|
www.jawa250.fora.pl Forum poświęcone motocyklom Jawa / CZ
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
lentek91
Kierownik zmiany
Dołączył: 04 Paź 2014
Posty: 207
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Rzeszów
|
Wysłany: Czw 9:06, 03 Gru 2015 Temat postu: |
|
|
MARCIN_B, tamto zdjęcie było przykładowe, znalezione w internecie
U mnie wygląda to tak:
Zastanawiam się nad pospawaniem tego, bo to co pisał asior 1 to wydaje mi się niemożliwe odkręcenie tego, ponieważ ta śruba jest przyspawane do lagi (dobrze myślę?). Jeżeli uda się to zregenerować, to będzie fajnie, bo nie będę musiał kupować nowej
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez lentek91 dnia Czw 9:12, 03 Gru 2015, w całości zmieniany 2 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
seba
Wyjadacz
Dołączył: 23 Wrz 2012
Posty: 1589
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 14 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Bydgoszcz
|
Wysłany: Czw 9:10, 03 Gru 2015 Temat postu: |
|
|
Kolega asior 1 chyba nie skumał o czym mówisz albo nie widział lagi:) Spawanie jak nic....
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Stasiek
Kierownik warsztatu
Dołączył: 04 Cze 2011
Posty: 368
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 5 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Karpiny
|
Wysłany: Czw 10:45, 03 Gru 2015 Temat postu: |
|
|
Przyspawaj nową szpilkę.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
asior 1
Pan Henio
Dołączył: 01 Gru 2015
Posty: 9
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Golub Dobrzyń
|
Wysłany: Czw 17:30, 03 Gru 2015 Temat postu: |
|
|
No nie skumałem ,człowiek swoje lata ma i wzrok nie ten .Pewnie że spawać dojście jest ,najlepiej metodą TIG albo migomatem ,laga się nie nagrzeje
Pozdro
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
lentek91
Kierownik zmiany
Dołączył: 04 Paź 2014
Posty: 207
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Rzeszów
|
Wysłany: Pon 16:19, 21 Gru 2015 Temat postu: |
|
|
Słuchajcie, mam pytanie odnośnie ustawienia zapłonu. Wyczytałem w instrukcji, że na samym początku tłok ustawiamy w GMP, tyle że ja na tym położeniu nie mam żadnej przerwy między stykami dla tej pozycji tłoka. Natomiast jak tłok przesunąłem do samego dołu, to wtedy miałem idealną przerwę na 0,4. Coś źle poskładałem, czy coś poknociłem z ustawianiem zapłonu?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
peper50
Kierownik zmiany
Dołączył: 28 Paź 2013
Posty: 284
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Radomsko
|
Wysłany: Pon 16:52, 21 Gru 2015 Temat postu: |
|
|
U mnie też tak było bo była obrócona tarczka z platynkami. Popatrz na zdjęcia fabrycznego zapłonu i zobacz czy masz platynki w tym samym miejscu.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
lentek91
Kierownik zmiany
Dołączył: 04 Paź 2014
Posty: 207
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Rzeszów
|
Wysłany: Pon 18:05, 21 Gru 2015 Temat postu: |
|
|
U mnie to wygląda tak samo jak u innych na zdjęciach.
Tutaj masz zdjęcie:
Trochę mam pokrzywiony ten wałek koło tego stykownika, ale czy w tym może być problem?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
mradamf1985
Kierownik zmiany
Dołączył: 07 Mar 2015
Posty: 272
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Rzeszów
|
Wysłany: Pon 19:34, 21 Gru 2015 Temat postu: |
|
|
Można ustawić odwrotnie bo też mi się kiedyś udało. Nie wiem co masz na myśli "pokrzywiony" ale on ma być krzywy dzięki temu następuje przerwa chociaż czasami zdarzają się uszkodzone. Ten "stykownik" to młoteczek i kowadełko .
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Stasiek
Kierownik warsztatu
Dołączył: 04 Cze 2011
Posty: 368
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 5 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Karpiny
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
lentek91
Kierownik zmiany
Dołączył: 04 Paź 2014
Posty: 207
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Rzeszów
|
Wysłany: Śro 8:46, 23 Gru 2015 Temat postu: |
|
|
Udało mi się rozwiązać problem, ale nie tak jak pisaliście. Prawdopodobnie problemem był źle zamontowany wirnik, co powodowało, że nie miałem szans ustawić zapłonu dla GMP. Czy dobrze myślę, że wirnik powinien być zamontowany w taki sposób, że ten frez od wewnątrz wirnika powinien idealnie trafić na otwór na czopie wału?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Stasiek
Kierownik warsztatu
Dołączył: 04 Cze 2011
Posty: 368
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 5 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Karpiny
|
Wysłany: Śro 9:15, 23 Gru 2015 Temat postu: |
|
|
widzę że brakuje Ci kołka ustalającego wirnik.
W ten otwór w czopie wału o którym piszesz, wkładasz mały kołek i zakładasz wirnik dzięki temu masz ustalone położenie wirnika a zarazem krzywki.
Dopasuj z jakiegoś łożyska lub z czegoś innego
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
lentek91
Kierownik zmiany
Dołączył: 04 Paź 2014
Posty: 207
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Rzeszów
|
Wysłany: Śro 10:26, 23 Gru 2015 Temat postu: |
|
|
Tego nie wiedziałem, a podczas rozbierania żadnego kołka tam nie było, dzięki za informację
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
lentek91
Kierownik zmiany
Dołączył: 04 Paź 2014
Posty: 207
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Rzeszów
|
Wysłany: Sob 15:17, 13 Lut 2016 Temat postu: |
|
|
Dzisiaj zacząłem znowu remont przy jawie, ale napotkałem mały problem z linką gazu. Czy dobrze mi się wydaje, że linka gazu ma przesuwać całą przepustnicą? Jeżeli tak, to jak to rozruszać, bo u mnie to nie chce się w ogóle ruszać.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Jawor
Administrator
Dołączył: 08 Mar 2009
Posty: 1971
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 23 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Wrocław
|
Wysłany: Sob 16:22, 13 Lut 2016 Temat postu: |
|
|
a naciągnięty pancerz masz?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
lentek91
Kierownik zmiany
Dołączył: 04 Paź 2014
Posty: 207
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Rzeszów
|
Wysłany: Sob 16:51, 13 Lut 2016 Temat postu: |
|
|
ale ta linka nie jest jeszcze na motocyklu, tylko na samym silniku, bo chciałem zobaczyć jak to się składa i jak działa.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|