiem sobie tego woybrazić. Ma ktoś coś takiego na stanie? W internetach nie widać w ofercie. ;(

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
seba
Wyjadacz
Wyjadacz



Dołączył: 23 Wrz 2012
Posty: 1591
Przeczytał: 2 tematy

Pomógł: 14 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Bydgoszcz

PostWysłany: Nie 8:46, 19 Paź 2014    Temat postu:

Zapodaj link do linki którą kupiłeśSmile

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
wujek
Kierownik zmiany
Kierownik zmiany



Dołączył: 11 Gru 2013
Posty: 245
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Lublin

PostWysłany: Nie 12:15, 19 Paź 2014    Temat postu:

Zamówiłem przez telefon - przedni hamulec do jawy 175/356 Smile

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
MARCIN_B
Kierownik warsztatu
Kierownik warsztatu



Dołączył: 27 Wrz 2011
Posty: 363
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Lublin

PostWysłany: Pon 18:30, 27 Paź 2014    Temat postu:

wujek napisał:
A dzięki dzięki. W przyszłym sezonie mam zamiar wybrać się na jakiś rajd z Partyzantami! Może mnie przygarniecie Very Happy


Składaj deklaracje Smile na stronie a się zobaczy
Pozdrawiam


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
wujek
Kierownik zmiany
Kierownik zmiany



Dołączył: 11 Gru 2013
Posty: 245
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Lublin

PostWysłany: Pon 18:57, 02 Lut 2015    Temat postu:

Jako że zima i zimno Smile to zacząłem zaglądać tam gdzie nie powinienem Wink

Mam luz na wirniku, co za tym idzie zapłon wypada raczej losowo. Luz jest i osiowy i poprzeczny. Czym to naprawić? Wymienić jakieś łożysko? Czy może to luzy na wale i od razu silnik rozkładać?



Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
MARCIN_B
Kierownik warsztatu
Kierownik warsztatu



Dołączył: 27 Wrz 2011
Posty: 363
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Lublin

PostWysłany: Pon 20:57, 02 Lut 2015    Temat postu:

Sam sobie odpowiedziałeś na pytanie które łożysko wymienić Rozkręcaj silnik i zrób to poprawnie, w blachy zainwestowałeś zrob to samo z z serduchem

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
wujek
Kierownik zmiany
Kierownik zmiany



Dołączył: 11 Gru 2013
Posty: 245
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Lublin

PostWysłany: Śro 23:39, 04 Lut 2015    Temat postu:

Jak powiedział tak zrobił. Po tym co zobaczyłem, wstyd mi jest za samego siebie, że nie zrobiłem tego od razu. Łudziłem się, że będzie ok. A tu GÓWNO Laughing

Tłok ma średnicę 58,22 i lata luźno w cylindrze. Znakiem tego, jedynka (58,5) pewno nie wyda. I trzeba zrobić na dwójkę, ale to okaże się u szlifierza.



Stan pierścieni widać na fotkach poniżej. Kawałek drugiego wypadł mi przy rozpoławianiu karterów. Nie wspomnę o rysach i pęknięciach.









Łożyska śmietnik, a wał ma z cm luzu na boki Laughing

Aha no i pod głowicą jest dziwne zjawisko.



Jak ściągnąć to koło zębate z wału? Nie chce zejść za chiny ludowe.



I pytanie trzecie - ostatnie. Między karterami była uszczelka. Nie powinno to być na silikonie?

Rolling Eyes


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez wujek dnia Śro 23:41, 04 Lut 2015, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
dawid2b
Kierownik zmiany
Kierownik zmiany



Dołączył: 13 Mar 2014
Posty: 291
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Racławice Śląskie

PostWysłany: Czw 8:59, 05 Lut 2015    Temat postu:

Zębatkę musisz ściągnąć ściągaczem, ja używam takiego: [link widoczny dla zalogowanych], ale równie dobrze możesz użyć innego. Jeżeli wał ma luz osiowy to albo gniazda łożysk wyrobione, albo czopy wału. Luz promieniowy jest przyczyną zużytych łożysk. Nie zapomnij o zdystansowaniu skrzyni biegów i wału korbowego, u mnie było to konieczne.
Co do głowicy to masz założoną z Cz typ 450, ma ona pomniejszoną komorę względem głowicy z jawy 356 i jest gabarytowo większa. Fabrycznie uszczelki między karterami nie było, ktoś ją mógł dać bo kartery są nierówne, musisz to sprawdzić.


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez dawid2b dnia Czw 9:02, 05 Lut 2015, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
peper50
Kierownik zmiany
Kierownik zmiany



Dołączył: 28 Paź 2013
Posty: 284
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Radomsko

PostWysłany: Czw 11:17, 05 Lut 2015    Temat postu:

Dzięki wujek pomogłeś mi swoimi zdjęciami Razz. Zastanawiałem się jak mocowany jest napęd licznika w silniku bo jeszcze go nie otwierałem a na fotce ładnie widać :d. Pozdrawiam.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
wujek
Kierownik zmiany
Kierownik zmiany



Dołączył: 11 Gru 2013
Posty: 245
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Lublin

PostWysłany: Czw 16:45, 05 Lut 2015    Temat postu:

peper50 napisał:
Pozdrawiam.


drinking drinking


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
seba
Wyjadacz
Wyjadacz



Dołączył: 23 Wrz 2012
Posty: 1591
Przeczytał: 2 tematy

Pomógł: 14 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Bydgoszcz

PostWysłany: Czw 16:53, 05 Lut 2015    Temat postu:

albo od razu 3 albo 4 szlif, patrząc na stan tłoka....

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
wujek
Kierownik zmiany
Kierownik zmiany



Dołączył: 11 Gru 2013
Posty: 245
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Lublin

PostWysłany: Czw 18:38, 05 Lut 2015    Temat postu:

Tłok ma 58,23 i lata deko luźno w cylindrze Very Happy znakiem tego że 3jka to optymistyczny wariant.

Rano jadę do szlifierza ma obadać temat co i jak wyda.

Wał już wyjęty też jutro zawiozę do naprawy.

Pozytyw jest taki że łożysko ma luz samo w sobie a nie w obudowie.

Na główce korbowodu mam wbitą tulejkę miedzianą. Dotoczyć nową pod wymiar sworznia czy skombinować w to miejsce łożysko igłowe?

I jeszcze jedno. Kiedy powinno się wymieniać korbowód?


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez wujek dnia Czw 18:52, 05 Lut 2015, w całości zmieniany 2 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.jawa250.fora.pl Strona Główna -> Nasze Jawy Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 9, 10, 11  Następny
Strona 5 z 11

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin