Forum www.jawa250.fora.pl Strona Główna www.jawa250.fora.pl
Forum poświęcone motocyklom Jawa / CZ
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Moja Jawa 175 typ 356 "Kývačka" z 1958 roku
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Następny
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.jawa250.fora.pl Strona Główna -> Nasze Jawy
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
pawel-e34
Fachowiec
Fachowiec



Dołączył: 12 Lis 2010
Posty: 131
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Jaworzno

PostWysłany: Pią 14:11, 03 Maj 2013    Temat postu:

ad. 4 z tego co pamiętam to wystarczy to wyciągnąć, może iśc ciężko bo w srodku robi się podciśnienie, niech ktoś mnie poprawi jeśli się mylę. Zerknij do mojej galerii tam powinien byc opis na ostatnich stronach.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Arturek
Fachowiec
Fachowiec



Dołączył: 02 Lis 2012
Posty: 138
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 1/3

PostWysłany: Pią 14:36, 03 Maj 2013    Temat postu:

Dzięki za konkretną odpowiedź. Wink Łożyska mam wszystkie otwarte i takie same dam nowe. A katalogu nigdzie właśnie nie mogę znaleźć, niestety.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
seba
Wyjadacz
Wyjadacz



Dołączył: 23 Wrz 2012
Posty: 1591
Przeczytał: 2 tematy

Pomógł: 14 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Bydgoszcz

PostWysłany: Pią 14:45, 03 Maj 2013    Temat postu:

Podaj maila to wyślę Ci katalog. Ja na wałku zdawczym skrzyni chce założyć zamknięte z jednej strony. Reszta otwarte.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Arturek
Fachowiec
Fachowiec



Dołączył: 02 Lis 2012
Posty: 138
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 1/3

PostWysłany: Pon 21:27, 06 Maj 2013    Temat postu:

Aktualnie robię silnik, i najważniejsza jest... śrubka, czyli pkt. 3. Nikt nic nie wie na ten temat, nigdy nie wykręcał? Bo ja pomysłu już nie mam, a nie chcę tego zniszczyć. A amortyzatory... Wątek przeglądałem i odpowiedzi nie znalazłem. A wyjść pokojowo raczej nie mają zamiaru. Wink

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
seba
Wyjadacz
Wyjadacz



Dołączył: 23 Wrz 2012
Posty: 1591
Przeczytał: 2 tematy

Pomógł: 14 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Bydgoszcz

PostWysłany: Pon 21:45, 06 Maj 2013    Temat postu:

Jeżeli dobrze pamiętam, ta śruba którą zaznaczyłeś na czerwono współpracuje z wybierakiem od zmiany biegów ( z tą blachą która powoduje przesuwanie się wodzików). Powoduje trzymanie biegu - ten czubek powinno się dać wcisnąć ręką do środka. Ona powinna się dać wykręcić bez większych problemów. Może masz uszkodzony gwint na elemencie wystającym z bloku silnika stąd te problemy. W sumie po co chcesz to wykręcić?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Arturek
Fachowiec
Fachowiec



Dołączył: 02 Lis 2012
Posty: 138
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 1/3

PostWysłany: Wto 15:32, 07 Maj 2013    Temat postu:

Wałek wyszedł. Very Happy
Teraz sprawa łożysk: łożysko wału od str. zapłonu jest oznaczone jako "NJ 304". Co to oznacza? Jak szukałem w internecie, to znalazłem łożyska z wałkami zamiast kulek... A ono tak zwyczajnie wygląda. Dziwne jest to oznaczenie...
Druga sprawa - labirynt, czyli uszczelnienie od str. sprzęgła - widziałem to w południowych sklepach jak i w naszych - polskich. Pytanie - czy z polskiego sklepu (jakiego?) labirynt będzie należytej jakości i wytrzyma? Który polecicie?


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Jawor
Administrator
Administrator



Dołączył: 08 Mar 2009
Posty: 1971
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 23 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Wrocław

PostWysłany: Wto 20:42, 07 Maj 2013    Temat postu:

co do łożysk poszukaj w katalogu części tam wszystko jest opisane. Temat, "nowy forumowy mail"

co do labiryntu poszukaj "uszczelniacz zamiast labiryntu"

przypominam że na forum jest "szukajka"


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Arturek
Fachowiec
Fachowiec



Dołączył: 02 Lis 2012
Posty: 138
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 1/3

PostWysłany: Wto 20:48, 07 Maj 2013    Temat postu:

Nie moja wina, że syf jest i niczego nie można znaleźć.

Co do katalogu - radzę przeczytać uważnie, co ja napisałem.

O labirynt było zupełnie inne pytanie.

Ktoś zna odpowiedź?


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Stasiek
Kierownik warsztatu
Kierownik warsztatu



Dołączył: 04 Cze 2011
Posty: 368
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 5 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Karpiny

PostWysłany: Śro 6:13, 08 Maj 2013    Temat postu:

Jak to nie można znaleźć niczego?? Kolego wszystko można znaleźć tylko nie chce się szukać. Więc proszę nie pisz że na forum panuje syf Razz

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Arturek
Fachowiec
Fachowiec



Dołączył: 02 Lis 2012
Posty: 138
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 1/3

PostWysłany: Śro 7:08, 08 Maj 2013    Temat postu:

Bo panuje. Przynajmniej dla mnie. W końcu w moim interesie byłoby uzyskać szybką odpowiedź, a skoro pytam - to znaczy, że nie znalazłem.

A temat nie tego dotyczy.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
muczos
Moderator
Moderator



Dołączył: 08 Mar 2010
Posty: 907
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 10 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Międzylesie powiat Kłodzki

PostWysłany: Śro 20:55, 08 Maj 2013    Temat postu:

Ja kupiłem labirynt na jawaczesci.pl [link widoczny dla zalogowanych]

A jak łożysko ma oznaczenie 3-cyfrowe, to dodaj sobie 6 z przodu. Jak masz 304 to wg. aktualnych oznaczeń jest 6304


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Arturek
Fachowiec
Fachowiec



Dołączył: 02 Lis 2012
Posty: 138
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 1/3

PostWysłany: Śro 20:57, 08 Maj 2013    Temat postu:

Właśnie niezgodność jest taka, że katalog podaje łożyska właśnie wg oznaczeń tego typu - czyli np. 6304 - tylko to jedno łożysko ma to dziwne NJ. A w motorze, jak patrzałem, jest 6304, jeśli mnie pamięć nie myli.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
muczos
Moderator
Moderator



Dołączył: 08 Mar 2010
Posty: 907
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 10 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Międzylesie powiat Kłodzki

PostWysłany: Śro 21:21, 08 Maj 2013    Temat postu:

Może to nazwa wytwórni, albo oznaczenie jakiejś właściwości tego łożyska. Ktoś robił remont i założył takiego dziwoląga. Kup normalne 6304 z luzem C3 (polecam polskie PPL lub NTN) i po kłopocie

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Arturek
Fachowiec
Fachowiec



Dołączył: 02 Lis 2012
Posty: 138
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 1/3

PostWysłany: Czw 7:32, 09 Maj 2013    Temat postu:

Cytat:
A w motorze, jak patrzałem, jest 6304, jeśli mnie pamięć nie myli.


W silniku jest normalne oznaczenie, w katalogu jest NJ.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
muczos
Moderator
Moderator



Dołączył: 08 Mar 2010
Posty: 907
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 10 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Międzylesie powiat Kłodzki

PostWysłany: Czw 20:35, 09 Maj 2013    Temat postu:

NJ oznacza że to łożysko wałeczkowe [link widoczny dla zalogowanych] ale na zwyczajnym kulkowym też bezie działać normalnie.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.jawa250.fora.pl Strona Główna -> Nasze Jawy Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Następny
Strona 6 z 7

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin