Forum www.jawa250.fora.pl Strona Główna www.jawa250.fora.pl
Forum poświęcone motocyklom Jawa / CZ
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Jawa 250 353/04 1961r. Lentkomobil
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3 ... 5, 6, 7 ... 11, 12, 13  Następny
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.jawa250.fora.pl Strona Główna -> Nasze Jawy
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
lentek91
Kierownik zmiany
Kierownik zmiany



Dołączył: 04 Paź 2014
Posty: 207
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Rzeszów

PostWysłany: Czw 9:06, 03 Gru 2015    Temat postu:

MARCIN_B, tamto zdjęcie było przykładowe, znalezione w internecie Wink
U mnie wygląda to tak:

Zastanawiam się nad pospawaniem tego, bo to co pisał asior 1 to wydaje mi się niemożliwe odkręcenie tego, ponieważ ta śruba jest przyspawane do lagi (dobrze myślę?). Jeżeli uda się to zregenerować, to będzie fajnie, bo nie będę musiał kupować nowej


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez lentek91 dnia Czw 9:12, 03 Gru 2015, w całości zmieniany 2 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
seba
Wyjadacz
Wyjadacz



Dołączył: 23 Wrz 2012
Posty: 1589
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 14 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Bydgoszcz

PostWysłany: Czw 9:10, 03 Gru 2015    Temat postu:

Kolega asior 1 chyba nie skumał o czym mówisz albo nie widział lagi:) Spawanie jak nic....

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Stasiek
Kierownik warsztatu
Kierownik warsztatu



Dołączył: 04 Cze 2011
Posty: 368
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 5 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Karpiny

PostWysłany: Czw 10:45, 03 Gru 2015    Temat postu:

Przyspawaj nową szpilkę.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
asior 1
Pan Henio



Dołączył: 01 Gru 2015
Posty: 9
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Golub Dobrzyń

PostWysłany: Czw 17:30, 03 Gru 2015    Temat postu:

No nie skumałem ,człowiek swoje lata ma i wzrok nie ten .Pewnie że spawać dojście jest ,najlepiej metodą TIG albo migomatem ,laga się nie nagrzeje
Pozdro


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
lentek91
Kierownik zmiany
Kierownik zmiany



Dołączył: 04 Paź 2014
Posty: 207
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Rzeszów

PostWysłany: Pon 16:19, 21 Gru 2015    Temat postu:

Słuchajcie, mam pytanie odnośnie ustawienia zapłonu. Wyczytałem w instrukcji, że na samym początku tłok ustawiamy w GMP, tyle że ja na tym położeniu nie mam żadnej przerwy między stykami dla tej pozycji tłoka. Natomiast jak tłok przesunąłem do samego dołu, to wtedy miałem idealną przerwę na 0,4. Coś źle poskładałem, czy coś poknociłem z ustawianiem zapłonu?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
peper50
Kierownik zmiany
Kierownik zmiany



Dołączył: 28 Paź 2013
Posty: 284
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Radomsko

PostWysłany: Pon 16:52, 21 Gru 2015    Temat postu:

U mnie też tak było bo była obrócona tarczka z platynkami. Popatrz na zdjęcia fabrycznego zapłonu i zobacz czy masz platynki w tym samym miejscu.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
lentek91
Kierownik zmiany
Kierownik zmiany



Dołączył: 04 Paź 2014
Posty: 207
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Rzeszów

PostWysłany: Pon 18:05, 21 Gru 2015    Temat postu:

U mnie to wygląda tak samo jak u innych na zdjęciach.
Tutaj masz zdjęcie:

Trochę mam pokrzywiony ten wałek koło tego stykownika, ale czy w tym może być problem?


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
mradamf1985
Kierownik zmiany
Kierownik zmiany



Dołączył: 07 Mar 2015
Posty: 272
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Rzeszów

PostWysłany: Pon 19:34, 21 Gru 2015    Temat postu:

Można ustawić odwrotnie bo też mi się kiedyś udało. Nie wiem co masz na myśli "pokrzywiony" ale on ma być krzywy dzięki temu następuje przerwa chociaż czasami zdarzają się uszkodzone. Ten "stykownik" to młoteczek i kowadełko Very Happy.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Stasiek
Kierownik warsztatu
Kierownik warsztatu



Dołączył: 04 Cze 2011
Posty: 368
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 5 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Karpiny

PostWysłany: Wto 7:33, 22 Gru 2015    Temat postu:

Wszystko dobrze poskładałeś, przerabiałem już ten temat, poniżej masz link do mojego tematu. Przeczytaj uważnie, zdjęcia już wygasły ale powinieneś sobie poradzić.
http://www.jawa250.fora.pl/silnikowe-kwestie,6/nie-chce-odpalic-a-jedynie-czasami-kichnie,2698-45.html


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
lentek91
Kierownik zmiany
Kierownik zmiany



Dołączył: 04 Paź 2014
Posty: 207
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Rzeszów

PostWysłany: Śro 8:46, 23 Gru 2015    Temat postu:

Udało mi się rozwiązać problem, ale nie tak jak pisaliście. Prawdopodobnie problemem był źle zamontowany wirnik, co powodowało, że nie miałem szans ustawić zapłonu dla GMP. Czy dobrze myślę, że wirnik powinien być zamontowany w taki sposób, że ten frez od wewnątrz wirnika powinien idealnie trafić na otwór na czopie wału?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Stasiek
Kierownik warsztatu
Kierownik warsztatu



Dołączył: 04 Cze 2011
Posty: 368
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 5 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Karpiny

PostWysłany: Śro 9:15, 23 Gru 2015    Temat postu:

widzę że brakuje Ci kołka ustalającego wirnik.
W ten otwór w czopie wału o którym piszesz, wkładasz mały kołek i zakładasz wirnik dzięki temu masz ustalone położenie wirnika a zarazem krzywki.
Dopasuj z jakiegoś łożyska lub z czegoś innego


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
lentek91
Kierownik zmiany
Kierownik zmiany



Dołączył: 04 Paź 2014
Posty: 207
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Rzeszów

PostWysłany: Śro 10:26, 23 Gru 2015    Temat postu:

Tego nie wiedziałem, a podczas rozbierania żadnego kołka tam nie było, dzięki za informację Smile

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
lentek91
Kierownik zmiany
Kierownik zmiany



Dołączył: 04 Paź 2014
Posty: 207
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Rzeszów

PostWysłany: Sob 15:17, 13 Lut 2016    Temat postu:

Dzisiaj zacząłem znowu remont przy jawie, ale napotkałem mały problem z linką gazu. Czy dobrze mi się wydaje, że linka gazu ma przesuwać całą przepustnicą? Jeżeli tak, to jak to rozruszać, bo u mnie to nie chce się w ogóle ruszać.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Jawor
Administrator
Administrator



Dołączył: 08 Mar 2009
Posty: 1971
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 23 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Wrocław

PostWysłany: Sob 16:22, 13 Lut 2016    Temat postu:

a naciągnięty pancerz masz? Very Happy

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
lentek91
Kierownik zmiany
Kierownik zmiany



Dołączył: 04 Paź 2014
Posty: 207
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Rzeszów

PostWysłany: Sob 16:51, 13 Lut 2016    Temat postu:

ale ta linka nie jest jeszcze na motocyklu, tylko na samym silniku, bo chciałem zobaczyć jak to się składa i jak działa.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.jawa250.fora.pl Strona Główna -> Nasze Jawy Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3 ... 5, 6, 7 ... 11, 12, 13  Następny
Strona 6 z 13

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin