Forum www.jawa250.fora.pl Strona Główna www.jawa250.fora.pl
Forum poświęcone motocyklom Jawa / CZ
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Wykręcanie szpilek
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.jawa250.fora.pl Strona Główna -> Silnikowe kwestie
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Daniel_354
Wyjadacz
Wyjadacz



Dołączył: 21 Sie 2011
Posty: 658
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Skórcz

PostWysłany: Sob 15:17, 26 Lis 2011    Temat postu:

A nie myślałeś żeby sobie dorobić ściągacz?? Można go bardzo łatwo dorobić. 10min i wał masz wyciągnięty

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Sleszu
Młodszy majster
Młodszy majster



Dołączył: 31 Paź 2011
Posty: 97
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 2/3
Skąd: Szamotuły

PostWysłany: Sob 15:53, 26 Lis 2011    Temat postu:

Wał po podgrzaniu i waleniu młotkiem przez deskę wyskoczył Smile w prawym karterze, łożysko było ciasno spasowane z wałem a luźno obracało się w gnieździe... Łożyska są nieźle wyzute - biją i zacinają się (może to przez wybijanie młotkiem). Rozumiem, że zamiast uszczelniacza labiryntowego, mogę dać dwa simmeringi ? Wiecie może ile kosztuje regeneracja wału ? Pan Marek Mostowy z Poznania, zawołał za szlif - razem z oryginalnym czeskim tłokiem i pierścieniami 250 zł. Widać, że silnik był rozpoławiany, gniazda łożysk są napunktowane.

Za jakiś czas - wstawię fotki wału i lewego karteru Smile Czy ktoś potrzebuje zdjęcia jakiejś części ?


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Jawor
Administrator
Administrator



Dołączył: 08 Mar 2009
Posty: 1971
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 23 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Wrocław

PostWysłany: Sob 19:02, 26 Lis 2011    Temat postu:

nie mam drobnozwojnego gwintownika i odpowiedniego materiału żeby wykonać ściągacz.Zrobiłem już jeden ale śrubki 5.8 strzelały jak zapałeczki potem sadziłem w niego 3 kilowym młotkiem i ani drgnął.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Stasiek
Kierownik warsztatu
Kierownik warsztatu



Dołączył: 04 Cze 2011
Posty: 368
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 5 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Karpiny

PostWysłany: Nie 12:42, 27 Lis 2011    Temat postu:

To idź do sklepu kup śrubę i nakrętkę. Nakrętkę przyspawaj do blachy i ściągacz zrobiony,

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Sleszu
Młodszy majster
Młodszy majster



Dołączył: 31 Paź 2011
Posty: 97
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 2/3
Skąd: Szamotuły

PostWysłany: Nie 15:43, 27 Lis 2011    Temat postu:

Czy wałek kopki musi posiadać jakąś uszczelkę ? Jak ona powinna wyglądać ?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Jawor
Administrator
Administrator



Dołączył: 08 Mar 2009
Posty: 1971
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 23 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Wrocław

PostWysłany: Nie 17:06, 27 Lis 2011    Temat postu:

[link widoczny dla zalogowanych]

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Sleszu
Młodszy majster
Młodszy majster



Dołączył: 31 Paź 2011
Posty: 97
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 2/3
Skąd: Szamotuły

PostWysłany: Śro 0:26, 18 Sty 2012    Temat postu:

Remont silnika już prawie skończony Smile Muszę jeszcze tylko odebrać cylinder po honowaniu, niedługo wstawię fotki w nowym temacie Very Happy

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.jawa250.fora.pl Strona Główna -> Silnikowe kwestie Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3
Strona 3 z 3

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin