Forum www.jawa250.fora.pl Strona Główna www.jawa250.fora.pl
Forum poświęcone motocyklom Jawa / CZ
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

PALIWO ZAMIAST W CYLINDRZE TO W FILTERZE ;/

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.jawa250.fora.pl Strona Główna -> Silnikowe kwestie
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
matizaba
Czeladnik
Czeladnik



Dołączył: 17 Lis 2011
Posty: 44
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Nie 13:31, 27 Lis 2011    Temat postu: PALIWO ZAMIAST W CYLINDRZE TO W FILTERZE ;/

witam. mam problem z moja 'nieszczesna' jawa 175 Wink
problem polega na tym ze gaznik pluje paliwo (jak kopie) od strony filtra. kopalem chyba z 30 razy i nic. caly czas lecialo od strony filtra, a swieca sucha ;/ prosze o pomoc


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
kreciu84
Wyjadacz
Wyjadacz



Dołączył: 09 Cze 2009
Posty: 468
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Września (WLKP)

PostWysłany: Nie 14:00, 27 Lis 2011    Temat postu:

Szukajka nie boli ;]

http://www.jawa250.fora.pl/silnikowe-kwestie,6/paliwo-w-filtrze-powietrza,1801.html

http://www.jawa250.fora.pl/silnikowe-kwestie,28/maly-problem,2056.html

http://www.jawa250.fora.pl/silnikowe-kwestie,6/pomocy-nie-chce-wejsc-na-obroty-pluje-paliwem-w-filtr-pow,974.html


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
matizaba
Czeladnik
Czeladnik



Dołączył: 17 Lis 2011
Posty: 44
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Nie 14:31, 27 Lis 2011    Temat postu:

pisza ze zaplon.. a jak on w koncu powinien byc ustawiony?
moze mi ktos to dokladnie opisac?? jedni mowia ze 2,5 drudzy 3,5mm, sam juz nie wiem


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
kreciu84
Wyjadacz
Wyjadacz



Dołączył: 09 Cze 2009
Posty: 468
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Września (WLKP)

PostWysłany: Nie 18:28, 27 Lis 2011    Temat postu:

jawa 175 powinna mieć zapłon ustawiony w zakresie 3,8 - 4,0.

Mam kolegę, który jeździ taką jawą od nowości od 58r. więc zna się na rzeczy.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
matizaba
Czeladnik
Czeladnik



Dołączył: 17 Lis 2011
Posty: 44
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Nie 18:57, 27 Lis 2011    Temat postu:

no mam ustawione na 3,8. a jaka przerwa na platynach i w ktorym miejscu?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
kreciu84
Wyjadacz
Wyjadacz



Dołączył: 09 Cze 2009
Posty: 468
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Września (WLKP)

PostWysłany: Nie 20:22, 27 Lis 2011    Temat postu:

Czy kolega ma w ogóle pojęcie jak ustawia się zapłon? Bo takie pytanie, jakby z kosmosu Wink

Jeszcze jeden podobnego problemu do twojego
http://www.jawa250.fora.pl/silnikowe-kwestie,28/175-356-nie-wchodzi-na-obroty,614.html

A tutaj tutorial jak ustawić zapłon od podstaw (na środku strony masz jak ustawić)
[link widoczny dla zalogowanych]

To jak ty ustawiłeś te 3,8mm, jak najpierw przerwy nie regulowałeś Razz


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez kreciu84 dnia Nie 20:25, 27 Lis 2011, w całości zmieniany 5 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
353-tuner
Wyjadacz
Wyjadacz



Dołączył: 02 Mar 2011
Posty: 621
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 7 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: wilkszyn/wrocław

PostWysłany: Nie 21:40, 27 Lis 2011    Temat postu:

znam gościa który w jawie 350 ustawiał zapłon tylko zmieniając przerwe na młoteczku Wink jak mu pokazałem co jest do czego to nie kierował sie odległością tłoka przed górnym martwym punktem tylko teorią ze jak jeden przerywacz się zamyka to w tym momęcie drugi ma się otwierać, nie mierząc nic Wink jego 350 śmigała na jeden cylinder ale itak uznał to za sukces- i codziennie mówił ze zapłon się przestawił i regulował po swojemu od nowa- raz paliła na prawy a raz na lewy cylinder jak kiedyś nie wytrzymałem i ustawiłem mu, to zaraz po moim odejściu ,,na strone,, nie wytrzymał napięcia i na popych zaczoł odpaleć (miał coś nie tak z kopką) nie zwrucił uwagi ze sówmiarka dalej jest w środku (wtedy nie miałem jeszcze czujnika zegarowego itd więc mierzyłem odległość tłoka od górnego martwego położenia głębokościomierzem sówmiarki- po jego odpalaniu bez świec mam jedną sówmiarke ze złamanym głębokościomierzem- przynajmniej śmiesznie było

Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez 353-tuner dnia Nie 21:42, 27 Lis 2011, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
matizaba
Czeladnik
Czeladnik



Dołączył: 17 Lis 2011
Posty: 44
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Nie 21:40, 27 Lis 2011    Temat postu:

wszytsko ok tylko tam jest dla jawy na dwoch cylindrach...
ale mniejsza z tym. robie tak:
-ustawiam gmp i przerwe 0,4mm
- cofam o 3,8mm przed Gmp i wtedy powinny sie platynki roztwierac. jezeli juz sa rostwatre to znaczy ze trzeba przekrecic w prawo co opoznia zaplon a jak nie sa otwarte to w lewo co przyspesza.
- jezlei juz na 3,8 sie otwieraja skrecam wszystko i nic juz nie robie czy cos jeszcze?

aha i jeszcze jedno. pisza tam ze przerwa nie powinna przekraczac 0,4 - ale to tylko w gmp czy w calym cyklu pracy?


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Jawor
Administrator
Administrator



Dołączył: 08 Mar 2009
Posty: 1971
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 23 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Wrocław

PostWysłany: Nie 22:45, 27 Lis 2011    Temat postu:

http://www.jawa250.fora.pl/images/galleries/10364802804948a917d5aa0-498647-wm.jpg

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.jawa250.fora.pl Strona Główna -> Silnikowe kwestie Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin