Forum www.jawa250.fora.pl Strona Główna www.jawa250.fora.pl
Forum poświęcone motocyklom Jawa / CZ
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Jawa 250 1958r :)
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3 ... 7, 8, 9 ... 18, 19, 20  Następny
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.jawa250.fora.pl Strona Główna -> Nasze Jawy
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
seba
Wyjadacz
Wyjadacz



Dołączył: 23 Wrz 2012
Posty: 1591
Przeczytał: 2 tematy

Pomógł: 14 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Bydgoszcz

PostWysłany: Czw 14:59, 10 Kwi 2014    Temat postu:

Dzięki za potwierdzenie:-)

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
seba
Wyjadacz
Wyjadacz



Dołączył: 23 Wrz 2012
Posty: 1591
Przeczytał: 2 tematy

Pomógł: 14 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Bydgoszcz

PostWysłany: Czw 7:21, 24 Kwi 2014    Temat postu:

Hej Panowie!
Składam sobie powoli Jadwigę i czas przyszedł na osłony boczne. W związku, że ich nie miałem składałem to na czuja, mam parę pytań:
Ta blaszka trzymająca osłonę powinna być przykręcona śrubą, która trzyma mocowanie tłumika?





Powiedzcie mi czy osłony dobrze dolegają do silnika czy coś powinno być inaczej?







Lewa osłona jest przykręcana do mocowanie podnóżka?





Na koniec blacha pod siedzenie. Wygląda jak na zdjęciach, od strony gąbki powierzchownie skorodowana, od strony błotnika nie ma rdzy, przełamana na środku. Będzie coś z niej? Może mi ktoś zwymiarować te uszka, które powinny być przy blasze pod kanapę wchodzące w ramę przy uchwycie dla pasażera?







Pozdrawiam. Seba


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez seba dnia Czw 7:24, 24 Kwi 2014, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Jawor
Administrator
Administrator



Dołączył: 08 Mar 2009
Posty: 1971
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 23 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Wrocław

PostWysłany: Czw 17:54, 24 Kwi 2014    Temat postu:

Cytat:
Ta blaszka trzymająca osłonę powinna być przykręcona śrubą, która trzyma mocowanie tłumika


Tak

Cytat:
Powiedzcie mi czy osłony dobrze dolegają do silnika czy coś powinno być inaczej?


Prawa osłona chyba coś odstaje.

Cytat:
Lewa osłona jest przykręcana do mocowanie podnóżka?


Tak

Cytat:
Będzie coś z niej


Jeśli po piaskowaniu nie będzie sita to czemu nie Smile


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
seba
Wyjadacz
Wyjadacz



Dołączył: 23 Wrz 2012
Posty: 1591
Przeczytał: 2 tematy

Pomógł: 14 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Bydgoszcz

PostWysłany: Czw 18:10, 24 Kwi 2014    Temat postu:

Dzięki jawor! W którym miejscu odstaje ta osłona?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Jawor
Administrator
Administrator



Dołączył: 08 Mar 2009
Posty: 1971
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 23 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Wrocław

PostWysłany: Czw 21:13, 24 Kwi 2014    Temat postu:

Jeśli osłona zgadza się na schowku bocznym to raczej tak powinno być.

Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Jawor dnia Czw 21:15, 24 Kwi 2014, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
seba
Wyjadacz
Wyjadacz



Dołączył: 23 Wrz 2012
Posty: 1591
Przeczytał: 2 tematy

Pomógł: 14 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Bydgoszcz

PostWysłany: Pią 8:18, 25 Kwi 2014    Temat postu:

Problem jest w tym ze tam nic nie pasowało, musiałem mocno naginac. O ile od strony puszki z narzędziami jakoś mi poszło to od strony akumulatora było ciężko i nie do końca jestem zadowolony. No nic, podejde do tego jeszcze raz. A możesz mi jawor zwymiarowac te blaszki przy podstawie siodła o ktorych pisalem?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
seba
Wyjadacz
Wyjadacz



Dołączył: 23 Wrz 2012
Posty: 1591
Przeczytał: 2 tematy

Pomógł: 14 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Bydgoszcz

PostWysłany: Sob 18:19, 26 Kwi 2014    Temat postu:

Hej Panowie! Ciąg dalszy pytań, mam nadzieję że pojawią się jakieś odpowiedzi:)

Który tłumik jest poprawnie zamontowany:

[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
seba
Wyjadacz
Wyjadacz



Dołączył: 23 Wrz 2012
Posty: 1591
Przeczytał: 2 tematy

Pomógł: 14 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Bydgoszcz

PostWysłany: Sob 8:11, 31 Maj 2014    Temat postu:

Jawa na dzień dzisiejszy wygląda tak jak na poniższych zdjęciach. Może ktoś z fachowców ocenić montaż i spasowanie blach. Nadal mam wątpliwości co do montażu tłumików... Będę wdzięczny za opinie i spostrzeżenia.



























Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
seba
Wyjadacz
Wyjadacz



Dołączył: 23 Wrz 2012
Posty: 1591
Przeczytał: 2 tematy

Pomógł: 14 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Bydgoszcz

PostWysłany: Śro 18:59, 25 Cze 2014    Temat postu:

Warto polerować kanały w karterach?





I pytanie najważniejsze, czy te wodziki są ok?



Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez seba dnia Śro 19:00, 25 Cze 2014, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Jawor
Administrator
Administrator



Dołączył: 08 Mar 2009
Posty: 1971
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 23 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Wrocław

PostWysłany: Śro 19:25, 25 Cze 2014    Temat postu:

Samo polerowanie nic Ci nie da, nie warto.

Jeśli wodziki są wyżłobione (pod palcem czuć wyraźnie uskok materiału) to nadają się na wymianę.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
black-dimon
Moderator
Moderator



Dołączył: 02 Sty 2009
Posty: 1637
Przeczytał: 5 tematów

Pomógł: 13 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Wieluń/Łódzkie

PostWysłany: Śro 19:27, 25 Cze 2014    Temat postu:

seba napisał:
Warto polerować kanały w karterach?


"Coś" pomoże ale rewelacji nie ma co się spodziewać.
Aby uzyskać większą moc w jawie trzeba przedsięwziąć szereg zmian, gdzieś to jest opisane szczegółowo na forum.

seba napisał:
I pytanie najważniejsze, czy te wodziki są ok?


Swoje najlepsze czasy mają już za sobą. Poszukaj innych.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
seba
Wyjadacz
Wyjadacz



Dołączył: 23 Wrz 2012
Posty: 1591
Przeczytał: 2 tematy

Pomógł: 14 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Bydgoszcz

PostWysłany: Śro 19:28, 25 Cze 2014    Temat postu:

tak, na jednym z wodzików przy jednej krawędzi pod paznokciem czuć delikatne wyżłobienie.

Dla pewności, te wodziki są takie same? muszę wymieniać je parami? czy mogę włożyć jeden z innego zestawu?


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez seba dnia Śro 19:49, 25 Cze 2014, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Jawor
Administrator
Administrator



Dołączył: 08 Mar 2009
Posty: 1971
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 23 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Wrocław

PostWysłany: Śro 20:54, 25 Cze 2014    Temat postu:

black-dimon napisał:
seba napisał:
Warto polerować kanały w karterach?


"Coś" pomoże ale rewelacji nie ma co się spodziewać.
Aby uzyskać większą moc w jawie trzeba przedsięwziąć szereg zmian, gdzieś to jest opisane szczegółowo na forum.



Chropowatość tych powierzchni ma wpływ na smarowanie silnika (odparowanie paliwa od oleju) i przepływ mieszanki. Nie jestem w stanie jednoznacznie określić co jest lepsze dla seryjnego silnika.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
seba
Wyjadacz
Wyjadacz



Dołączył: 23 Wrz 2012
Posty: 1591
Przeczytał: 2 tematy

Pomógł: 14 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Bydgoszcz

PostWysłany: Pią 20:09, 08 Sie 2014    Temat postu:

Hej!

Minęło 1.5miesiąca a ja nic nie zrobiłem przy Jadwidze..... Dzisiaj udało mi się trochę poskładać z chromów które odebrałem 3 tygodnie temu z galwanizerni.







Zacząłem też składać kranik i tu pytanie czym przykleić filtr do kranika i jakiej długości powinna być ta rurka w kraniku?



Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Jawor
Administrator
Administrator



Dołączył: 08 Mar 2009
Posty: 1971
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 23 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Wrocław

PostWysłany: Nie 19:36, 10 Sie 2014    Temat postu:

Rurka gdzieś połowe krótsza a z mocowaniem filtra to ciężka sprawa bo nie ma go jak przymocować.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.jawa250.fora.pl Strona Główna -> Nasze Jawy Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3 ... 7, 8, 9 ... 18, 19, 20  Następny
Strona 8 z 20

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin