Forum www.jawa250.fora.pl Strona Główna www.jawa250.fora.pl
Forum poświęcone motocyklom Jawa / CZ
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Zaplon DC CDI
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3 ... 7, 8, 9, 10, 11, 12  Następny
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.jawa250.fora.pl Strona Główna -> Usprawnienia,patenty
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
ZETON
Moderator
Moderator



Dołączył: 15 Mar 2016
Posty: 496
Przeczytał: 1 temat

Pomógł: 5 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: białystok

PostWysłany: Czw 7:18, 06 Cze 2019    Temat postu:

wojtex napisał:
Przymierzam się do montażu CDI. Będzie to instalacja 12V. W związku z tym, trzeba będize też wymienić bezpiecznik przy akumulatorze. Aktualnie mam oryginalną oprawę i malutki bezpiecznik ceramiczny. Najchętniej zamieniłbym sam bezpiecznik i pozostawić oprawę. Czy znacie jakiś odpowiedni zamiennik bezpiecznika na 12v? Jeżeli jednak nie ma takich małych bezpieczników to co zrobić z oprawą przy instalacji 12V?

zwykły współczesny "butelkowy" czy rurkowy da radę, nei ma tu filozofii. Równiez jeżdze na oryginalnej oprawie bezpiecznika.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
baljaw
Pan Henio



Dołączył: 20 Sty 2015
Posty: 5
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Chmielnik

PostWysłany: Czw 5:01, 04 Lip 2019    Temat postu:

Witam
Dołączę się do tematu gdzie mogę kupić podstawę do zapłonu do 175 typ 356


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
ZETON
Moderator
Moderator



Dołączył: 15 Mar 2016
Posty: 496
Przeczytał: 1 temat

Pomógł: 5 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: białystok

PostWysłany: Czw 6:46, 04 Lip 2019    Temat postu:

baljaw napisał:
Witam
Dołączę się do tematu gdzie mogę kupić podstawę do zapłonu do 175 typ 356

u mnie mozesz kupic kompletne cdi


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
baljaw
Pan Henio



Dołączył: 20 Sty 2015
Posty: 5
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Chmielnik

PostWysłany: Czw 20:58, 11 Lip 2019    Temat postu:

Poszukuję danych gościa z olx damian29011990 imię nazwisko adres
jeśli ktoś zna proszę o pomoc chodzi o zwrot zapłonu


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
baljaw
Pan Henio



Dołączył: 20 Sty 2015
Posty: 5
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Chmielnik

PostWysłany: Czw 21:06, 11 Lip 2019    Temat postu:

już namierzyłem

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
KamilRider1
Fachowiec
Fachowiec



Dołączył: 14 Paź 2013
Posty: 123
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Rybnik

PostWysłany: Pon 21:00, 02 Gru 2019    Temat postu:

Panowie, piszę z taką prośbą. Mam możliwości żeby dorobić sobie potrzebne adaptery pod zapłon do Jawy 250. Mam również magneto cfw90 standardowe 2t.
Czy ktoś podpowie co do doboru pozostałych ukałdów?
Tz iskrownik 5 czy 6 przewodów ? Jaki regler oraz moduł ?
Proszę o pomoc. Wierzę w was Very Happy


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
ZETON
Moderator
Moderator



Dołączył: 15 Mar 2016
Posty: 496
Przeczytał: 1 temat

Pomógł: 5 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: białystok

PostWysłany: Wto 7:41, 03 Gru 2019    Temat postu:

KamilRider1 napisał:
Panowie, piszę z taką prośbą. Mam możliwości żeby dorobić sobie potrzebne adaptery pod zapłon do Jawy 250. Mam również magneto cfw90 standardowe 2t.
Czy ktoś podpowie co do doboru pozostałych ukałdów?
Tz iskrownik 5 czy 6 przewodów ? Jaki regler oraz moduł ?
Proszę o pomoc. Wierzę w was Very Happy

iskrownik od rometa 7 cewek 5 przewodow, moduł zapłonowy taki jak na zdjęciach u ludzi którzy to sprzedają. regulator również.(chodzi o ilość i kolory przewodów) polecam kupić gotowca bo będziesz miał troszkę zabawy. Jeszcze schemat potrzebujesz, a tym się ludzie niechętnie dzielą. Ja przy swoim cdi spaliłem 4 statory regulatorów i modułów nie liczę.....


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Stasiek
Kierownik warsztatu
Kierownik warsztatu



Dołączył: 04 Cze 2011
Posty: 368
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 5 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Karpiny

PostWysłany: Wto 8:16, 03 Gru 2019    Temat postu:

Nie chwaląc się Smile jako pierwszy na tym forum wykonałem zapłon CDI do jawy. Pokazałem że można. Wzorowałem się zapłonem ze strony wueska.
Troszkę mnie to kosztowało ( nie te regulatory, moduły itp). Jak wiesz jak zrobić podstawę to reszta to sama przyjemność, tak jak napisał ZETON wzoruj się na pozostałych. Instalacja elektryczna to nie trudna sprawa, ja chyba sam umieściłem gdzieś schemat przy moim remoncie. Jak masz czas i chęci to poszperaj, zrób sam. Ja jak wezmę się za remont 175 to już kupię gotowy zapłon ( bo już nie chcę chodzić prosić o wykonanie podstawy bo w tym jest największy problem).


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
KamilRider1
Fachowiec
Fachowiec



Dołączył: 14 Paź 2013
Posty: 123
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Rybnik

PostWysłany: Wto 11:01, 03 Gru 2019    Temat postu:

Stasiek napisał:
Nie chwaląc się Smile jako pierwszy na tym forum wykonałem zapłon CDI do jawy. Pokazałem że można. Wzorowałem się zapłonem ze strony wueska.
Troszkę mnie to kosztowało ( nie te regulatory, moduły itp). Jak wiesz jak zrobić podstawę to reszta to sama przyjemność, tak jak napisał ZETON wzoruj się na pozostałych. Instalacja elektryczna to nie trudna sprawa, ja chyba sam umieściłem gdzieś schemat przy moim remoncie. Jak masz czas i chęci to poszperaj, zrób sam. Ja jak wezmę się za remont 175 to już kupię gotowy zapłon ( bo już nie chcę chodzić prosić o wykonanie podstawy bo w tym jest największy problem).


Napisałem do Ciebie wiadomość


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
KamilRider1
Fachowiec
Fachowiec



Dołączył: 14 Paź 2013
Posty: 123
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Rybnik

PostWysłany: Wto 9:14, 07 Sty 2020    Temat postu:

Cześć przepraszam z PP.
Mam pytanie jakie macie ustawione wyprzedzenie zapłonu dla silnika 250cm3 i zapłonu CDI ?
Tak jak mówi instrukcja 4-4,5 mm czy może inaczej ?


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
seba
Wyjadacz
Wyjadacz



Dołączył: 23 Wrz 2012
Posty: 1591
Przeczytał: 2 tematy

Pomógł: 14 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Bydgoszcz

PostWysłany: Wto 10:59, 07 Sty 2020    Temat postu:

Ja mam 3.8, przy 4 odbijal mi starter.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
KamilRider1
Fachowiec
Fachowiec



Dołączył: 14 Paź 2013
Posty: 123
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Rybnik

PostWysłany: Śro 10:17, 08 Sty 2020    Temat postu:

Seba jeśli mogę zapytam jeszcze o jedną sprawę. Możesz wskazać mi jaki masz moduł zapłonowy. Zgubiła mi sie iskra i kombinuję co jest nie tak. Sprawdziłem napięcie na cewce zasilającej CDI i mam około 50V,

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
seba
Wyjadacz
Wyjadacz



Dołączył: 23 Wrz 2012
Posty: 1591
Przeczytał: 2 tematy

Pomógł: 14 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Bydgoszcz

PostWysłany: Pią 8:25, 10 Sty 2020    Temat postu:

Najnormalniejszy od chińczyka. Niestety przy cdi najlepiej mieć na podmianę wszystkie części. I jeszcze wozić to ze sobą.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
KamilRider1
Fachowiec
Fachowiec



Dołączył: 14 Paź 2013
Posty: 123
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Rybnik

PostWysłany: Sob 11:37, 11 Sty 2020    Temat postu:

Dziękuję za informację.
Panowie poratujcie. Cały zapłon wykonałem sam i jak na razie wykonuje próby. Mam iskrę wszystko jest od strony elektrycznej okej, lecz pojawia się kolejny problem. Ustawiłem wyprzedzenie zapłonu książkowo GMP - 4-4,5mm za pomocą czujnika zegarowego. Iskra jest bardzo mocna i widoczna. Przerwa na świecy około 0,6 mm. A motor nie chce załapać. Raz odpalił i chodził na bardzo małych obrotach nie wkręcał się bardziej. Co do świecy do szybko ją zalewa. No i bardzo mocno strzela w wydech. Moment wyzwolenia iskry ustawiłem raz jak wchodzi pasek na impulsator a raz jak schodzi z impulsatora i nic. Jak to ma być dokładnie ?


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
seba
Wyjadacz
Wyjadacz



Dołączył: 23 Wrz 2012
Posty: 1591
Przeczytał: 2 tematy

Pomógł: 14 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Bydgoszcz

PostWysłany: Sob 12:38, 11 Sty 2020    Temat postu:

Impulsator schodzi z blaszki. Przed montażem CDI silnik pracował ok?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.jawa250.fora.pl Strona Główna -> Usprawnienia,patenty Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3 ... 7, 8, 9, 10, 11, 12  Następny
Strona 8 z 12

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin